Ōkami ryhmäcosplay Traconiin 2015

Kaikki cosplay-ryhmien tai -parien muodostamista koskeva keskustelu.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

vanyaelemmire

Ōkami ryhmäcosplay Traconiin 2015

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Ma Syys 15, 2014 18:47

Tarkoitus olisi siis saada Traconiin vuodelle 2015 Okami ryhmäcosplay tehtyä ja lisää porukkaa olisi hakusessa. Tämä ryhmä on ollut kehittelyvaiheessa jo jonkin aikaa ja nyt on con lyöty lukkoon, päivästä voidaan vielä keskustella, mutta uskoisin sen olevan lauantai. Ryhmään hyväksytään kaikki halukkaat mukaan ja samaa hahmoa saa olla useampikin. Ideana olisi hengata ryhmän kanssa ja pitää jonkin näköinen photoshootti. Jos kysyttävää ilmenee rohkeasti kysymään! ^^

Hahmoja:
Queen Himiko - Elemmire
Rao - Mantelikukka
Amaterasu - Neqtar
Waka - Elaedan
Evil Rao - Triture
Princess Fuse - (ei Anikissa)
Issun - Sanzkii
Yomigami gijinka - Frozen Angel
Kazegami gijinka - White Samurai
Viimeksi muokannut vanyaelemmire, Ti Marras 25, 2014 11:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Shiro Samurai
Viesti:

Re: Ōkami ryhmäcosplay Traconiin 2015

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ti Syys 16, 2014 14:19

Oooh Ōkami on ihana peli!
Pakko kysyä että onko gijinka/ihmisversiot hahmoista sallittuja? Ajattelin just jumala/jumalatar eläinhahmoja.

Voisin harkita ryhmään osallistumista, pitää vaan keksiä hahmo ensin.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Ti Syys 16, 2014 18:49

Oih, ihanaa että kiinnostusta löytyy! Kaikki versiot ovat sallittuja, vain mielikuvitus on rajana kunhan hahmo pysyy tunnistettavana. ^^

Triture
Viesti:

ViestiKirjoittaja Triture » Pe Syys 19, 2014 03:18

itse olen aina rakastanut kyseistä peliä ja olisin innokas mukaan ^3^ Katsoin vaan, että pelin ihana "tissinainen" on jo varattu, mutta voisin cossata Raon pahaa muotoa, jossa tällä on tämä ketun maski #nimi taitaa olla ihan Evil Rao# tämä hahmo tässä
Spoiler:
Kuva

owo Itsellä on ollut suunnitelmissa cossata kyseistä hahmoa ^^ Jos vaan saan liput ja kyydin tracon 2015 niin olisin mukana owo <3
"the "miracle" never happened. Meaby it was never meant to. Because the "miracle" is something that doesn't exist." ~Phoenix Wright

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » La Syys 20, 2014 00:09

Aivan mahtavaa! Mukaan vaan! Evil Rao olisi loistava lisä ryhmään! ^^

Triture
Viesti:

ViestiKirjoittaja Triture » Ma Syys 22, 2014 10:19

Kaverini tulisi näillä näkymin mukaan Prinsessa Fusena owo http://okami.wikia.com/wiki/Princess_Fuse Tällä ei ole Aniki tunnuksia, joten minä ilmoitan tämän ryhmään mukaan owo
"the "miracle" never happened. Meaby it was never meant to. Because the "miracle" is something that doesn't exist." ~Phoenix Wright

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Ma Syys 22, 2014 18:47

Jes! Hienoa! Mukaan vain! ^^

Sanzkii

ViestiKirjoittaja Sanzkii » Ke Syys 24, 2014 13:01

Woow oon tässä just miettiny Issun-cossin tekemistä, ja ois kyllä kiva tulla ryhmään mukaan :) Okamissa on toisaalta kyllä monia muitaki kivoja hahmoja... Mutta jos nyt alustavasti ainaki tulisin Issunina.

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Pe Syys 26, 2014 14:06

En ole itse Ōkamia pelannut mutta olen katsonnut kun White Samurai on pelannut sitä aikoinaan ja tosi hauska sitä oli seurata! Pelin tyyli on kaunis, tarina hyvä (sen mitä näin ja muistan) ja yleisidea myös kiinnostava. Mythologia <3

Tässä kun huomasin että olis Ōkami-ryhmä tulossa ens Traconiin sain aika heti jotaki ihmisversio/gijinka designi-ideoita Yomigamille (eli se lohikäärme) mikä on minun lemppari niistä Celestial Brush God:eista ja oikeasti cossi mikä kiinnostais myös tehdä tapahtumaan! :)

EDIT: Traconin cossi-suunitelmat vaihtui, en valitettavasti ajo cossata Ōkamista sielä.
Viimeksi muokannut Frozen Angel, Pe Touko 08, 2015 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Ma Syys 29, 2014 18:11

Sanzkii hienoa! Aina yksi Issun tarvitaan mukaan. :'D
Frozen Angel, gijinkat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ma Syys 29, 2014 20:37

Okey, olen päättänyt cossattavan hahmon vihdoin... I guess.
Haluan mukaan cossaamaan ku vihdoin on isompi ryhmä tulossa! Olen kauan halunut cossata kyseisestä pelistä mutta yksin hilluminen conissa ei oikein inspaa. XD

Eli ajattelin tehä Kazegami jumalasta gijinkan! Eli siis se hevonen.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ma Marras 24, 2014 00:15

Onko ryhmää edelleen tarkoitus toteuttaa? Ajattelin ku en ole saanut vielä mitään vastausta ja aikaa on mennyt paljon siitä ku viestin laitoin.. :S
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Ti Marras 25, 2014 11:54

White Samurai, pahoittelen että vastaus tulee näin myöhässä. Kyllä, ryhmä aiotaan toteuttaa! Mahtavaa saada sinutkin mukaan. ^^

Loin myös facebookiin ryhmän tästä (https://www.facebook.com/groups/2885485 ... 2/?fref=ts) , vaikka tapahtumaan onkin vielä aikaa. Sinne voi liittyä ja samalla tavallaan varmistaa tulonsa. Ryhmässä ei todennäköisesti tapahdu mitään aktiivista toimintaa, kuin vasta lähempänä Traconia ja liittyminen ei ole pakollista.

Chryseis-taichoo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chryseis-taichoo » La Huhti 04, 2015 12:30

Tsau kaikille! Olen arvoisa pupu viime Traconista ja siellä jo kind of lupauduin mukaan :D
Eli Yumigamiksi olisin tulossa, lupaan etten nakerra cossejanne rikki!
Ainiin, onko ryhmällä jotain yhteydenpitokanavaa? Nyt ollaan kuitenkin jo vuoden 2015 puolella :3

vanyaelemmire

ViestiKirjoittaja vanyaelemmire » Su Huhti 05, 2015 15:47

Chryseis-taichoo// Tervetuloa mukaan! Näin teidän cossit viime Traconissa mutta en ehtinyt missään välissä tulla kehumaan, oli kyllä hienot! Ja kyllä, ryhmän yhteyden pitokanavana toimii tuo facebook sivu jonka edelliseen viestiin linkitin. ^^ (https://www.facebook.com/groups/288548561347822/) Sivu rupeaa aktivoitumaan lähempänä Traconia, sitä ennen minulla on kuitenkin miljoona ja yksi suunnitelmaa jotka vaativat täyden huomioni, mutta tämä ryhmä tulee toteutumaan!

Palaa sivulle “Cosplay-ryhmät ja -parit”