Desucon 2012 pukukeskustelu

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

PoisonPineapple
Viesti:

Desucon 2012 pukukeskustelu

ViestiKirjoittaja PoisonPineapple » Ma Touko 07, 2012 14:59

Nyt kun Desucon on jo kulman takana niin olisi kiva tietää että:

Minkälaisia Cosplay- asuja ovat ihmiset sinne suunnitelleet/ valmistaneet? Mitkä on fiilikset? :D
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Shiro Samurai
Viesti:

Re: Desucon 2012 pukukeskustelu

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ma Touko 07, 2012 17:39

Minun cossisuunitelmat ja hahmokuvat löytyvät täältä mutta siis perjantaina olis Jushiro Ukitake Bleachistä, lauantaina Ichito Asaki, Yumemishistä ja sunnuntaina Souji Okita Hakuouki: Shinsengumi Kitanista.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Sestra

ViestiKirjoittaja Sestra » Ma Touko 07, 2012 18:08

Itse ajattelin perjantaina tulla Rozen Maidenin Suiseisekinä ja lauantaina Le Chevalier d'Eonin Lia de Beaumontina. Sunnuntain puvusta en ole vielä varma, mutta luulen, etten jaksa tehdä erästä pukua siihen mennessä valmiiksi, joten varmaan sinäkin päivänä tulen Suiseisekinä.

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Ma Touko 07, 2012 19:42

Itte oon tulossa perjantaina ja sunnuntaina Kekkaishin Yoshimorina (kuva) ja
Lauantaina hypin paikalle Inuyashan human-versiona :3 (kuva).
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Shiro Samurai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shiro Samurai » Ma Touko 07, 2012 20:25

Ekira kirjoitti:Itte oon tulossa perjantaina ja sunnuntaina Kekkaishin Yoshimorina (kuva) ja

Ooh tulen bongamaan!!
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

e_123
Viesti:

ViestiKirjoittaja e_123 » Ma Touko 07, 2012 21:15

Itse olen tulossa Le Chevalier D'eonin Robinina ja parempi puoliskoni tulee Le Chevalier D'eonin D'eonina.
Näissä olisi tarkoitus olla perjantai ja lauantai.
Se oli vihreä omena : D

Sestra

ViestiKirjoittaja Sestra » Ma Touko 07, 2012 21:21

e_123 kirjoitti:Itse olen tulossa Le Chevalier D'eonin Robinina ja parempi puoliskoni tulee Le Chevalier D'eonin D'eonina.
Näissä olisi tarkoitus olla perjantai ja lauantai.

Kai saa tulla juttusille? :D Itse Liana pyörin lauantain. Chevalier d'eon on kyllä harvoin cossattu sarja, itse olen vain muutamia pukuja bongaillut Suomessa.

Mourumaru
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mourumaru » Ma Touko 07, 2012 21:45

Omissa suunnitelmissa tosiaan lauantaille Sengoku Basaran Yukimura Sanada ja sunnuntaille Un-Gon Inga.

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Ma Touko 07, 2012 22:18

White Samurai kirjoitti:
Ekira kirjoitti:Itte oon tulossa perjantaina ja sunnuntaina Kekkaishin Yoshimorina (kuva) ja

Ooh tulen bongamaan!!

Tervetuloa :3
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Paha sotaherra
Viesti:

ViestiKirjoittaja Paha sotaherra » Ma Touko 07, 2012 22:25

Lauantaina cossailen Mia Feyta Ace Attorney -pelisarjasta, ja sunnuntaina Lottieta Pandora Heartsista. Perjantain cossi ei ole vielä varmistunut, saattaa olla että käytän silloinkin Miaa. Luvassa olisi myös Ace Attorney -ryhmänpoikasta..!
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Dynamo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dynamo » Ma Touko 07, 2012 22:44

On suunnitelmat joka päivälle, ja lauantaille kahden cossin verran.. huhh~~
Perjantaina Shion Izumi(Gantz), teen tosin vaan koulupuvun ja Gantz-puvun hanskat+kauluksen. : D
Lauantaina ensiksi Koujaku(DRAMAtical Murder), ja illemmalla sitten vaihdan mukavampaa päälle ja vaihdan esillä olevaa silmää; Garry(Ib). Sunnuntaina Kyo Kusanagi(King of Fighters).

Desutossu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Desutossu » Ti Touko 08, 2012 08:01

juu ite oon tulossa myös kekkaishista tokine yukimurana kaverini ekiran kanssa. ^^ tulkaa juttelemaan toki. ;)

claire
Viesti:

ViestiKirjoittaja claire » Ti Touko 08, 2012 12:59

En näköjään osaa hölistä foorumilla muusta kuin pukusuunnitelmista, mutta antaapa nyt taas kerran mennä:

Lauantaille olisi pyrkimys tekaista Kihel Heim Turn A Gundamista, seurassani pyörinee saman sarjan Harry Ord. Sunnuntain puku onkin jo mukavasti valmis, Persona 4-pelin protagonisti/Souji Seta.

Perjantain puku on lievästi avoinna, mutta Daily Lives of High School Boysin Literary Girl/Yassan siintää kovasti suunnitelmissa. Lauantai-illaksi, ja mahdolliselle baarikierrokselle köh, saatan jopa vetäistä Dave Striderin Homestuckista.

tamuki

ViestiKirjoittaja tamuki » Ti Touko 08, 2012 20:27

Puvut ovat niinkin pitkällä kuin ajatustasolla, joten voi olla ettei joku näistä toteudu.

Lauantaina Meroko Yui (ei normiversio vaan yksi taidekirjasta) sarjasta Full Moon wo Sagashite. Tavoitteena tehdä joka vuosi yksi cossi sarjasta, josta tykkäsin ennen kuin aloitin cossauksen. Tänä vuonna päädyin Merokoon.

Sunnuntaina sitten toivottavasti/luultavasti/varmaankin Chie Satonaka pelistä Persona 4. Pitkän tauon jälkeen oman kaveriporukan kanssa ryhmää pukkaa. o/

Perjantain sekä mahdollisen baarikierroksen cossi(t) eivät ole vielä tiedossa, mahdollisesti jonkun vanhan puvun kierrätystä tai jotain hyvin simppeliä.

Holly

ViestiKirjoittaja Holly » Ti Touko 08, 2012 22:12

Lauantain (ja ehkä perjantainkin) cossina ja tapahtuman "pääpukuna" minun osaltani nähdään Maya Fey. Mayan lisäksi suunnitteilla on myös Edward Elric -cossin kierrätys, joka on samalla nostalgiapukuilu - Ed-cossi nimittäin oli toinen ikinä tekemäni. Äidin avustuksella sain nelisen vuotta sitten aikaan niin hyvän puvun, että sitä kehtaa vieläkin käyttää - uuden peruukin kanssa tosin.
Haluasin kovasti pukeutua kaikkina kolmena päivänä eri asuun, mutta aika, rahat ja kärsivällisyys eivät taida riittää. Desua odotellessa!

Palaa sivulle “Tapahtumat”