Animecon 2012 - pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

defia
Viesti:

Re: Animecon 2012 - pukukeskustelu

ViestiKirjoittaja defia » To Kesä 28, 2012 12:15

Tarkoitus olisi olla koko viikonlopun ajan Ultear sarjasta Fairy Tail. : ) Toivottavasti saan tuon asun nyt vain tehtyä tässä töiden lomassa...
Sunnuntaina meillä olisi suunnitteilla suuri FT -ryhmä PK! -porukan kanssa^^.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Elec
Viesti:

ViestiKirjoittaja Elec » To Kesä 28, 2012 18:10

Lauantaina cossina Amon(Legend of korra) ja sunnuntaina Zuko (Avatar: the last airbender).

Jokirapu

ViestiKirjoittaja Jokirapu » Su Heinä 01, 2012 17:21

Rau kirjoitti:Cossaan Snakea Kuroshitsujista. Kiire tulee, mutta kyllä muutkin kuin Sebastian ja Ciel tarvitsee rakkautta cossauksen muodossa :3

Varaudu innokkaaseen kuvaajaan ^.^

Itselläni todennäköisesti ainakin toisena päivänä cossina Prince of Tenniksen Marui Bunta. Toisesta päivästä ei ole vielä varmuutta, joko en cossaa mitään, tai sitten .Hackin Tsukasa

Ashura
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ashura » Ti Heinä 03, 2012 11:28

Change of plans. ish. Loki Avengers-leffasta on tulossa (Stuttgard versio) ja mahdollisesti toisena päivänä Tony Stark. :----D
Viimeksi muokannut Ashura, Pe Heinä 06, 2012 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

Frozen Angel

ViestiKirjoittaja Frozen Angel » Ti Heinä 03, 2012 14:09

Suunitelmat muuttui mulla. Vaihdin Uryu Ishdidan (Bleach) tilalle Kratos Aurionin (Tales of Symphoniasta). Päivät ja cossit tässä: Cossisuunitelmani.
Viimeksi muokannut Frozen Angel, Pe Heinä 06, 2012 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Wendy

ViestiKirjoittaja Wendy » Ke Heinä 04, 2012 10:25

Sekä lauantain että sunnuntain cossina tulee olemaan April O'Neil (punatukkainen eli toisin sanoen nk. uudempi April) Teenage Mutant Ninja Turtlesista. : D
Conin ajan mukanani liikkuu myös yksi kilppareista, Michelangelo "Mikey" (oranssihuivinen kilpikonna).
Viimeksi muokannut Wendy, Ke Heinä 11, 2012 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Beautiful things are sometimes sad things.

Rau

ViestiKirjoittaja Rau » Ke Heinä 04, 2012 17:22

Ashura kirjoitti:Change of plans. ish. Loki Avengers-leffasta on tulossa (Stuttgard versio), ja mahdollisesti Zack. :)

Varaudu henkisesti siihen että tämä hullu tulee räpsimään 42526676 kuvaa sun Loki-cossista ಠ_ಠ

Chiruka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiruka » Ke Heinä 04, 2012 22:01

Lauantaina cosplayaan TTGL'n Nia Teppeliniä, sitä pre-timeskip versiota siis.
Sunnuntaina puolestaan hypitään länsimaisemmalla puolella, ja cossina on Homestuckin Aradia Megido, God Tier puvussaan.
EDIT: Pienimuotoisista siipienkuljetusongelmista johtuen sunnuntain cossi muuttuikin Durararan ihanaksi stalkkeriksi, Mika Harimaksi.

Nämä siis jos kaikki menee suunnitelman mukaan. Iltabileissä oleskelen todennäköisesti Homestuckin Roxy Lalondena tai sitten ilman cossia, se nähdään sitten.
Viimeksi muokannut Chiruka, To Heinä 12, 2012 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sendou

ViestiKirjoittaja Sendou » To Heinä 05, 2012 07:54

Lauantaina pyörin luultavasti Kamui cossissa sarjasta Cardfight!! Vanguard kavereideni kanssa, joista yksi on pukeutunut saman sarjan Misakiksi ja kantaa mukanaan kissa pehmolelua (meidän Sub-manager!).

