Koomisin/kamalin "normaalien" ihmisten reaktio

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Rakuen91
Viesti:

Koomisin/kamalin "normaalien" ihmisten reaktio

ViestiKirjoittaja Rakuen91 » To Huhti 09, 2009 00:03

Oi joi joi joi tästa asiasta voisi luetella vaikka maat ja mannut mutta nyt asiaan. Eli minkälaisia reaktioita olette saaneet ihmisiltä cossatessanne joko conissa, sen ulkopuolella tai vapaa ajalla (eli ei conissa). Hyviä tai huonoja.

Omia kokemuksiani on kolme joten olkoon ne esimerkkinä siitä mitä haen:

Hauska 1#
Omistan aivan tavallisen punaisen takin, joka on punainen ja muistuttaa hieman Vash the Stampeden (Trigun) takkia.
Äitini käski mennä ostamaan itselleni uudet nahkahansikkaat koulun jälkeen, joten tein työtä käskettyä ja menin Tampereen Sokokselle.
Kassalla sitten se minua palvellut myyjä katsoi minua hetken aikaa, rahasti ostokseni ja kysyi kuittia ojentaessaan. "Et satu cossaan Vash the Stampedea?"
Olin vähän pihalla hetken ja sitten vaan nauroin ja sanoin että "en mutta kaverini cossaa melkein joka kerta."

Hauska 2#

Tulin ekasta Tampere Kupliistani, jossa olin Reno ja meni tietenkin cossi päällä kotiin. Bussissa minua vastapäätä istui kaksi noin 10-11v poikaa jotka alkoivat yhtäkkiä supattaa "hiljaisella äänellä."
"Kysy siltä."
"ei kun sää."
Toinen poika kääntyi minun ja kysyi:
"Ootko tulossa Tampere Kupliista?"
"Joo."
"Ooks sä FF AC:n Reno?"
"Joo."
"Ooks sä tyttö vai poika?"
"...Tyttö."
"Vau. Et sä näytä nyt tytöltä."
:P on meillä hyvää nuorisoo edes jossain päin Suomea.

Ei niin koominen 3#

Olin kesällä kavereiden kanssa cosplaypiknikillä ja minulla oli (ei niin hieno mutta aito kumminkin) kimonololita-mekko päälläni. Asuun kuuluu minihame, joten eräs tuntematon nuorimies huomasi sen, tuli luoksemme ja kysyi minulta: "Onko kiva näyttää animehuoralta?"
Ainut vastaukseni tähän oli julma mulkaisu (joka on yleensä mahdotonta minulta koska olen aina eka nyrkit pystyssä), kunnes hymyilin hammasta purren ja sanoin: "Oot vaan kateellinen että tää näyttää paremmalta mun päällä kuin sun." Pojan ilme oli näkemisen arvoinen vaikka kommentti oli ilkeimpiä mitä olen kuullut.

ENTÄ TE!?
Viimeksi muokannut Hoothoot, To Huhti 09, 2009 07:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ketju siirretty oikealle alueelle ja kielioppia siistitty.
Cossaajan marinaa maailmasta ja Pukujen teosta:http://ananas-pukuilijanpivkirja.blogspot.com/

Deva säätöä -> http://www.Sesshofan.deviantart.com

bulbie

Re: Koomisin/kamalin "normaalien" ihmisten reaktio

ViestiKirjoittaja bulbie » To Huhti 09, 2009 08:01

Minä olin kaverin kanssa menossa Animeconiin viimevuonna (Minä cossasin Melloa (Death Note) ja kaveri meni omana itsenään) ja juna-asemalla eräs vanha nainen tuli meidän luokse ja kysyi:
"Mihin te olette menossa?"
Kaveri: "Animeconiin"
Mummu: " Onko se joku S**tanan palvojien kokous? >.>"
Minä: Eiku.... O.O
*Mummo kävelee pois*

Kaveri yritti mennä selittämään sille mummolle, mikä se Animecon on, mutta mummo ei tainnut uskoa. ^^'

Yrittäkää saada selvää tuosta... ^^'''

mviolet
Viesti:

ViestiKirjoittaja mviolet » To Huhti 09, 2009 14:54

Nämä tapaukset kahden vuoden takaa lämmittävät vieläkin minun ja kaverin mieltä. ^_^

Olimme siis lauantaina aamutuimaan Helsingin rautatieasemalla. Suuntanamme oli Jyväskylän Animecon '07, ja paikalla olleesta porukasta päätelleen emme olleet yksin aikeemme kanssa. Kaverini oli pukeutunut varsin silmiinpistävään 'Fruits'-katutyyliin, itselläni oli kevättakin alla koulupuku. Olimme paikalla hyvissä ajoin ennen junan lähtöä, joten hengailimme aikamme aseman sisätilojen lämpimässä. Jossain vaiheessa luoksemme asteli ulkomaalaisen näköinen heppu, joka kysyi murretulla suomella, "Anteeksi... onko tänään jokin... juhlapäivä?"

