Chibiconin cosplay-deitistä palautetta!

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

flicca

Chibiconin cosplay-deitistä palautetta!

ViestiKirjoittaja flicca » La Helmi 25, 2012 22:51

Hei!

Tässä puhuu toinen juontajista (Se jolla oli Bon Cosplay)! Tämä oli minun ja minun parini ensimmäinen juonto-keikka, ja deitti oli tosiaan alusta loppuun meidän suunnittelema. Rakentava palaute olisi kyllä erittäin arvostettu, jotta voisimme parantaa jos tapahtui suurimpiakin virheitä!

Toivottavasti nautitte SHOW:sta!

-Frii

Sieg

Re: Chibiconin cosplay-deitistä palautetta!

ViestiKirjoittaja Sieg » Su Helmi 26, 2012 18:13

Ennen deitin alkua ehdimme jo kaverini kanssa sopimaan, että lähtisimme, jos deitti ei iskisi. Jäimme lopulta katsomaan koko ohjelman eikä kumpikaan maininnut sanallakaan, että voisimme lähteä kotiin. Tämä johtui suurimmaksi osaksi juontajien sukkelasta sanailusta, hyvästä lavakemiasta ja sananvalmiudesta myös kiusoitellessa deittaajia.

Juuri tällaista sen pitäisikin olla - rakastin sitä, kuinka juontajat olivat ottaneet cossaamansa hahmot haltuunsa. Oli hauskaa, kun ainoastaan deittaajat eivät olleet hahmoina lavalla ja välillä juonto varasti huomion osallistuneilta itseltään.
Lisäksi olitte osanneet valita hahmonne hyvin. Kekseliäällä dialogilla nyt saisi vähemmänkin räikeän erilaisista hahmoista huumoria irti, mutta Bonien kohtaaminen lavalla ei ollut lainkaan huono idea!

En itse osaa kommentoida sitä, kuinka luontevaa esiintymisenne oli, kuinka hyvin artikuloitte sillä olin aivan liian ihastunut siitä, että lopultakin joku on mennyt keksimään, että deittiohjelmassakaan juontajan ei tarvitse olla paikalla ainoastaan kysymässä kysymyksiä vaan hän voi tarjota katsomolle nauruntyrskähdyksiä ja huumoria katsojille.

Minä tulen mieluusti uudelleenkin katsomaan teidän juontamaanne ohjelmaa.

Palaa sivulle “Tapahtumat”