Desucon 2012 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Arokiuru

Re: Desucon 2012 pukukeskustelu

ViestiKirjoittaja Arokiuru » La Kesä 02, 2012 12:17

GrellFanBoi~ kirjoitti:Itse cossaan Grell Sutcliffia Kuroshitsujista, koska Grell tarvitsee enemmän miespuolisia cossaajia! :D

Tuo on muuten totta, ihan mahtavaa että cossaat Grelliä! :D
Jos bongaan sinut conissa, saanko ottaa kuvan? x)
♫ Climb the highest peaks of history ♫

Assassin Of Finland
Viesti:

ViestiKirjoittaja Assassin Of Finland » Su Kesä 03, 2012 01:08

Minun piti tänä vuonna omiin penkkareihini pukeutua Prototype pelin Alex Merceriksi, mutta se suunnitelma lykkääntyi ja pukeuduin Spy hahmoksi Team Fortress 2 pelistä. Noh, nyt Desua varten sain sitten Alex Mercer cossin kasaan (jouduin ostamaan vaatteet koska ikävä kyllä en osaa ommella laisinkaan, mutta en halunnut jäädä puvutta) ja sitten itse tein nuo tuollaiset kynsikädet ja olen niihin tyytyväinen, en ole aikaisemmin rakentanut mitään tällaista itse. Hankalaa oli, mutta oikeastaan nautin siitä kaikesta tekemisestä. Tuskin maltan odottaa, että pääsen muiden sekaan Alexina hiipparoimaan :)
Nothing is true. Everything is permitted.

Chichicken

ViestiKirjoittaja Chichicken » Su Kesä 03, 2012 19:14

Täältä olisi tulossa kolme Gurren Lagann-cossaajaa, meikäläinen Kittanina, gf Yokona ja kaveri Adianena :3 sekä lauantaina että sunnuntaina pyöritään porukalla desualueella~
You laugh at me because I'm different. I laugh at you because you're all the same.-Jonathan Davis

Wendy

ViestiKirjoittaja Wendy » Ma Kesä 04, 2012 11:24

Lauantaina cossaan japanilaista naislaulajaa, Ayumi Hamasakia hänen alterna-kappaleen musiikkivideon asussa. ^^ (Viimeinkin saan toteuttettua monivuotisen cossihaaveeni~)
Olen ilman cossia ainakin yhtenä päivänä, joko perjantaina tai sunnuntaina (sitä en ole vielä päättänyt).
Voi olla, että puen samaisen asun joko perjantaille tai sunnuntaille - riippuen, minä päivänä haluan olla ilman cosseja ja milloin cossit päällä.
Beautiful things are sometimes sad things.

Kissansilmä

ViestiKirjoittaja Kissansilmä » Ma Kesä 04, 2012 16:14

Final Fantasyn Tifa Lockhartia olisi tarkoitus cossata. Vielä on toi asu hieman kesken, mutta eiköhän se Desuun kerkeä valmistua :D Paikalla olen vain lauantaina ja sunnuntaina.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

Amirattus

ViestiKirjoittaja Amirattus » Ma Kesä 04, 2012 23:17

Soul Calibur IV -pelistä hahmoa Amy cossailen ja partnerini olisi tarkoitus olla sitten Raphael. <3 Toivottavasti törmättäisiin muihinkin SC cossaajiin~ x3

Ayakashi

ViestiKirjoittaja Ayakashi » Ti Kesä 05, 2012 13:09

Mä ilmestyn lauantaina paikalle Hetalian Saksana ja sunnuntaina samana kun FrostBitessa (koska oon tylsä) elikkä Sailor Moonin Usagi Tsukinona siviiliasussa. :>

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Ti Kesä 05, 2012 13:51

Omat suunnitelmat muuttuivat jälleen viimeisellä viikolla ja hyvin todennäköisesti perjantaina saavun paikalle Zero Kiryuna Vampire Kightista, lauantaina human-inuyashana ja sunnuntaina mahdollisesti Inuyashan Kikyouna tai human-Inuyashana tai Will Vandomina W.I.T.C.H.istä :)
Viimeksi muokannut Eringo, Ti Kesä 05, 2012 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Ti Kesä 05, 2012 15:40

Cossi suunnitelmat vaihtuivat näyttävästi seuraaviin;

PE: Vampire Knightin Kaname
LA: Another animen Misaki Mei
SU: sama kuin perjantaina.

alkuperäisesti piti cossata FF10-2:n Rikkua mutta puku sekä peruukki kusivat joten ehkä joku muu kerta. Misaki cossi on vielä "ehkä" sillä jos en saa peruukkia kuntoon jätän suosiolla senkin pois ja tyydyn cossamaan samaa hahmoa (Kanamea) koko viikonlopun. meh >.<

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Ti Kesä 05, 2012 16:44

xCherry kirjoitti:Cossi suunnitelmat vaihtuivat näyttävästi seuraaviin;

PE: Vampire Knightin Kaname
LA: Another animen Misaki Mei
SU: sama kuin perjantaina.