Minä ja kaveri katsottiin toisiimme vähän ihmeissämme ja kerroimme olevamme menossa Jyväskylään järjestettävään Finncon-/Animecon-tapahtumaan. Taisimme kuitenkin vain hämmentää miesrukkaa enemmän.

Myös istumapaikoillemme päästyämme pari poikaa katsoi ja osoitteli meitä huvittuneina laiturin puolelta. Hymyilimme ja vilkutimme takaisin. XD

Ah, muistoja!

Norie
Viesti:

ViestiKirjoittaja Norie » La Huhti 11, 2009 18:48

Ah, muistoja Nekoconista ~

Tapaus_1

Norie ja ystävä (Noriella hiukset neonkeltaiset ja erikoisesti kiinni, hihaton huppari jossa omituisia kuvioita, jalat siteissä, kaverilla sama mutta hiukset valkoiset) seisovat Hesburgerin edessä odotellen sieltä tulevia kavereitaan. Ohi kulkee kaksi työiän ohittanutta rouvaa jotka keskustelevat kiivaasti jostakin. Toinen sattuu vilkaisemaan minua.

Muori1: HERRANJUMALA!
Muori2: Mikä tähän nuorisoon on oikein mennyt. .

Sattuivat lausahtamaan tuon vielä niin suhteellisella volyymilla että kuulimme, kuten muös muut ympärillä, eikä katu ollut järin tyhjä.

Tapaus_2

Samainen paikka ja samainen tilanne. Ohitse käveli mies pitäen kädestä pikkutyttöä (oletettavasti tämän lapsi). Tyttö ei halunnut kävellä ja valitti kovaan ääneen ja kapinanomaisesti istui keskelle kivetystä. Isä suostutteli lastaan nousemaan. Tyttö ei suostunut. Hän kuitenkin sattui vilkaisemaan meitä ja parahti itkuun. Isä järkyttyi, nosti lapsen heti syliin ja kantoi pois.

Näin, älä parkkeeraa hesen eteen kummalisissa tamineissa tai järkytät vanhainkotilaiset sekä tenavat. :''D
“Let’s try to fall in
love”

Elyse

ViestiKirjoittaja Elyse » Su Huhti 12, 2009 11:16

Kyseinen tapahtuma, josta teille pian kerron, tapahtui ihka ensimmäisessä miitissäni Turussa. Sinne oltiin järkätty Cosplay Finlandin toimesta cosplaypiknikmiitti. Mainittakoon myös, että tulin sinne ihan vain piknikille Tampereelta asti, enkä edes isoisomummoa, ehtinyt moikkaamaan. Mutta kyllä se ensimmäiseksi miitiksi sen arvoista oli. Mukavia ihmisiä.

Eniveis, tapasimme rautatieasemalla, koska jotkut olivat tulossa eri paikkakunnilta. Eräällä tulijoista oli cossissaan iiiiiiiso risti (en ole vieläkään saanut selvitettyä, mistä sarjasta se oli), johon oltiin sidottu nauhoja ja kaikkea ympärille. Istuimme aseman penkeillä keskellä hallia, kun meidän eteemme tuli seisomaan mies, jolla oli muistaakseni pitkät hiukset. Hän levitti kätensä sivuilleen ja käänsi katseensa "taivaalle". Ilmeisesti yritti ladata jotain puhdistavaa energiaa meihin. Siinä hetken seisottuaan lopuksi sanoi vain: "Jumalan siunausta teille", ja lähti pois. Oli siinä naurussa pidättelemistä. En tiennytkään, että meitä otakuja hullumpia ihmisiä on todella olemassa. >w<

Ai niin, ja tässä on toinen juttu, joka tuli heti mieleen:

Olimme tulossa kaveriltani miitistä porukalla. Olin ainut pukeutunut ja minulla oli koulupuku, musta viitta, taikasauva ja noidan hattu. Tunsin, kun joku koski minua olkapäähän. Edessämme oli juoppo, joka huti minua kädellään. "Kurkipotku!" Juoppo todella yritti tehdä kurkipotkua. Taisimme siinä sitten vihellellen poistua paikalta...

