Hetalia cossiryhmää coniin X, CMV-ryhmää

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

PandaMies

Hetalia cossiryhmää coniin X, CMV-ryhmää

ViestiKirjoittaja PandaMies » Pe Touko 15, 2015 14:52

Hei!
Tuotatuota olis kiva saada Hetaliasta ryhmää johonkin coniin. Ainakin kuukauden päässä olevaan Mimiconiin on täältä tulossa yksi Saksalainen Ritarikunta tai/ja Preussi. Syksylle Traconiin oon siskon ja nettikaverin kanssa suunnittelemassa Nordic5 ryhmää.
Jos jota kiinnostaa ollenkaa nii laita yksäl tai kommentis jotai ^^'

Ja sitte CMV:stä
Sellaisenki haluaisin joskus toteuttaa, kesällä tai syksyllä, jonain vuonna :D
Oon kova cmv-fani, ja oon aina ihaillu näiden tekijöitä. Hetaliasta mieluiten, toki myös muista manimeista saa ehdottaa.

Frozen Angel

Re: Hetalia cossiryhmää coniin X, CMV-ryhmää

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Pe Touko 15, 2015 18:43

Terve!

Minulla olis Original Casual!Saksa cossi ja haluaisin tosi paljon cossata Hetaliasta taas. Sopiva coni itselle olis Traconi, ainoa mihin olen vielä vuoden aikana menossa. Cosplay CMV kuulosta kivalta, joskus on haluttanut ja käynyt mielessä.

Mariaz

ViestiKirjoittaja Mariaz » Su Touko 17, 2015 13:44

Moi, moi ~

Olen tulossa Traconiin Kreikkana. Olis tosi kiva saada Hetalia ryhmä kasaan :))!!
A smile is the prettiest thing you can wear.

Mariaz

ViestiKirjoittaja Mariaz » Su Touko 17, 2015 15:44

Mariaz kirjoitti:Moi, moi ~

Olen tulossa Traconiin Kreikkana. Olis tosi kiva saada Hetalia ryhmä kasaan :))!!

Ja CMV-ryhmä kans kiinnostaisi kovasti :))!!

PinguKippari

ViestiKirjoittaja PinguKippari » Pe Touko 29, 2015 07:54

Tässä olis yks Saksalainen Ritarikunta kovasti seuran tarpeessa Animeconiin!!! ja CMV-ryhmä kuulostaa varsin hupaisalta :D
c:~Make pasta not war~c:

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » To Heinä 02, 2015 19:20

@PandaMies Onko suunitelmissa vielä koota jotaki Hetalia ryhmää johonki vuoden coniin? Tässä on nytten mennyt joku aika kun viimeinen henkilö kirjoitti postauksen ja sinulta ei oo vielä kuulunut mitään vastausta ryhmästä. Traconi alkaa myös pikku hiljaa lähestyä että vastaus olis aika siistiä saada pian :)

PandaMies

ViestiKirjoittaja PandaMies » To Heinä 02, 2015 20:53

Frozen Angel kirjoitti:@PandaMies Onko suunitelmissa vielä koota jotaki Hetalia ryhmää johonki vuoden coniin? Tässä on nytten mennyt joku aika kun viimeinen henkilö kirjoitti postauksen ja sinulta ei oo vielä kuulunut mitään vastausta ryhmästä. Traconi alkaa myös pikku hiljaa lähestyä että vastaus olis aika siistiä saada pian :)

Oh tota anteeks
Oon ollu aika kiireinen (kesätöiden piikkiin)
Mutta joo. Täältä on Traconiin tulossa varmasti Nordic 5, Tanskaa tosin etsitään :D
En oo cmv-ideasta varma, oon jokatapauksessa joka vuos ties missä oudos mukana, mutta Tras ois ihana nähdä jossai ja jutella

Anteeks, mulla on joku ajatuskatko.

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » La Heinä 04, 2015 11:58

PandaMies kirjoitti:
Frozen Angel kirjoitti:@PandaMies Onko suunitelmissa vielä koota jotaki Hetalia ryhmää johonki vuoden coniin? Tässä on nytten mennyt joku aika kun viimeinen henkilö kirjoitti postauksen ja sinulta ei oo vielä kuulunut mitään vastausta ryhmästä. Traconi alkaa myös pikku hiljaa lähestyä että vastaus olis aika siistiä saada pian :)

Oh tota anteeks
Oon ollu aika kiireinen (kesätöiden piikkiin)
Mutta joo. Täältä on Traconiin tulossa varmasti Nordic 5, Tanskaa tosin etsitään :D
En oo cmv-ideasta varma, oon jokatapauksessa joka vuos ties missä oudos mukana, mutta Tras ois ihana nähdä jossai ja jutella

Anteeks, mulla on joku ajatuskatko.

Joo, ei mitään hätää! Kiitos paljon vastauksesta ja Traconissa olis kyllä kiva tavata ja koota pienempi Hetalia ryhmä jos sinne on muita Hetalia cossareita myös tulossa. Onko teillä mitään suunitelmia vielä että millä päivällä on se teidän ryhmä? Pakko sanoa että Tanskan cossaminen on kyllä joskus käynyt mielessä koska tykkään sen designista yllätävän paljon, eli siis se uniformi versioo missä sillä on se lakki ja kirves. Toki olen Original Casual!Saksa Traconissa (en tiedä vielä mikä päivä) mutta ehkä, ehkä teen Tanskan jonneki coniin :)

No problems! ~
Viimeksi muokannut Frozen Angel, Su Heinä 05, 2015 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mariaz

ViestiKirjoittaja Mariaz » La Heinä 04, 2015 19:10

Minä olen näillä näkyvin ainaskin tulossa Kreikkana Traconiin molempina päivinä, joten mulle on ihan sama kumpana päivänä pidettäisiin ryhmä :-)

PandaMies

ViestiKirjoittaja PandaMies » Su Heinä 12, 2015 19:42

Molempina päivinä. Ei olla mitenkää sairaannopeita cossintekijöitä, oon kai ainut jolla on ees yks valmiina.

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Ma Heinä 13, 2015 10:23

@PandaMies Kiitos vastauksesta! Selvä, minä pyörin sitten Original Casual!Saksana sunnuntaina. Onko suunitelmissa olemassa joku meetipaikka ja aika tai riitääkö se vain että bongataan toisian jos/kun tulee vastaan? :D

Mariaz

ViestiKirjoittaja Mariaz » Ma Heinä 13, 2015 19:34

Mulle tuli hahmo muutos tuunkin varmaan Ranskana sit sunnuntaina pyörimään coniin :3

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Pe Elo 07, 2015 19:19

Terve taas!

Halusin vaan kerttoa että minä en oo enään tulossa Traconiin, mutta toivon teille muille mukavaa ajanvietoa Traconissa! :)

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”