Oman hahmon cosplayaaminen

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

KittySona
Viesti:

Re: Oman hahmon cosplayaaminen

ViestiKirjoittaja KittySona » La Tammi 21, 2012 09:42

Hei!Mulla ja mun kaverilla on nyt vähä samaa pulmaa.Me kesällä keksitiin oma sarja........ja vasta syksyn lopus mun kaveri mietti näitä kaikkia anime tapahtumii.Tosin kävi vähän ikävästi että mulle tuli jääkiekko peli esteeks ja me muutenki todettiin et asut ei ollu ees valmiiita.Mut tänä vuonna me aijotaan kyllä mennä.Eli se olis meille eka kerta kun me mennään :oops: mihinkään anime tapahtumaan.Oikeastaan me cosplayataan kahta omaa hahmoo ja yhtä jo keksittyä hahmoa.
~~~~~~ =v=

Luova Hullu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Luova Hullu » La Kesä 15, 2013 18:36

Itse aion cossata omaa hahmoani Amaneceria (kuva), (kuva 2). (cossaisin tosin paita päällä) tulevassa Traconissa. Tämä kyseinen hahmo ei esiinny tekemässäni sarjakuvassa vaan kirjassa, mutta en ole julkaissut sitä netissä, joten meikäläistä tuskin kukaan tulee tunnistamaan... DeviantARTissani on vanhoja kuvia tästä hahmosta, hahmo on tosin muuttunut aikas paljon.
Viimeksi muokannut Luova Hullu, Su Kesä 23, 2013 12:05. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
http://iEevee.deviantart.com

Tracon 2013 (hope so) - Amanecer (oma hahmo)
Tracon 2014 (again, Hope So) - Inuyasha

Fazi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fazi » Su Kesä 16, 2013 21:01

Tuoreessa Desussa kävi niin, että tuli vastaan henkilö, joka halusi ottaa lauantaisesta oman hahmoni asusta kuvan, koska oli sitä aiemmin jo ilmeisesti Anikin kuvagalleriassa ihastellut. Olin siis pukeutunut ko. hahmoksi tämän vuoden Frostbitessä ensimmäistä kertaa. Tuli tsuht mukava olo kö ihmiset muistavat tuntemattomia hahmoja menneistä tapahtumista : D
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Tiikeri
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tiikeri » Ti Kesä 18, 2013 21:43

Saanko osallistua keskusteluun jos olen pukeutunut siskoni omaksi hahmoksi? :'D Kahdeksi eri hahmoksi itseasiassa (x ja x) toinen jopa tunnistettiin eräässä conissa. Omien hahmojenikin cossaamista on tullut joskus harkittua, enkä näkisi sitä edelleenkään mahdottomana, miulla kun on paha tapa ihastua niihin. Miulla ei siis ole mitään omiksi hahmoiksi pukeutumista vastaan. :)
Älä tule paha sauma, tule hyvä sauma...

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”