Animeconin Cosplaykilpailujen yleisöjury

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Kem
Viesti:

Animeconin Cosplaykilpailujen yleisöjury

ViestiKirjoittaja Kem » Su Heinä 13, 2008 13:16

Animeconin lähestyessä on aika minun mainostaa teille mahdollisuudesta päästä hyville paikoille katsomaan cosplaykisaa. Näille hyville paikoille pääsemisen lisäksi pääsette vaikuttamaan omalta osaltanne cosplaykisaan, sillä yleisöjury saa antaa omat äänensä tunnustusta ansaitseville puvuille.

Mukaan pääsette hakemalla äänestysohjeet, paikkalipun ja äänestyslapun infosta ennen cosplaykisaa. Jaossa on rajoitettu määrä paikkoja yleisöjurylle, joten jos haluat nähdä kisan hyvältä paikalta ja kertomaan mielipiteesi siitä kuka ansaitsee tunnustusta niin ole ajoissa pyytämässä paikkaa juryssa.

Yleisöjurylle on paikkoja sekä yksilökisaan että ryhmäkisaan. Äänestys on yksinkertainen ja ohjeet saatte infosta.

Ennakkoilmoittautumista ei tänä vuonna yleisöjuryyn ole.

Kysymyksiä saa laittaa, vastailen parhaani mukaan.

Mel T.
Viesti:

Re: Animeconin Cosplaykilpailujen yleisöjury

ViestiKirjoittaja Mel T. » To Helmi 12, 2009 15:52

Mistä ihmeestä voi ilmoittautua itse cosplay-kilpailuun Animeconiin 2009? Please help me.
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Lirlys

ViestiKirjoittaja Lirlys » To Helmi 12, 2009 16:08

Onko mahdollista osallistua yleisöjuryyn vaikka olisi mahdollisesti osallistujana toisessa kisassa?
Tarkoitan siis teitenkin, että jos olen esim. yksilökisassa niin voinko mennä ryhmäkisaan juryyn?
Thank you and have a terrible nice day.

http://lirlys.deviantart.com/

Chirrchiru

ViestiKirjoittaja Chirrchiru » To Helmi 12, 2009 16:13

Offina menee.
Mel T. kirjoitti:Mistä ihmeestä voi ilmoittautua itse cosplay-kilpailuun Animeconiin 2009? Please help me.

Yksinkertaista: ilmoittautumista ei ole vielä avattu. Kyllä tänne foorumille ilmestyy tieto sitten, kun se aukeaa.
Get stupid. Don't stop it.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Pe Helmi 13, 2009 17:22

Lienee hyvä vihjaista, että tämä viesti on 2008 Animeconille tehty. Oletanpa, että 2009 Animeconin cosplay-vastaava kertoo lisää kun lisää on kerrottavissa.

Hoothuomio: Koska ketju on ilmeisesti mennyt vanhaksi, menee se nyt lukkoon.

Palaa sivulle “Tapahtumat”