Limetti

ViestiKirjoittaja Limetti » Su Huhti 12, 2009 15:35

Varmaan koomisin tapaus sattui viime vuoden Tampere Kupliissa, kun cossasin Orochimarua.

Istuskelin kaikessa rauhassa siinä ravintolan viereisillä rappusilla kun joku tuli kysymään että "saako ottaa kuvan" ja vastasin tietenkin että "joo".Sitten kun menin poseeraamaan siihen kameran eteen silleen, että nouleskelin sitä kunaita, siihen tuli n. 4-vuotias lapsi äitinsä kanssa.Lapsi ensin vähän pelästyi mutta sitten lopulta tuli siihen viereen sanomaan "hassu setä" ja lähti äitinsä kanssa pois. :mrgreen:

Sitten myöhemmin nauroin kavereiden kanssa oikein kunnolla tuolle sanomiselle. :D
This, is what we are......

Rakuen91
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rakuen91 » Su Huhti 12, 2009 17:46

Wax kirjoitti:Eräällä tulijoista oli cossissaan iiiiiiiso risti (en ole vieläkään saanut selvitettyä, mistä sarjasta se oli), johon oltiin sidottu nauhoja ja kaikkea ympärille.

Menee vähän ohi aiheesta mutta taisi olla Wolfwood Trigunista.
Viimeksi muokannut Hoothoot, Su Huhti 12, 2009 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Koko viestin quotea muokattu.
Cossaajan marinaa maailmasta ja Pukujen teosta:http://ananas-pukuilijanpivkirja.blogspot.com/

Deva säätöä -> http://www.Sesshofan.deviantart.com

Minorea
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minorea » La Huhti 18, 2009 10:20

Olin menossa Animecon '06 Helsinkiin ja vaihdoin cossivaatteet junassa sitten vähän ennen sen perilletuloa. Junassa ei ollut muita (ainakaan vaatteista päätellen) vielä tulossa, se oli aamujuna ja oli Helsingissä perillä joskus.... 9-10aikoihin?

No vaihdoin sitten Cyborg 009 animesta tulleen puvun päälleni ja vedin ratsastussaappaat siihen päälle (minulla oli ollut koko ajan rats. saappaat, mutta istuessani otin ne pois ja muuten jos liikuin vedin aina farkut niiden päälle) kuten puvussakin oli. Vastakkaisella puolella istuva pikkutyttö sitten huomasi sen ja jäi tuijottamaan. Kun juna sitten oli perillä ja nousin lähteäkseni, tyttö tökkäsi minua ja kysyi:
"Oletko sinä menossa ratsastuskilpailuihin?"

Oli pokassa pitelemistä :D Ei siinä, olihan se puku melkein kuin kouluratsastuskisan frakki :D

Toinen olis sitten kyllä ei cossi-tilanteessa, mutta minulla kun on kevättakki jonka kaulus nousee yli nenän jos vetoketjun vetää kiinni ja siitä takista roikkuu paljon toimivia vetoketjuja. Olin se päällä kaupassa ja minulla oli silloin kirkkaan violetit hiukset. Kaksi reaktiota::

N. 8v poika äitilleen:
"Tuolla tytllä on HIENOT hiukset!" *osittaa minua*
Äiti pojalleen: "HYSS, hiljaa!"
enkä vieläkään ymmärrä miksi o_O

toinen:
n. 11v tyttö kaverilleen
"Hei, HEI! Tuo on se yks animehahmo, muistatsämikä?"
"Ai häh?"
"No toi!"
"Ai, emmä muista mikä se on, kysy."
"No en varmana kysy!"

Tuossa vaiheessa meinasin että olisin mennyt kertomaan, että ei, en esitä mitään aimehahmoa, tulin vain ostamaan maitoa, leipää ja salaattia ihan vaan Minnana.
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Fukka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Fukka » La Huhti 18, 2009 15:33

Aivan ihan ketju pakko sanoa. Tyksin todella.

