Desucon 2012 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

HanaHime
Viesti:

Re: Desucon 2012 pukukeskustelu

ViestiKirjoittaja HanaHime » Ke Touko 09, 2012 12:42

luultavasti koko viikonlopun Mawaru Penguindrumin Himari cossis oon. Alustavast suunnitelmat oli, et sunnuntain oisin viel ollu pokemonin Spinda gijinka cossissani mut pahasti näyttää ettei se ehkä valmistu siihen mennessä : /
I love the word "fate"

Riyoko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Riyoko » Ke Touko 09, 2012 17:53

Päivistä en ole ihan varma, mutta cossit on päätetty.
Perjantai: Tony (Terra E) (punainen asu)
Lauantai: pidän vielä omana tietonani :'D LINK
Sunnuntai: Son Goku (Saiyuki), with Edhelair as my Sanzo o3o
Cossien järjestys saattaa vielä muuttua~

Holly

ViestiKirjoittaja Holly » Ke Touko 09, 2012 20:55

Riyoko kirjoitti:Perjantai: Tony (Terra E) (punainen asu)

Oih, Tony! Mahtavaa, että Towards the Terrastakin cossataan, ja vielä Tonya. Jos bongaan sinut, tulen varmasti pyytämään kuvaa!

Riyoko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Riyoko » Ke Touko 09, 2012 21:19

Holly kirjoitti:
Riyoko kirjoitti:Perjantai: Tony (Terra E) (punainen asu)

Oih, Tony! Mahtavaa, että Towards the Terrastakin cossataan, ja vielä Tonya. Jos bongaan sinut, tulen varmasti pyytämään kuvaa!

Soldier Blue ja Jomy Marquiss Shin cossaajien oli tarkoitus olla mukana, mutta heirän cossit eivät valitettavasti valmistu ajoissa :< Jossain myöhemmässä conissa tulevaisuudessa sitten~

Thymegirl

ViestiKirjoittaja Thymegirl » Ke Touko 09, 2012 21:27

Minä ja rakas kaverini tulemme trollaamaan perjantaina ja lauantaina parituksia ja rakkaushuolisia (miksei muitakin) Zeparina ja Furfurina Umineko no Naku Koro ni Chirusta.

Sunnuntaina olis tiedossa järkky iso ryhmä. Taidan jättää paljastamatta vielä tässä vaiheessa. :3
Frolic In Abandon - Thoughts And Doings Of A Wannabe Otaku Geek
Kaksi marjaa ja hedelmä - kolmen cosplayerin yhteinen blogi
MyAnimeList

Rinny

ViestiKirjoittaja Rinny » Su Touko 13, 2012 00:27

Suunnitelmana on ilmestyä Hakuouki: Shinsengumi Kitanin Souji Okitana Desuconissa. Siis sama cossi kaikki kolme päivää (perjantain tapaus vain ehkä mahdollisesti) sillä aloittelijana vielä katselen ympärilleni ja tutustun perusasioihin tuskallisen hitaasti. :D

White Samurai kirjoitti:ja sunnuntaina Souji Okita Hakuouki: Shinsengumi Kitanista.

Sama cossi. o.o Luulin oikeastaan et ko. anime ei ole yhtään tunnettu... Ja vielä sama con? Voi ei. Mut täytyyhän mun ettii sut sillo sunnuntaina ja tulla halimaan. :D
"Happiness is a cup of hot chocolate on a cold day."

Mira-kun's Cosplayblog

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Su Touko 13, 2012 00:41

Rinny kirjoitti:Suunnitelmana on ilmestyä Hakuouki: Shinsengumi Kitanin Souji Okitana Desuconissa. Siis sama cossi kaikki kolme päivää (perjantain tapaus vain ehkä mahdollisesti) sillä aloittelijana vielä katselen ympärilleni ja tutustun perusasioihin tuskallisen hitaasti. :D

White Samurai kirjoitti:ja sunnuntaina Souji Okita Hakuouki: Shinsengumi Kitanista.

Sama cossi. o.o Luulin oikeastaan et ko. anime ei ole yhtään tunnettu... Ja vielä sama con? Voi ei. Mut täytyyhän mun ettii sut sillo sunnuntaina ja tulla halimaan. :D

Oooh, toinen Okita! <3 Mä tuun pyytämään kuvaa ja halin!
Minkäs version muuten teet? :mrgreen:
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Mytho

ViestiKirjoittaja Mytho » Su Touko 13, 2012 12:15

Oli sama suunnitelma jo talven Desuconiin, mutta aika loppui kesken... Tällä kertaa me kuitenkin aiotaan siskon kanssa saada valmiiksi Ouran High School Host Clubin kaksoset, Hikaru&Kaoru. Nimenomaan tämä middle school -versio, koska valkoset takit ja noi hiukset on vaan coolimmat.

Tulee olemaan siskon ensimmäinen cosplay, ja minullekin ensimmäinen johon on vaatteetkin ommeltu itse... Ja sen kyllä huomaa, hehh, mutta jostain on aloitettava! Fiilis on silti varmasti ihan huippu, kun vihdoin saadaan nämä tehtyä ^^;

Rinny

ViestiKirjoittaja Rinny » Su Touko 13, 2012 13:27

White Samurai kirjoitti:
Rinny kirjoitti:Suunnitelmana on ilmestyä Hakuouki: Shinsengumi Kitanin Souji Okitana Desuconissa. Siis sama cossi kaikki kolme päivää (perjantain tapaus vain ehkä mahdollisesti) sillä aloittelijana vielä katselen ympärilleni ja tutustun perusasioihin tuskallisen hitaasti. :D

Oooh, toinen Okita! <3 Mä tuun pyytämään kuvaa ja halin!
Minkäs version muuten teet? :mrgreen:

http://i1233.photobucket.com/albums/ff3 ... _Okita.jpg Tästä toi vasemmanpuoleinen. Teen ton toisen sitten kai ens vuonna <3 Souji on mun lempihahmo Shinsengumista :3

Mira-kun's Cosplayblog

BrokenBloodyWings

ViestiKirjoittaja BrokenBloodyWings » Su Touko 13, 2012 15:26

Thymegirl kirjoitti:Minä ja rakas kaverini tulemme trollaamaan perjantaina ja lauantaina parituksia ja rakkaushuolisia (miksei muitakin) Zeparina ja Furfurina Umineko no Naku Koro ni Chirusta.

