Tarvitaa TalviDesuconiin, omppuhotelin majotukseen 2 henkeä!

Yleisluontoiset keskustelut cosplayta sisältävistä tapahtumista sekä tiedotteet tulevista coneista, kilpailuista jne. Tälle alueelle myös menneiden tapahtumien jälkipyykki, kuten kuvat ja kuvapyynnöt.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Weetu
Viesti:

Tarvitaa TalviDesuconiin, omppuhotelin majotukseen 2 henkeä!

ViestiKirjoittaja Weetu » Ma Loka 31, 2011 20:56

Kaksi kaveria tarvittisivat 2 heeboa omppuhotellin majoitukseen. Kaverini ovat jätkä puoleisiä: Void ja Retard-Otter.
Jos olet kiinostunut, niin ilmoitteleppa toki! :>

Retard-Otter

Re: Tarvitaa TalviDesuconiin, omppuhotelin majotukseen 2 hen

ViestiKirjoittaja Retard-Otter » Ti Marras 01, 2011 10:06

se on tietty hieno tietää et ihmiset lukee tätä mut jos viäl sais vastauksia ni seki ois kiva :3

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Ti Marras 01, 2011 15:47

mä ja mun kaveri (toradora) ollaa tulos kaksisten ja tarvittais pari heppuu meijä kaa sinne hotellii, mut en viitti ominpäiten sopia mitään :'D
Blogi // dA // Fanfiction // Galleria // Cosplay.com

Cossit 2013:
Desucon Frostbite: Inuyasha (movie 3)
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Ti Marras 01, 2011 17:38

Ekira kirjoitti:mä ja mun kaveri (toradora) ollaa tulos kaksisten ja tarvittais pari heppuu meijä kaa sinne hotellii, mut en viitti ominpäiten sopia mitään :'D

Kysyppä kaveriltas miten olis homma, koska yksi kaveri olis tulossa ja ottaa tuon paikan jolloinka tarvittas vielä yksi immeinen majotukseen! Mutta tuonkaan tuleminen ei ole varmaan..

Retard-Otter

ViestiKirjoittaja Retard-Otter » La Marras 05, 2011 17:59

Nii hei Ekira millee se teijän tilanne ?? ootteks tulos vai majotutteko muualle ??

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Su Marras 06, 2011 13:15

joo sori kun vastaaminen kesti, mut lähetin sulle äsken yksityistä postia, tosin en tiedä tuliko perille (en oikein osaa) mutta voit lisätä mut meseen ( erika_30@windowslive.com ) ni voidaan siellä vielä jutella. :)) oon tulossa tänään vielä illemmalla koneelle.

Cossit 2013:
Desucon: Daesung (Monster), Zero Kiryu, Usami Akihiko, Sebastian (Black) Michaelis

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Su Marras 06, 2011 14:36

Ekira kirjoitti:joo sori kun vastaaminen kesti, mut lähetin sulle äsken yksityistä postia, tosin en tiedä tuliko perille (en oikein osaa) mutta voit lisätä mut meseen ( erika_30@windowslive.com ) ni voidaan siellä vielä jutella. :)) oon tulossa tänään vielä illemmalla koneelle.

Okei, lisään ja liitän Voidin ja Retardin mukaan siihen :) ei ole tainnut vielä ainakaan tulla perille mitään minulle, ellei sitten muulle ole tullut? :3

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Su Marras 06, 2011 17:56

Weetu kirjoitti:
Ekira kirjoitti:joo sori kun vastaaminen kesti, mut lähetin sulle äsken yksityistä postia, tosin en tiedä tuliko perille (en oikein osaa) mutta voit lisätä mut meseen ( erika_30@windowslive.com ) ni voidaan siellä vielä jutella. :)) oon tulossa tänään vielä illemmalla koneelle.

