Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Reiga
Viesti:

Re: Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

ViestiKirjoittaja Reiga » Pe Touko 30, 2014 15:24

-
Viimeksi muokannut Reiga, Ma Loka 05, 2015 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

rantuuzrap

ViestiKirjoittaja rantuuzrap » To Kesä 12, 2014 19:26

Moi, olen 13 vuotias tyttö Liperin seudulta, olen käynyt yhden kerran animeconissa (taisi olla viime vuonna) ja aion käydä tänäkin vuonna. En ole ikinä cossannut, mutta olen kyllä erittäin kiinnostunut sen aloittamisesta. Lempi animet ovat tällä hetkellä Clannad, Kanon jne. mutta katson kyllä kaikenlaista animea ja luen tosi paljon erilaista mangaa. Olis ihan kiva jos joku voisi opettaa mua enemmän tästä cosplayn ihmeellisestä maailmasta, tai muuten vaan juttelemaan kaikesta näihin asioihin liittyvästä. :3
Sukupuolella tai iällä ei ole mitään väliä!
viestiä voi laittaa skypessä tai yksärillä.
kiitos :3
-Rantuuzrap

ayameko

ViestiKirjoittaja ayameko » To Joulu 11, 2014 19:36

Ruudun takana kirjoittaa nuori tyttö joka on hieman ujo, mutta tykkää tutustua uusiin ihmisiin.
Tämä tyttö asustelee tällähetkellä Karjaalla, mutta on muuttamassa jonkinajan päästä Vantaalle.
Kaveripiirissään hänellä on ainoastaan yksi cossaaja, jolle ei edes uskalla puhua.. hups.
Tyttö on addictoitunut yaoi:hin, muuta katselee mielellään myös muuta.

Iällä ei ole mitään väliä, taikka sukupuolella.. eikä myöskään sillä että asutko lähellä vai kaukana.
Voit ottaa yhteyttä täällä taikka sitten Tumblrissa (linkki alhaalla)
- Ayameko
www.ayamekoo.tumblr.com (yaoi)

Wildfire

ViestiKirjoittaja Wildfire » La Kesä 20, 2015 18:45

Moi! Täällä ruudun takana kirjoittelee 13-vuotias tyttö, joka onkii cossaajia Kempeleestä tai jostain sieltä läheltä (esim. Tyrnävä, Oulunsalo ja Tupos).

Minulla ei ole kaveripiirissä yhtäkään kaveria, joka olisi kiinnostunut cossaamisesta (mutta jos totta puhutaan, niin minulla ei edes ole kaveripiiriä), joka siis onkin syy, miksi kirjoitan tätä.

Olen käynyt kerran yhdessä conissa, mutten ole ikinä cossannut, joten olisi kiva, jos saisin hieman apua, kun yritän ommella... ja jos saisin myös käyttää teidän ompelukonetta. (No joo, vitsi vitsi! :'D Ei tarvitse antaa minun käyttää ompelukonettanne, voin aina käydä mummon luona, jos ompelukonetta tarvitsen.)

Mangasta ja animesta en tiedä paljoa, mutta olen katsonut paria animea (SnK/AoT, jonka olen katsonut melkein loppuun asti, ja Hetalia, jonka katsomisen tyssäsin aika lyhyeen, vaikka se oli kyllä kiva) ja lukenut paria mangaa (Madoka Magica, josta minulla on vain ensimmäinen osa, vaikka pidin siitä, ja Pokémon Adventures, jonka neljä viimeisintä osaa olen hankkinut), joten olisi kiva, jos minulle suositeltaisiin jotain animea/mangaa(, videopeliä, elokuvaa, TV-ohjelmaa (GRAVITY FALLS = ♥)...), jota katsoa/lukea (auttaisi hahmoihin eläytymisessä paremmin, jos siis päätän cossata jotain siitä animesta/mangasta(, videopelistä, elokuvasta, jne.), jota olet suositellut minulle). Olisi plussaa (mutta ei pakollista), jos pitäisit myös videopeleistä (*köh* Pokémon *köh*).

Toivoisin pystyväni tekemään kimppacosseja joskus, mutta sinun ei ole pakko tehdä sellaisia. ^^ (mutta ottaessasi minua mukaan kimppacossiin huomioi, etten tahdo cossata mitään, jota cossataan aivan liikaa (mutta joskus saattaa tulla poikkeuksia, siis SAATTAA).)

Sukupuolella ei ole väliä, mutta ikäsi täytyisi olla 11.v-16.v (mieluiten 12.v-14.v, mutta ei pakko).

Jos kiinnostuit, lähetä yksityisviestiä. c:
Viimeksi muokannut Wildfire, To Marras 26, 2015 15:15. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
*Insert text here*

Lovepure1000%

ViestiKirjoittaja Lovepure1000% » Su Kesä 28, 2015 19:32

:D

Wildfire

ViestiKirjoittaja Wildfire » La Huhti 09, 2016 15:29

En tiedä, saako tähän ilmoitella kahta kertaa, mutta jos ei saa, tämän viestin saa vapaasti poistaa.

Tarvitsen uusia cossi-/conikavereita, joiden kanssa voisin olla samassa cossiryhmässä, mennä kimppakyydillä tai muuten vain olla conissa, äkkiä! Lähetä minulle yksityisviestiä, jos olet Kempeleestä tai sieltä läheltä! Oulustakaan tulijat eivät haittaa! Ikäsi pitäisi olla myös 12.v-17.v, joten jos kiinnostuit, tule vain rohkeasti! En pure!
*Insert text here*

Miru-Chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miru-Chan » Pe Touko 06, 2016 15:32

Heips!
Naispuolinen ja hieman vanhempi harrastaja (24 v.) etsii cosplay kavereita Joensuun seudulta ja sen ympäriltä, Joensuu on minulle se lähin isompi kaupunki. Kuopio on kans kiva paikka. Myös netti/skype/twitter/yms tutut kelpais. Ikä saapi pyöriä samoissa lukemissa, alle tai yli, kunhan osaat käyttäytyä, eli ei haittaa oletpa ujompi tai energisempi tapaus. Profiilistani löytyy pari linkkiä sivuilleni, viestilläkin saa heittää. : >

Käyn coneissa joka vuosi vaihtelevin määrin, lempitapahtumani on Tracon. Tykkään paljon shounen sarjoista ja cossaan usein miespuolisia hahmoja. Tällä hetkellä lempi anime sarjoja mm. Deadman Wonderland, My Hero Academia, One Piece ja Cardfight!! Vanguard. Pidän myös länsimaalaisesta viihteestä kuten Gravity Falls ja Monster High.
Vapaa-ajallani piirrän, pelaan(lähinnä Pokémonia DSllä), teen cosseja( + kierrän kirppareita) ja katson animea/luen mangaa. Olisi kiva jutella cosplaysta tai vaikka tavata tapahtumissa tai käydä kangasostoksilla yhdessä. ^_^
Vuoden 2016 tulevat tapahtumat melko varmasti ainakin Animecon ja Tracon. Normaalisti myös Kawacon mutta tänä vuonna olen muissa maisemissa.
Stuck in your "Wonderland"

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”