Kuroshitsuji/Black Butler - cossiryhmä frostiin 2015<3

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Bocchan_Ciel
Viesti:

Kuroshitsuji/Black Butler - cossiryhmä frostiin 2015<3

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ma Marras 17, 2014 21:57

Heippa, etsiskelen ihmisiä Kuroshitsuji ryhmään nyt tulevaan Frostiin. Ohjelmassa olisi hauskanpitoa porukassa, hassuttelua, photoshoottausta yms. Ryhmä kokoontuu frostin sunnuntaina 15.2.2015 pääovien läheisyydessä! Kellonaika päätetään myöhemmin. Jokaista hahmo otetaan vain yksi kappale! Toivon että saisimme edes pienen ryhmän kasaan! :33

Ryhmä löytyy myös facebookista: https://www.facebook.com/groups/890972584246641/

Varatut hahmot:

Alois Trancy: Bocchan_Ciel
Claude Faustus: Varattu
Ciel Phantomhive: Varattu
Sebastian Michaelis: Varattu

Kaikki muut hahmot ovat vapaata riistaa, saa myös tulla noah's ark circus versioina <3 :3
Viimeksi muokannut Bocchan_Ciel, Ti Helmi 17, 2015 00:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Mishamigo

Re: Kuroshitsuji/Black Butler - cossiryhmä frostiin 2015<3

ViestiKirjoittaja Mishamigo » Pe Marras 21, 2014 09:38

Heips!
Oltais parin kaverin kanssa cossaamassa just tolloin Frostin sunnuntaina Kuroshitsujia :D hahmoina olis minä Mishamigo: Sebastian, lisäksi kaverini tulevat Snakena ja Jokerina Noah's Ark Circus asuilla :33 kummalllakaan ei ole tunnuksia Anikiin~
Olisi tosiaan ihan mukava pyöriä ryhmässä, ois tekemistä ja sais hienompia kuvia 8D

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Pe Marras 21, 2014 17:00

Mishamigo kirjoitti:Heips!
Oltais parin kaverin kanssa cossaamassa just tolloin Frostin sunnuntaina Kuroshitsujia :D hahmoina olis minä Mishamigo: Sebastian, lisäksi kaverini tulevat Snakena ja Jokerina Noah's Ark Circus asuilla :33 kummalllakaan ei ole tunnuksia Anikiin~
Olisi tosiaan ihan mukava pyöriä ryhmässä, ois tekemistä ja sais hienompia kuvia 8D

Moikka, itse yritän nyt saada kokoon sellasta ryhmää jossa ois yks kutakin hahmoa. Voitte kyllä liittyä seuraan mutta kuvissa tulee näkyä vain yks kutakin hahmoa koska olen monesti pitänyt kuromiittejä niin että on useita samaa hahmoa niin tällä kertaa haluan tehdä nyt sellasen ryhmän et yks kutakin. Ja sebastin on varattu, en ole vaan muistanut päivittää sitä tänne. ^^

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ma Joulu 01, 2014 17:06

Up

Mishamigo

ViestiKirjoittaja Mishamigo » Su Joulu 14, 2014 19:43

Aa okei, ymmärrän hyvin mitä tarkoitat :D Olen itsekkin ollut pitämässä ryhmää, missä oli monta samaa hahmoa ja kuvien ottaminen todellakin oli hieman haastavaa, kun ei voinut suoraa isompia ryhmäkuvia ottaa :,3 Toki jos satumme conissa törmäilemään, mikä on hyvin todennäköistä, niin olisi ihan mukava moikata ja vaihtaa pari sanaa~ OwO

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ti Joulu 16, 2014 21:17

Mishamigo kirjoitti:Aa okei, ymmärrän hyvin mitä tarkoitat :D Olen itsekkin ollut pitämässä ryhmää, missä oli monta samaa hahmoa ja kuvien ottaminen todellakin oli hieman haastavaa, kun ei voinut suoraa isompia ryhmäkuvia ottaa :,3 Toki jos satumme conissa törmäilemään, mikä on hyvin todennäköistä, niin olisi ihan mukava moikata ja vaihtaa pari sanaa~ OwO

Juu, ilman muuta saa tulla moikkaamaan ja juttelemaan kun harva uskaltaa tulla mulle kun saan usein conin jälkeen facebookissa tai youtubessa viestiä että: "omg, sä olit se upee Ciel - cossaaja conissa mut en uskaltanut tulla pyytää kuvaa tai halia tai tulla juttelee." :DD Ite haluan aina tutustua uusiin cossaajiin, etenkin kuroshitsuji cossaajiin. :3