Okei, lisään ja liitän Voidin ja Retardin mukaan siihen :) ei ole tainnut vielä ainakaan tulla perille mitään minulle, ellei sitten muulle ole tullut? :3

joo ei sulle, ku retard pisti viestii ni yritin vastata, mut en tiiä onnistuinko : DD

Cossit 2013:

Eringo

ViestiKirjoittaja Eringo » Su Marras 06, 2011 21:26

Anteeks, oon todella pahoillani, mut mun on pakko peruu puheeni. Puhuttiin mun kaverin kanssa, ja meijän porukat ei nyt oikee tykänny, ni me majotutaa yhtee hostellii kahestaa... : / oon tosi pahoillani ))):

Cossit 2013:

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Su Marras 06, 2011 21:33

Ekira kirjoitti:Anteeks, oon todella pahoillani, mut mun on pakko peruu puheeni. Puhuttiin mun kaverin kanssa, ja meijän porukat ei nyt oikee tykänny, ni me majotutaa yhtee hostellii kahestaa... : / oon tosi pahoillani ))):

No höh :( auttasko mitään jos oltas puhuttu vanhempienne kanssa?

Kisame-sama

ViestiKirjoittaja Kisame-sama » Su Marras 13, 2011 16:46

Ootteko jo varannu huoneen/mahtusko sinne viel porukkaa? Saattain tulla ite, tai kamun kanssa. Minkä ikäistä porukkaa siel on? :3 Oon siis aika nuori poika :3

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Su Marras 13, 2011 17:00

Kisame-sama kirjoitti:Ootteko jo varannu huoneen/mahtusko sinne viel porukkaa? Saattain tulla ite, tai kamun kanssa. Minkä ikäistä porukkaa siel on? :3 Oon siis aika nuori poika :3

Mahdollisesti 1 tai 2 ahtuisi vielä huoneisiin, kaveriporukassa kun olis toisellakin vajakkia huoneesta. Immeisien iät on tässä huonehaussa sellailla -93 ja -87 ja toisessa on neiti ja toinen neiti niin -92 ja tämän serkku jonka ikää en tiedä ^^"
Ilmoittelen illemmasta kun saan kaverini kiinni että miten tämä menee :)

Gahika

ViestiKirjoittaja Gahika » Pe Marras 18, 2011 08:47

Oisko vielä vapaata paikkaa yhdelle tytölle?
Onko huoneet muuten välille pe-su vai la-su? :mrgreen:

~Gahika

Weetu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Weetu » Pe Marras 18, 2011 09:12

Gahika kirjoitti:Oisko vielä vapaata paikkaa yhdelle tytölle?
Onko huoneet muuten välille pe-su vai la-su? :mrgreen:

~Gahika

Näillänäkymillä on huoneet täynnä ainakin tuossa tyttöjen huoneessa. Toiseen huoneeseen mahtuu yksi immeinen ( varmistan tämän tänään ja ilmoitan täällä )~

Kisame-sama

ViestiKirjoittaja Kisame-sama » Pe Marras 18, 2011 09:51

Eli anteeksi, kun en ole muistanut laittaa viestiä, elikkä siis yksin olisin tulossa 14-vuotias poeka. Ymmärsinkö siis oikein, että tyttöjen huone on täynnä mutta poikien ei? :3 Jos on näin ja tietenkin jos Gahika haluaa sen viimeisen paikan, niin tottakai hän voi sen ottaa, olihan hän ennen minua ^^ Mutta siis jos Gahika ei sitä huonetta halua, tai pääse sinne niin minä voisin tulla ja maksaa osani ^^ Olen ihan perus japanihullu, ja huumorintajuinen. En ole kovin äänekäs, ellei ole juttua paljon ja tykkään valvoa. En kuorsaa (onneksi), ja voin nukkua vaikka lattialla patjalla, tai näin? :3 Laitelkaa yksäriä, tänne, tai sähkäriin viestiä ^^

murtag.junior(at)hotmail.com (sähkärini)

Asia olisi melkein varma, että pääsisin, sillä vanhempani nimenomaan kehottivat kysymään joittenkin muitten huoneita, että jos olisi tilaa ja jos joku haluaisi majoittaa. Näin tulisi halvemmaksi, ja muutenkin omppuhotellin huoneet olivat jo menneet ^^

-Kisame-sama

Palaa sivulle “Tapahtumat”