Ei niinkään cospläy juttu, mutta sinne päin.
Pukeuduin tosi näkyvään vaaleanpunaiseen yukataan Animeseminaarissa 08. Äiti kävi minut ja kaverini (normivaatteissa) heittämässä Oulun keskustaan autolla, mutta ei suoraan kuitenkaan tapahtuma paikalle, koska kaverin piti ostaa piilolinssinestettä. Käppäiltiin sitten lähimpään optikon liikkeeseen ostamaan sitä nestettä. Liikkeessä myyjä alkoi ääneen ihastelemaan sitä yukataa ja kohteliiat kiitokset siitä hänelle annoin. Sitten myyjä kysyi, että miksi moinen hienous on minulla päällä, ja kerroin, että olimme menossa Animeseminaariin anime/manga-harrastajien tapahtumaan. Nainen innostui ihan todella ja sanoi: "Joo! Mää oon kuullu niistä! Missä se on? pitää käydä katsomassa, kun tulee lounastauko." Kaverin kanssa naureskeltiin ja sanottiin, että kannattaa. En tiiä kävikö se myyjänainen ikinä siellä vai ei.

Samaiselle päivälle sattui viel kaksi hauskaa tapausta.
Käytiin kavereiden kanssa sitten Oulun Kauppahallista Tomo-sushi-baarista hakemassa syömistä. Sushi-baarin myyjä hieman naureskeli ja tokaisi sitten, että minullahan on teemaan kuuluvat vaatteet päällä.

Kolmas tapaus sattui, kun odoteltiin kaverin kanssa kyytiä kotiin. Seisoskeltiin siinä tuulessa ja kylmyydessä. Minä pelkässä yukatassa, koska olin laiska enkä jaksanut kaivaa takkia repun pohjalta. Siihen sitten käveli pari ulkomaalaista naista ja ensin yks niistä kysy puhutaanko me englantia. Sitten, kun vastattiin, että kyllä niin se rupes höpötteleen.
"Eikö sulla oo kylmä"
"Vähän joo."
"Sulla on kaunis vaate. Tosi seksikäs."
"..." Kuka voi sanoo yukataa seksikkääksi? XB

Lirlys

ViestiKirjoittaja Lirlys » La Huhti 18, 2009 15:56

Päätinpä minäkin sitten jakaa kokemuksia muiden kanssa : D.

Olimme kaverin kanssa matkalla viimevuoden Helsingin Kirjamessuille ja matkustimme junalla. Olin itse pukeutunut D.Gray-manin Laviksi ja keverilla oli päällänsä Lumikin puku. Raahasimme myöskin mukanamme ylisuurta moukaria ja päätimme moukarin takia jäädä junan välitilaan matkan ajaksi, sillä olisi ollut hankalaa mennä istumaan niin suuren propin kanssa.
Siinä sitten jonkinaikaa matkustettuamme junan välitilaan tuli muita ihmisiä odottamaan, että juna pysähtyisi seuraavalle asemalle. Muiden matkustajien joukossa oli eräs mies joka sitten pienen vilkuilun jälkeen kysyi minulta: "Oottekko te nyt jotain larppaajia sitten vai?"
En jaksanut alkaa selittämään miehelle mitä cosplay on ja miten se eroaa larppauksesta, joten mutisin vain jotain "niin kai" tapaista.
Mies mietti hetken ja kysyi sitten uudelleen: "Oletteko te sitten tappanut lohikäärmettä?"
Ilmeeni oli varmaan siinä kohdassa ikuistamisen arvoinen, kunnes toivuin jäätymisestäni ja vastasin sitten naureskellen, että on niitä lohikäärmeitä juu tullut tapettua muutama.
Sen jälkeen mies vielä kysyi, että ollaanko menossa sitten johonkin larppaamaan ja olin sitten "Toki. Helsingin Kirjamessuille menossa" ja tämän jälkeen miehen ilme oli vuorostaan hämmentynyt.
Tässä kohtaa juna sitten pysähtyikin Pasilaan ja lähdimmä junasta naureskellen kaverin kanssa : D.
Thank you and have a terrible nice day.

http://lirlys.deviantart.com/

Kide-Chan

ViestiKirjoittaja Kide-Chan » To Huhti 23, 2009 23:04

Jossain vaiheessa tuossa viime syksynä päätin pääni värjätä siniseksi...kassalla työskennellessäni joku pikkulapsi sitten huomasi minut ja alkoi parkumaan äidilleen ihan täyttä kurkkua..."Äiti mää en taho sinistä tukkaa...Äiti eihän mullekki tuu sininen tukka."
Minusta se oli kerrassaan hauskaa...
Whenever, Whatever, Wherever...so what^^

Regrel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Regrel » Ti Huhti 28, 2009 03:27

