Ensimmäinen cosplaysi?

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Inka-Chan

Re: Ensimmäinen cosplaysi?

ViestiKirjoittaja Inka-Chan » Su Maalis 10, 2013 23:43

Oma eka cossi oli viime Traconissa Kanada Hetaliasta. Sarjasta tykkään tosi paljon ja asu oli suhteellisen helppo hankkia, punanen huoppari ja peruukki oli ainoit mitä piti ostaa. Pikkuveljeltä sai jäkismailan ja kaverilta jääkarhu pehmon. Kengät ja farkut oli omasta takaa. Oli tosi kivaa vaikka cossi ei kummonen ollutkaan, mutta mut tunnistettiin kummiskin joten luen sen onnistuneeksi cossiksi :3
With silence, comes peace. With peace, comes freedom. With freedom, comes silence.- Poets of the Fall, Illusion and Dream

jekku

ViestiKirjoittaja jekku » Ke Maalis 13, 2013 17:30

Eka cossini tulee olemaan Kakashi Anbu tyttöversio mahdollisesti seuraavaan Mimiconiin tai Animeconiin. Pitäs vaan saada rahat kasaan peruukkia jne. varten.

Ropertsi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ropertsi » Ti Touko 21, 2013 19:51

Oma ensinmäinen cossi oli One piece Luffy viime vuoden Traconissa eli Tracon 7.
Asu oli aika helppo tehdä ekaksi cossiksi.

Night_kun
Viesti:

ViestiKirjoittaja Night_kun » Ke Touko 22, 2013 15:45

Jos oma keksimä hahmo lasketaan :D niin semmonen outo vaikea selittää :D
Dance my little doll.
I am not a Prince!!! I am king!!!

whipii

ViestiKirjoittaja whipii » To Touko 23, 2013 09:53

Ensimmäinen Cosplayni oli Teto Kasane Vocaloidista pari vuotta taaksepäin animeconissa. Menestys oli varsin surkea, ja vaikka puku onnistui teknisesti hyvin, se näytti jotenkin surkealta päälläni. Lopetin sitten cosplayn, mutta tänä vuonna innostuin uudestaan ja tilasin (älkää lyökö ;__;) teto kasane Magnet version puvun ja olen tekemässä MLP Twilight gala ihmisversiota (kunhan kankaat tulee!).

Eli ei tästä pukuilun ihanuudesta osannutkaan pysyä erossa. :I

tomaco

ViestiKirjoittaja tomaco » Ke Heinä 10, 2013 23:39

ENsimmäisen kerran olen juuri menossa vkloppuna animeconiin DOROHEDOROn No1 nuorempana devil koulutuksen alaisena. Mutta jostain syystä paineet alkaa tulla päälle ja jännittää AIVAN perkeleesti (noob).. Onko muita jännittänyt ensimmäisellä kerralla paljoa?

Mikichan

ViestiKirjoittaja Mikichan » To Heinä 11, 2013 08:54

^ Myönnän ainakin itse jännittäneeni aivan hirveästi ekaa cossauskertaani, vaikka kaveri oli mukana (hänkin ekaa kertaa cossissa). Jännitettiin sitten yhdessä. Jännitys kuitenkin hävisi, kun conipaikalle päästiin ja sitä näki, että onhan niitä muitakin cossaajia täällä. Ja jollakin oli vielä sama puku kuin minulla, mutta olin sitä mieltä, että omani oli parempi, niin sain jännityksen katoamaan kokonaan.

WinterJester

ViestiKirjoittaja WinterJester » Su Heinä 28, 2013 01:26

Ensi Traconiin olisi tarkoitus ilmestyä Steins gate Kurisuna :)

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”