Mishamigo

ViestiKirjoittaja Mishamigo » Ti Joulu 16, 2014 22:06

Jee :3 Itse varmaankin kuulun juuri niihin ihmisiin, jotka ei uskalla tulla jutteleen ja sitten conin jälkeen ku kattelee conikuvia nii manailee sitä, että kun ei taaskaan tutustunut uusiin ihmisiin ^^' Mutta nyt lupaan miehistyä! 8D Tää on eka kerta kun cossaan Kuroshitsujista, mutta oon haaveillu jo pitkään Sebastianin cossaamisesta >w< conissa nähdään~

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ke Joulu 17, 2014 15:57

Mishamigo kirjoitti:Jee :3 Itse varmaankin kuulun juuri niihin ihmisiin, jotka ei uskalla tulla jutteleen ja sitten conin jälkeen ku kattelee conikuvia nii manailee sitä, että kun ei taaskaan tutustunut uusiin ihmisiin ^^' Mutta nyt lupaan miehistyä! 8D Tää on eka kerta kun cossaan Kuroshitsujista, mutta oon haaveillu jo pitkään Sebastianin cossaamisesta >w< conissa nähdään~

Juu, ilman muuta nähdään! Ja ihan rohkeesti vaan tuut puhuu, en mä pure tai ainakaan kovaa :3 Ja itse cossaan Aloista ekaa kertaa vaikka mut tunnetaan Ciel cossaajana kun oon nyt joka conissa ollut ainakin yhden päivän ajan ciel 8D Ja Drocellia oon myös cossinut. >3<

Foxxysan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Foxxysan » Ke Joulu 17, 2014 16:56

Facebookin kautta oleva "pikku" Ciel-cossaaja ilmoittautuu foorumin puolellakin! Minut tunnistaa badgesta, jossa lukee Foxxy ja olen Sebastian cossaajan seurassa. Minulla on myös sellainen tummanruskea/musta kävelysauva, hopealla päädyllä (tai se kädenpidike). Itse ainakin _yritän_ olla sosiaalinen ja tutustuisin mieluusti muihin cossaajiin, vaikka ujo saatan ollakin ^^

Saa nähdä löytääkö kukaan minua, kun tosiaan olen 150-152 cm pituinen "rääpäle" 8D

Toivottavasti ei ole kovat pakkaset Frostin aikaan :'D Voin jo sanoa että jos on pakkaset, itse köhin ja yskin siellä sitten koko ajan. Koska ihana, vasta todettu astma u_u Kaikki saa varautua siihen et saan astmakohtauksen, hui! o_o
Something once you lost will never return~

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Ke Joulu 17, 2014 21:09

Foxxysan kirjoitti:Facebookin kautta oleva "pikku" Ciel-cossaaja ilmoittautuu foorumin puolellakin! Minut tunnistaa badgesta, jossa lukee Foxxy ja olen Sebastian cossaajan seurassa. Minulla on myös sellainen tummanruskea/musta kävelysauva, hopealla päädyllä (tai se kädenpidike). Itse ainakin _yritän_ olla sosiaalinen ja tutustuisin mieluusti muihin cossaajiin, vaikka ujo saatan ollakin ^^

Saa nähdä löytääkö kukaan minua, kun tosiaan olen 150-152 cm pituinen "rääpäle" 8D

Toivottavasti ei ole kovat pakkaset Frostin aikaan :'D Voin jo sanoa että jos on pakkaset, itse köhin ja yskin siellä sitten koko ajan. Koska ihana, vasta todettu astma u_u Kaikki saa varautua siihen et saan astmakohtauksen, hui! o_o

Kiva kun ilmoittauduit tänne anikin puolellekin :3 Eiköhän me löydetä sua tai jos löydät meidät eka niin hyvä kun itse tosin liikun aloisina claudeni kanssa ja mä oon aika hujoppi eli n. 172-173 cm koska korolliset kengät. (: Ja mullakin on astma, todettiin toissa kesänä. :)

Foxxysan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Foxxysan » To Joulu 18, 2014 00:38

Jeps. Itse tosiaan olen sen koko Frostin viikonlopun Cielinä, että jos törmäät minuun niin nykäise hihasta :'D
Something once you lost will never return~

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » Pe Joulu 19, 2014 20:01

Foxxysan kirjoitti:Jeps. Itse tosiaan olen sen koko Frostin viikonlopun Cielinä, että jos törmäät minuun niin nykäise hihasta :'D

Juu. Ite olen vain sunnuntaina Kuroshitsuji cossissa :33

Bocchan_Ciel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Bocchan_Ciel » To Tammi 15, 2015 17:15

Up<3

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”