No joo, näitähän riittää.. Ensimmäisenä tuli mieleen viime vuoden animeconin tapaus. Cossailin Soul Eaterin Dr. Steiniä, jolla siis on oikein ystävällisen näköinen kahden metrin pituinen musta viikate josta onnistuin saamaan melko aidon näköisen (asenarikan tädit ja sedät olivat onnesta muikeina kannellessaan sitä..). Reaktiot Tampereella olivat sen verran hienoja, että päätin kulkea hattu silmillä nolotuksen minimoimiseksi, samalla kun takana kulkevat seuralaiset nauravat sydänkohtauksen saaville mummoille.. Jopa Kouvolan juna-asemalla matkaan lähtiessäni idlailin viikatteeni kanssa muina miehinä tupakalla kun huomasin, että kymmenen metrin päästä muutama kloppi ottaa videokuvaa meiningistäni.

No mutta, paras kuitenkin tapahtui kun oli lähdön paikka. Sunnuntaina olin Katekyo Hitman Rebornin Romario-asussa eli mustassa puvussa sekä kravatissa, viiksissä ja lyhyessä mustassa tukassa. Kiire oli mahdoton, ja puskin ruuhkaisen juna-aseman läpi lentolaukkua raahaten ja raivosta kihisten... tämä parimetrinen murha-ase käsissäni. Siinä yhtäkkiä noin 5-6-vuotias poika pysähtyi eteeni, ensin tuijotti kauhuissaan ja sitten alkoi huutamaan kuin syötävä ja osoittelemaan sormellaan. Tuli taas kiire.

Ja myöhemmin junassa konnari ei antanut seisoa käytävällä ja ohjasi istumaan osastoon, jossa kaksi kuritonta pikkutyttöä riehui ja metelöi. Kahden tunnin päästä oli vaihdon aika, ja äärimmäisen sapettuneena tempaisinkin viikatteeni esiin hyllyköstä. Hiljenivät molemmat penskat kuin seinään, ja jälleen pakenin paikalta. Mutta eiköhän se jumalaton vehje tarttunut kiinni johonkin koloon, ja siinä apinan raivolla kiskoessa irti sattui paikalle nimettömäksi jäänyt hevari, joka nauroi vieressä katketakseen sompailulleni. Kehui sentään asettani hienoksi ja tajusi olevani animeconin porukoita. Opinpahan sen, että isojen proppien kanssa ei enää julkisilla liikuta.

Toinen tapaus mikä muistuu mieleen on animecon 2007 ajoilta, jossa cossasimme kavereiden kanssa Yakitate!! Japanista ryhmänä. Jos olette koskaan tätä sarjaa katsoneet, tiedätte Kenin, joka on lihaksikas, afropäinen kovanaama aurinkolaseissa, ja aiheena tietty leipominen, joten eräs suostui proppeilemaan iso pahvilaatikkouuni yllään. Kävimme sitten kaupassa, kun nämä kaksi jäivät ulos odottamaan puvut päällä. Sattuipa paikalle melkoisen kännissä oleva jantteri, joka kyseli onko kyseessä polttarit ja kumpi on vaimo ja kumpi mies. Ja esitteli itsensä sitten Jyväskylän kirkon kanttoriksi.

2006 animeconissa taas kaverini, joka cossasi Kankuroa Narutosta, kanniskeli Kampissa Karasu-pakettia selässään. Penkillä istuneita gangstoja mukaillen, "V...U TOL ON RUUMIS SELÄSSÄ!!!".
>> Regzo @ Tumblr
>> Regzo @ Worldcosplay

When I step out of the phone booth, watch me shine

Desucon Frostbiten graafikko 2011 -> || Desuconin päägraafikko 2013 -> || NCC-edustaja 2015

Hui

ViestiKirjoittaja Hui » Su Touko 03, 2009 17:55

Tuijotusta ja supinaa ja osottelua nyt kohtaa aina, mutta aika harvoin ihmiset oikeasti kehtaavat tulla kysymään tai ihmettelemään. Lapsilla ei yleensä ole estoja kysellä oudon näköiseltä tädiltä juttuja, joten lapsilta tulevat myös parhaat jutut...

Oli Animecon '06 Helsingissä ja olin matkalla Kaisaniemen metroasemalta/lle, en muista enää. Olin pukeutunut Tokyo Mew Mewin Mew Berryksi - kokovalkoinen asu, päässä pupunkorvat ja takanani pomppi joka askeleella iloisesti kissanhäntä, jossa oli kilisevä kulkunen. Tällä sain kaikkien paikalla olevien alle 8-vuotiaiden tyttöjen lähtemättömän huomion:

"Äiti äiti, miks tolla tytöllä on pupunkorvat?"
"Se kilisee!"
"Onko tuo prinsessa?"