Me olemme kavereiden kanssa järjestämässä Umineko ryhmää lauantaille sekä sunnuntaille, haluisitteko liittyä lauantaiksi mukaamme, tai edes piipahtaa miitissä? :3

Minulta jää nyt perjantai majoituspulan takia väliin, mutta lauantaina ja sunnuntaina minut voi bongata Bernkastelina Umineko no Naku Koro ni:stä~ ^^

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Su Touko 13, 2012 15:44

Rinny kirjoitti:http://i1233.photobucket.com/albums/ff3 ... _Okita.jpg Tästä toi vasemmanpuoleinen. Teen ton toisen sitten kai ens vuonna <3 Souji on mun lempihahmo Shinsengumista :3

Western versio!! <3 Meillä tulee olemaan eri versioot sitten koska minä teen tän yukata version aka sen 'sairasteluasun'... Tosiaan meillä on sunnuntaina pieni Hakuouki ryhmä joten mun seurassa tulee liikkumaan myös Chizuru, Saitou ja Harada. Minä tietysti olen Okita koska keuhkoni ovat jo puolipaskat valmiiksi. lol Tule moikkamaan! :'DD

Joo siis Okita on mun lemppari kans, sekä Hijikata että Saitou. En osa päättää! xD Tulen tänä vuonna pyörimään Ruotsin ja Suomen coneissa Hakuouki hahmoina joten minut voi sit bongata.. Hijikataa cossaan Animeconissa, jos pääsen sinne. x) Matkustaminen pohjoisesta ku on kallista, haha.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Rinny

ViestiKirjoittaja Rinny » Su Touko 13, 2012 17:10

White Samurai kirjoitti:
Rinny kirjoitti:http://i1233.photobucket.com/albums/ff3 ... _Okita.jpg Tästä toi vasemmanpuoleinen. Teen ton toisen sitten kai ens vuonna <3 Souji on mun lempihahmo Shinsengumista :3

Western versio!! <3 Meillä tulee olemaan eri versioot sitten koska minä teen tän yukata version aka sen 'sairasteluasun'... Tosiaan meillä on sunnuntaina pieni Hakuouki ryhmä joten mun seurassa tulee liikkumaan myös Chizuru, Saitou ja Harada. Minä tietysti olen Okita koska keuhkoni ovat jo puolipaskat valmiiksi. lol Tule moikkamaan! :'DD

Joo siis Okita on mun lemppari kans, sekä Hijikata että Saitou. En osa päättää! xD Tulen tänä vuonna pyörimään Ruotsin ja Suomen coneissa Hakuouki hahmoina joten minut voi sit bongata.. Hijikataa cossaan Animeconissa, jos pääsen sinne. x) Matkustaminen pohjoisesta ku on kallista, haha.

Vaau~! Kaks eri versiota samasta hahmosta on vaan hyvä. :3 Ja odotan innolla et saan nähdä Saitoun ja Haradan... *drool* Souji on ekana mun lemppari, mut heti jaetulla tokalla sijalla on kaikki muut hahmot. <3 Tuun moikkaamaan ja varmasti roikun kulmien takana stalkkaamassa koko loppupäivän. :D

Mira-kun's Cosplayblog

Crimson
Viesti:

ViestiKirjoittaja Crimson » Ti Touko 15, 2012 23:18

Erittäin harvinaiset herkut (ellei jopa *gasp* Euroopan ensimmäiset?!) Uranborg sekä Archangel sarjasta Yasashii Ryuu no Koroshikata ilmoittautuvat paikallaoleviksi koko viikonlopuksi.

Itse siis tulen Uranborgina ja liikun koko conin ajan Archangelin, Kamikaze Kaitou Jeanne -sarjan Jeannen ja most likely Disgaea 4:n Fukan kanssa (Fuka ei ole vielä varma asustaan).
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » La Touko 19, 2012 16:45

Jos vain kaikki sujuu suunnitelmien mukaisesti olisi tarkoitus cossia seuraavia;

Perjantaina; Misaki Mei, Another (kesä versio kouluasusta)
Lauantai; Rikku, FFX-2
Sunnuntai; Kaname, Vampire Knight (ystäväni cossaa myös sarjasta jos takki kerkiää ajoissa, jouduttiin kaventamaan "pikkuisen").

Ashura
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ashura » Ma Touko 21, 2012 00:23

Koska coneissa on näkynyt valtavasti Ezioita ja muita assassineja, ilmaannun paikalle Assassin's Creed Revelations Multiplayerin Fabiola Cavazza :na. ;D Jostain syystä internetin ihmemaailmasta ei löydy juuri tästä hahmosta kuvaa, mutta pohjautuu hyvin vahvasti AC Brotherhood:n Fiora Cavazzaan, puvussa hieman enemmän yksityiskohtia ja se on musta tuon ihme pinkkimikälien sijaan. :)
"We live to make the impossible possible! That is our Focus!"

Palaa sivulle “Tapahtumat”