Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Lolita-sohvi

Re: Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

ViestiKirjoittaja Lolita-sohvi » Ti Kesä 09, 2009 13:09

Cos kavereit kaipailisin ympäriä suomea. Voisi tapailla coneissa ja esim. vaihtaa sähköpostilla cos-kuulumisia ja vinkkejäkin. ;D Eli juuri sinä olet oikea henkilö!
Animecon VII: Azumanga Daioh!/Chiyo-chan

Shinsei

ViestiKirjoittaja Shinsei » Su Kesä 14, 2009 18:03

Terve täältä Espoosta! Täällä on hyvin vähän muutenkin nähtyjä/tunnettuja cossaajia, joten taidanmpa etsiä täältä. Eli ihan tarkasti sanoen asun Soukassa, ja Hesaan (Kamppiin) on puolentunnin matka, joten pääkaupunki/Espooseudun ihmisiä kaipailisin. :3

Koji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Koji » Su Kesä 14, 2009 20:22

Olisi mukava saada cossi kavereita täält Kymenlaaksosta päin, Haminassa olen itse. Olisi mukava saada juuri täältä päin, että voisi tavatakkin joskus. Iällä ei niinkään ole väliä, itse olen 15.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

jade.
Viesti:

ViestiKirjoittaja jade. » Ma Kesä 15, 2009 13:04

Hei sinä siellä!
Olen 14 -vuotias tyttö Hollolasta ja etsin cosplay-kaveria/kavereita Hollolan ja Lahden seudulta, tosin voi olla kauempaakin. Tämä tyttö on vähän oudoksuhtava jossain suhteessa, kavereita on, mutta ei ole conikavereita, paitsi siskoni, jonka kanssa olen nyt coneissa käynyt. Haluaisin kuitenkin jonkun muun kanssani coneihin ja tekemään yhdessä kanssani cosseja/paricosseja. FMA, Death Note, NANA, Fruits Basket, kuuluvat lempisarjoihini. Olen vasta aloittanut cosplayn ja ensimmäinen cossi tulee Animeconiin. Ompelemisesta ja vaatteiden teosta on kokemusta aika normisti.
Ottakaa yhteyttä, jade tarvitsee conikaveria! :)
Viimeksi muokannut jade., Pe Kesä 19, 2009 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Beware of my screaming fan girl -club!

Kide-Chan

ViestiKirjoittaja Kide-Chan » Ma Kesä 15, 2009 15:27

Espoossa asustelen ja kaveri piiriini ei kuulu sieltä päin ketään cosplaystä kiinnostunutta. Ne kaikki cossi kaverit asustelee pohjoisessa jotenka olishan tuo ihan mukavaa jonkun kanssa takertua niihin pieniin ongelmiin joita cospaly tuo mukanaan.
Whenever, Whatever, Wherever...so what^^

Taikyokage
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taikyokage » Pe Kesä 19, 2009 16:50

14.v cossaaja ja animeconissa tulee eka coni cossaus =).
Olen täältä Hämeenlinnasta kotosi ja mieluusti otan kavereita myös ympäri suomea ja kauempaakin :D

Minorea
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minorea » To Joulu 17, 2009 21:41

-90 syntynyt naisenalku hakee cosplaykaveria coneihin ja muuten vain höpisemään yleisesti harrastuksesta ja sen sivutuotteista (anime, manga, kielen opiskelu, kulttuuri etc.)

Kiinnostusta olisi lähteä kisaamaan pari / ryhmäcosseja, mutta omasta kaveripiiristä innostus ei kohta samalla tasolla. Yksittäin kisaaminen onnistuu, mutta välillä olisi hauska lähteä kisaamaan parin kanssa. Olisi myös mukava tehdä muuten vain paricosplayta coneissa, jolloin hahmon oma persoona joudutaan soveltamaan kaverin hahmon persoonaan. Haaveena siintelisi tulevaisuudessa WCS osallistuminen, mutta sitä ennen tarkoituksena olisi oppia uutta ja kehittyä cossaajana.

Cosplaykaveri voi tulla mistä päin suomea tahansa, onhan koneen kautta mahdollisuus pitää yhteyttä ja autolla pääsee liikkumaan. Jos joku sattui kiinnostumaan niin heitelkää yksityisviestiä (:
Viimeksi muokannut Minorea, Pe Joulu 21, 2012 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

KuroiWing

ViestiKirjoittaja KuroiWing » La Tammi 09, 2010 23:17

Heips! Eli siis, olen 14 vuotias tyttö vasta aloittanut cosplayn ja etsiskelen muita cosplaysta innostuneita ihmisiä Jyväskylän lähettyviltä. Itse asun puolen tunnin automatkan päässä Jyväskylän keskustasta. En pure(paitsi jos on hirveä nälkä) ja kaiken ikäinen seura kelpaa, mutta olisi mukavaa jos kuuluisi edes suurinpiirtein samaan ikäluokkaan.