Ja niin edelleen... :D

"Prinsessa"-kommetteja olen saanut lapsilta muulloinkin, kertoo varmaan asuvalinnoistani jotain? :D

Toki kaikki kommentit eivät voi olla positiivisia ja näitä vitsien laukojia riittää useamman tarinan verran. En ollut näillä keroilla liikkeellä cosplayssa, vaan lolitavaatteissa, mutta tavikselle se on varmaan se ja sama, oudolta näytän silti. Kerran olin odottelemassa miittiin tulijoita Turun rautatieasemalla, kun joku neropatti tuli koputtamaan minua olkapäälle ja sanoi "Niin, se Linna on tonne toiseen suuntaan." Tähän olin että häh, mikä linna, mitä häh, kunnes tyyppi veisteli vitsinsä hienon punchlinen: "No, kun näytät Turun Linnan tonttu-ukolta!" ... hah hah. Minulla ei edes ollut punaista asua, joten tämä tonttumaisuus lookissani askarruttaa edelleen. Pitävätkö tontut röyhelömekkoja?

Toisella kerralla minulla oli junanvaihto Pasilassa, olin tulossa lolitamiitistä kotiin. Lueskelin rauhassa kirjaa kun joku hieman humalassa oleva mies päätti tulla tekemään tuttavuutta. Väistettyäni muutaman nolon isku-yrityksen (...) herra huomasi opastetauluista minun odottavan Turkuun menevää junaa, jolloin tämän kasvoilla käväisi selkeä ahaa-ilme ja tulos oli seuraava lohkaisu: "Ai Turkuun oot menossa? Onko noi vaatteet sitten Turun kansallispuku, heh heh?!" ...

Kioko_

ViestiKirjoittaja Kioko_ » Ma Touko 04, 2009 14:19

Tämä ei käynyt minulle, mutta kahdelle kaverilleni Animeconissa '06. Kaverini cossivat silloista hittiä FF Ac:n Kadajia ja Cloudia. Noh, tämä Kadaj lähti saattamaan Cloudia juna-asemalle rautikselle. Siellä sitten olivat törmänneet Jone Nikulaan, joka oli lohkaissut tyyliin "mikä ihme teillä on päällä?! on teillä kyllä oudot huvit" xD olivat kumminkin saaneet vielä otettua kuvan, jossa Nikula poseeraa tyyppien keskellä x,DD

Tämä tapaus sattui minulle Nekoconissa ´08. Olin pukeutunut Vampire Knight sarjan Kanameksi ja menin kaveriporukalla heseen syömään. Noh, katselimme jonkin aikaa keskustassa, että minne mennään kun eksyksissä ollut lapsiperhe sattui eteemme. Siinä sitten katselivat vähän aikaa, ja lopulta päättivät, etteivät kysykään meiltä neuvoa vaan suuntasivat seuraavalle kadulle kauas meistä "oudoista". Oli se koomista kun muutenkin parit ihmiset kiersivät kaukaa. On se conikansa niin vaarallista xD

Sampledi

ViestiKirjoittaja Sampledi » Ma Touko 04, 2009 14:24

Ahh, muistoja~
Vaikka itse en ole vielä koskaan saanut aikaiseksi cossattua niin viime vuoden Traconissa lähtiessäni seurassani oli melkoisesti pintaa paljastavaan asuun pukeutunut nuori neiti ja valtavan kirveen kanssa heiluva tyttönen.
Käveltiin kohti rautatieasemaa ja siinä sitten tulee pari teinityttöä äitinsä kanssa meitä vastaan.
Kävivät siinä kohdalla hyvin mielenkiintoisen keskustelun:

Tyttö: Mikähän toi äijä tossa on? Onks sil joku fetissi?
*tässä välissä äiti hyssyttelle puhujaa*
Toinen tyttö: ...

Siinä kun ohitettiin heidät niin heitin seuralaisilleni: "Joo mul ihan selvästi on fetissi verisiin ja vähäpukeisiin tyttöihin keskellä Tamperetta. Kirves kuuluu asiaan niin saa vähän enemmän vastinetta rahoilleen."
Ääneni taisi olla hieman kovaääninen koska ko. seurue kääntyi katsomaan meitä vähän kummissaan.

...Ei näin.
Last.fm

--------------------------

tsumazuitatte Way to go!!
Yeah!! Yeah!! dorodarake Rolling star!!

---------------------------

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”