Sunnuntaina olen joko samassa cossissa tai sitten ihan vaan normi vaatteissa. (-:
Stand Up! Vanguard!

yaci
Viesti:

ViestiKirjoittaja yaci » To Heinä 05, 2012 19:42

Tämä coni mennään aikapitkälti vanhojen pukujen parissa joten,
lauantaina olisi tarkoitus olla pitkästä aikaa Allen Walker (D.Gray-Man)
Sunnuntai on vielä hieman kysymysmerkin alla, mutta mahdollisesti Korra (Avatar: The Legend of Korra) ja kyllä, tuon takin kanssa, mikäli jaksan sellainen väsätä.
On se taas hienoa, kun osaa valita cossinsa vuodenaikojen mukaan :---D

CissyDella

ViestiKirjoittaja CissyDella » To Heinä 05, 2012 21:00

Todennäköisesti minut saa bongata lauantaina 3. Kazekage nukkena Sasorin(+ en tiedä aikooko kaveri laittaa Totoro kigun päälle molempina päivinä tai jotain) seurasta ja sunnuntaina riippuen miten asut saa valmiiksi, mutta tarkoitus olisi, että minä olen Sakura Shippuuden asussa ja plussana päälle vielä Konohan valkoinen viitta samalla kun kaveri(se Sasori) olisi Sasuke Shippuudenin mustassa asussa ja siihen päälle Akatsuki kaapu. C: <3

Muoks!!: Lisäyksenä vielä, että tämä meidän kaveri 3. aikoi lainata minun omaa Akatsuki kaapua(joka siis on tällä reissulla mulla varsin tarpeeton. XD) Ja tässä tuloksena, että Sakuralla(minä) tulee olemaan kivaa Uchihan veljesten kanssa, eli suomennettuna olen Sakura, kaveri Sasuke ja toinen kaveri on Itachi. C: <3
Viimeksi muokannut CissyDella, To Heinä 12, 2012 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Resident Evil <3

Horaaneko

ViestiKirjoittaja Horaaneko » Ma Heinä 09, 2012 12:32

Tilannepäivittelyä:
Kiireen vuoksi Crow jää pois (;3;) joten mut voi bongata luultavasti lauantaina Sebastianina (Kuroshitsuji) ilman takkia. ('cause kiire&kuuma) Kasvoja peittää animesta tuttu puolineutraali naamio.

Sunnuntaina tulen joko samassa asussa, tai taiteilen kasvoille sen kuuluisan vetoketjumeikin. Katsellaan. c:
There is no spoon.

Tekkun

ViestiKirjoittaja Tekkun » Ma Heinä 09, 2012 16:37

CissyDella kirjoitti:Todennäköisesti minut saa bongata lauantaina 3. Kazekage nukkena Sasorin(+ en tiedä aikooko kaveri laittaa Totoro kigun päälle molempina päivinä tai jotain) seurasta ja sunnuntaina riippuen miten asut saa valmiiksi, mutta tarkoitus olisi, että minä olen Sakura Shippuuden asussa ja plussana päälle vielä Konohan valkoinen viitta samalla kun kaveri(se Sasori) olisi Sasuke Shippuudenin mustassa asussa ja siihen päälle Akatsuki kaapu. C: <3

Mä saatan hyökätä jameran kans jostain nurkan takaa.. Kannattaa varautua! (:

hizu
Viesti:

ViestiKirjoittaja hizu » Ma Heinä 09, 2012 17:23

Minä tulen sitten lauantaina Alphonse Elrikin ihmisversiossa(Fullmetal Alchemist), Edon asussa, koska en jaksanut lähteä etsimään yhtä pataa.. Ja sunnuntaina oma Hetalia hahmoni Portugal.. Luultavasti vaihtelen päivän aikana Portugalista hänen kaksoissiskoonsa Lissaboniin!
It cannot be seen, cannot be felt,
Cannot be heard, cannot be smelt.
It lies behind stars and under hills,
And empty holes it fills.
It comes first and follows after,
Ends life, kills laughter.

hizumus.deviantart.com

Kisame-sama

ViestiKirjoittaja Kisame-sama » Ma Heinä 09, 2012 18:16

Meikällä varmistu toi Luffy Strong World
Spoiler:
http://tinyurl.com/cwehpuv
:3 Enää hattu ja vola~ Tosin tykin sijasta on iso nyrkki mukana : D Ja molempina päivinä sama ^^ (Ehkä sellane jännä "kirjoita haalariin, ota keksi" projekti : D)

Btw, sori mutten osaa tota kuvaa laittaa tolleen jännästi nimeen + kuvassa on figu, ku en jaksanu ettiä parempaa kuvaa XD

Palaa sivulle “Tapahtumat”