littleSora

ViestiKirjoittaja littleSora » Ke Kesä 30, 2010 23:28

Täällä 13vuotias, vasta cossaamisen aloittanut tyttö etsii itselleen cossikamuja Etelä-Suomen alueelta. Vielä ei ole tullut cossattua missään mutta ensi vuonna olisi aikeena tehdä ensimmäinen cossiasu ja osallistua ensimmäiseen coniin, ja toivoisinkin täältä saavani itselleni kamuja tuleviin coneihin, sillä itsellä ei ainakaan ole tällä hetkellä ketään kaveria, ja yksin ei olisi kiva mennä mihinkään.. :)

Hohtosusi

ViestiKirjoittaja Hohtosusi » To Heinä 29, 2010 03:06

Hello! Täällä on tyyppi Maskusta, (Turun läheltä) joka etsii mukavia cosplaykamuja erityisesti täältä Varsinais-Suomesta, mutta mistä vain olet tullut, ei sillä ole väliä. :3 Voisimme jakaa cosplaymurheet ja huolet, vinkkiä toisillemme ja muuta tälläistä. Myös matka/hotelli/coniseuraksi olisi kiva saada sinut. Olen innostunut cosplaysta, erityisesti fursuittien eli turripukujen tekemisestä, ja niitä onkin jo yksi valmiina ja monta työn alla ja suunnitteluvaiheessa. Lisää on kaavailtu 2011 Animeconiin , ehkä Hopeanuoli/Weed ryhmäcosplayta oikein kisaan. Mukaan projektiin saa lähteä, ihan mielelläänkin. ;D
Viimeksi muokannut Hohtosusi, Pe Tammi 03, 2014 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dA | FA | /Dead/ blog | ♥

smiigol
Viesti:

ViestiKirjoittaja smiigol » To Heinä 29, 2010 07:00

hoi, elikkäs samanhenkisiä tuttavuuksia olisi mukava solmia :3 olen kohta 20 vuotias suht aloittelija cossaaja pojankloppi uudeltamaalta. Viime cossini oli L4D:n smoker tracon V:ssä. Suunniteilla on 3 uutta cossia ja olisi mukava päästä rakentelemaan näitä jonkun kanssa yhdessä ^^

Olen hieman ujonpuoleinen myös, mutta kun tutustun niin jauhan kaikkea suu vaahdossa 8D

Pidän pelailusta ( lauta-sekä videopeleistä ), piirtämisestä, naamareiden teosta Sekä askartelusta.
DeviantART DandelionMonkey

Lullaby

ViestiKirjoittaja Lullaby » To Elo 05, 2010 09:36

No jos nyt minäkin uskaltautuisin hakemaan kaveria :)

Olen 15v tyttö, asustelen Länsi-Suomessa ;) (kysymällä saa ehkä tietää tarkemmin). Hakisin kavereiksi sellaisia ihmisiä, joilla ei olisi ongelmia (ainakaan suuria) tulla erilaisiin coneihin, ja jotka uskaltaisivat myös cossata. Cosplaykisaan en välttämättä ole osallistumassa, eli lavakammoisetkin ystävät käyvät!
Toivoisin tosin että saisin kavereikseni myös poikia, koska kukaan kaveripojistani ei piittaa cosplaysta.

Nyt ei ikäväkyllä ole aikaa itsestäni pahemmin kertoa, mutta jos kiinnostaa niin lähettäkääpä vaikka yksityisviestiä :)

Leraye

ViestiKirjoittaja Leraye » To Elo 05, 2010 22:08

Hei! Olen 15-vuotias nuori mies joka etsii itselleen cossikaveria Tampere-Jyväskylä-Kuopio -alueilta (itse asun Tren ja Jkln välimaastossa, korvessa) tai niiden läheisyydestä. Kovin montaa cossaavaa ystävää ei ole, joten olisi mukava löytää joku joka aktiivisesti kiertelee coneissa ja cossaa samalla~! Sukupuolella ja iällä ei ole väliä, kunhan tullaan toimeen.
I hate being bipolar. It's awesome.

Kaiki

ViestiKirjoittaja Kaiki » Pe Joulu 31, 2010 17:35

...............
Viimeksi muokannut Kaiki, Ke Kesä 26, 2013 17:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kazuo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kazuo » La Tammi 08, 2011 20:21

Elikkä täälä etsisi coni seuraa ja uusia ystävia 15 vuotia tyttö(valitettavasti)
Kerronpa itsestäni.Asun jyväskylässä jaa vaikka porukat ei tykkää nii cossaan ja käyn coneissa paljon vaikka viime vuosi olikin vähä laiska ja kävin ehkä 3-5 conissa :__D Cossannut olen noin 2,5 vuotta ja pää asiassa visual kei miehiä mutta nyt olen innostunut cossaamaan vaihtelun vuoksi animestakin :3 olen energinen joskus vähän angsti(kukapa ei) jaa hyvin vaihteleva persoona XD En usko että kukaan tuntee minua kunnolla.
Uusia ystäviä kaipaan siksi etteä olen kadottanut ikäväkseni paljon ystäviä vuosi sitten ja tuntuu että olisi kiva saada nytten uusia etten tähän mailmaan ihan yksin jää (Coneissa ku on usein ollut yksinäistä)

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”