Halo cosplay ryhmä/miitti Traconiin 2015?

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Seraphi
Viesti:

Halo cosplay ryhmä/miitti Traconiin 2015?

ViestiKirjoittaja Seraphi » Pe Tammi 30, 2015 16:30

Täällä Spartan S-411 kutsuu Halo-faneja, kuuleeko Halo fanit?

Täältä Oulun suunnasta Halo spartan cosplayryhmä nimeltä Panther's Tear olisi halukas kohdata Halo-pelisarjan faneja ja muitakin coni kansalaisia ja tovereita.

Kuinka monella anikin väestä olisi kiinnostusta miitille tai muulle vastaavalle?
Ja miitin pointtina olisi että emme eristäytyisi minnekää syrjään vaan olisimme avoimia ja ystävällisiä kaikille conikansalaisille ja otetaan jokainen porukkaan avosylin vastaan. Ja pitäisimme oikein hauskoja photoshootteja yhdessä ym.
Olen nähnyt joitakin miittejä eri coneissa ja monesti he eristäytyvät omiin oloihin, ymmärrettävää jos haluavat päästä omaan rauhaan, mutta toisaalta se antaa aika sekavia ja kiusallisiakin fiiliksiä.

Panther's Tearin miesvahvuutta ei vielä tiedetä, mutta se on tavoite että ryhmä tulee Traconiin (2-3 jäsenen minimi).

Jos olet kiinnostunut asiasta ja jos haluat oman halo cossin tehä, niin Panther's Tear neuvoo mistä ja miten asun tehä.
Ei muuta ko perustakaa oma ODST, Spartan, Marine, Covenant, Forerunner tai UNSC ryhmä kasaan, kohdataan Traconissa ja pidetään hurjan hauskaa. Huom. Cossi ei ole pakko, pääasia on pitää hauskaa yhdessä.
Saat cossata Halo-pelisarjan/universumin hahmoa tai suunnitella oman hahmon, (esim. Panther's Tear ja sen jäsenet ovat itse suunniteltuja)

Jos intoa riittää voin perustaa vaikka Facebookkiin osaston tälle asialle.

this is S-411 over and out! See you in Tracon 2015

Hinode

Re: Halo cosplay ryhmä/miitti Traconiin 2015?

ViestiKirjoittaja Hinode » Pe Maalis 20, 2015 18:07

Terve!

Itse olen tulossa Tracon 10 tai Tracon 2015.
En kyllä cossaa Halosta ketään (ja olen pelannut vain Reachin läpi ._.), mutta näillä näkymin olen tulossa miittiin, jos se siis järjestetään.
Ja jos teille sopii voin hoitaa kuvaamisen, vaikken olekkaan "ammattilainen".

Seraphi
Viesti:

Re: Halo cosplay ryhmä/miitti Traconiin 2015?

ViestiKirjoittaja Seraphi » Ti Huhti 21, 2015 15:31

Hinode kirjoitti:Terve!

Itse olen tulossa Tracon 10 tai Tracon 2015.
En kyllä cossaa Halosta ketään (ja olen pelannut vain Reachin läpi ._.), mutta näillä näkymin olen tulossa miittiin, jos se siis järjestetään.
Ja jos teille sopii voin hoitaa kuvaamisen, vaikken olekkaan "ammattilainen".

Loistavaa! Tervetuloa kanssamme Halostelemaan!

Oon uppoutunut omaan Halo Reach cossini tekoon että tämä on unohtunut ylläpitää tätä osastoa ihan täysin x)
Pitääs vissiin Facebookkiinki se miitinki tehrä.

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”