alkuperäisesti piti cossata FF10-2:n Rikkua mutta puku sekä peruukki kusivat joten ehkä joku muu kerta. Misaki cossi on vielä "ehkä" sillä jos en saa peruukkia kuntoon jätän suosiolla senkin pois ja tyydyn cossamaan samaa hahmoa (Kanamea) koko viikonlopun. meh >.<

Zero tulee ja etsii Kanamen käsiinsä :3
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Shieva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shieva » To Kesä 07, 2012 22:55

Ekira kirjoitti:Omat suunnitelmat muuttuivat jälleen viimeisellä viikolla ja hyvin todennäköisesti perjantaina saavun paikalle Zero Kiryuna Vampire Kightista, lauantaina human-inuyashana ja sunnuntaina mahdollisesti Inuyashan Kikyouna tai human-Inuyashana tai Will Vandomina W.I.T.C.H.istä :)

Oi, Will Vandom! Itsekin olen joskus miettinyt cossaavani jotain W.I.T.C.H.istä.

Tällä kertaa kuitenkin cossaan Tsuritaman Natsukia. Natsuki on päällä perjantaina ja sunnuntaina, lauantaina taas omat vaatteet, varmaan joku kiva mekko.

Chiruka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiruka » To Kesä 07, 2012 23:22

Nyt kun suunnitelmat ovat eläneet ja muuttuneet muutamaan kertaan, ovat cossit seuraavanlaiset:

Perjantai: Roxy Lalonde (Homestuck/MSPA)
Lauantai: Homura (Madoka Magica) + illalle/yölle todennäköisesti taas Roxy.
Sunnuntai. C.C (Code Geass), tämä asu.

PoisonPineapple
Viesti:

ViestiKirjoittaja PoisonPineapple » Pe Kesä 08, 2012 03:08

Niin tosiaan.. Voisinhan minäkin sen asuni 'virallistaa' kun tuo Desuilu jo huomenna alkaa ( tai siis tänään kun kello on jo 03:07)..

Eli tulen paikalle lauantaina ja cossaan Ajimi nimistä demoni kokkia Okami pelistä 8D~
Ja mitä luultavammin mukanani on samaisesta pelistä Kaguya cossaaja.

Meidät voi bongata Taidekujalta molempina päivinä, sekä yöllä pajaa pitämästä <3

Lisää cossistani ja sen tekemisestä voi lukea blogistani http://poisonpineapple.blogspot.fi/
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Kira

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Kesä 08, 2012 09:00

Joo, ollaan taas tylsiä ja cossitaan puoliksi samoja hahmoja, vaikkakin "vanhaan" cossiin on parannuksia tehty huomattavasti. En tosiaan pääse tänään vielä paikanpäälle, joten kaksi cossia.

Lauantai: Faarao Atemu sarjasta Yuugiou LINK
Not that anyone cares... Mutta selitän silti. "Vanha", paljon rakastettu ja käytetty cossi. Tehty uudelleen periaatteessa koko puku, pohjakangasta ja viittaa lukuunottamatta. Myös peruukki on tehty täysin uudelleen aikaisemmasta. Ja tälle kertaa omaan myös siivet! xP Olen taas tuomassa rakkautta tälle liian pienelle YGO fandomille Suomessa.

Sunnuntai: Shion sarjasta No.6 LINK (Nezumi vas. Inukashi kesk. Shion oik.)
Yhdessä Nezumin ja Inukashin (Dogkeeper) kanssa! :3
Sain ystävät aivopestyä rakastamaan tätä sarjaa. Ihan perusasuilla animesta mennään. ^^
Viimeksi muokannut Kira, Pe Kesä 08, 2012 09:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Give me the power to regain pages of memories I lost in the past.
A heart that believes pierces through the darkness searching for the place where its soul sleeps.
The two hearts of light and shadow now head towards the future that is reflected in crystal

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Pe Kesä 08, 2012 09:04

Kira kirjoitti:Joo, ollaan taas tylsiä ja cossitaan puoliksi samoja hahmoja, vaikkakin "vanhaan" cossiin on parannuksia tehty huomattavasti. En tosiaan pääse tänään vielä paikanpäälle, joten kaksi cossia.

Lauantai: Faarao Atemu sarjasta Yuugiou
Not that anyone cares... Mutta selitän silti. "Vanha", paljon rakastettu ja käytetty cossi. Tehty uudelleen periaatteessa koko puku, pohjakangasta ja viittaa lukoonottamatta. Myös peruukki on tehty täysin uudelleen aikaisemmasta. Ja tälle kertaa omaan myös siivet! xP Olen taas tuomassa rakkautta tälle liian pienelle YGO fandomille Suomessa.

Sunnuntai: Shion sarjasta No.6 yhdessä Nezumin ja Inukashin (Dogkeeper) kanssa! :3
Sain ystävät aivopestyä rakastamaan tätä sarjaa. Ihan perusasuilla animesta mennään. ^^

Oi ihanaa <3 Mie tuun kuvaamaan molempina päivinä, varsinkin sunnuntaina~<3 No.6 <3 Ihanaa että joku cossaa Inukashia myös!! <3

Palaa sivulle “Tapahtumat”