Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Taena
Viesti:

Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

ViestiKirjoittaja Taena » Pe Elo 01, 2008 01:22

Klungs. En todellakaan tiedä kuuluuko tämä tänne, joten kiltit modet sitten voivat poistaa tämän, jos tämä ei tänne kuulu (tai sitten siirtää paikkaan minne tämä kuuluu, tai vaihtaa otsikkoa, tai tehdä mitä haluaa.) [..eikä ole epäselvää]

Eli tämän keskustelun ideana olisi, että kaikki löytäisivät toisia cosplayaajia lähiseudultaan. Esimerkiksi tässä keskustelussa voisi kysellä "cosplayaajia imatra-joutseno-lappeenranta alueelta" (köh köh.. miten niin etsin itse täkltä alueelta hengenheimolaisia)

Tässä kunnollinen esimerkki:
"Tulin tänne etsiskelemään cosplayaajia Imatra-Joutseno-Lappeenranta alueelta. Tahtoisin tavata näitä samanhenkisiä ihmisiä ja järjestää sitten yhdessä vaikka cosplaymiittejä tai yhteisiä reissuja muihin kauempana oleviin miitteihin. Itselläni on vasta ensimmäinen cosplay tulossa ja siksikin haluaisin vähän avustusta kokeneimmilta lähiseutulaisilta, tai sitten tukea toisilta aloittelijoilta. Itse olen 16 vuotias tyttö Joutsenosta eli, jos siis löydyt täältä lähistöltä niin laita vaikka yksityis viestiä minulle. En pure." (ja tämä periaatteessa on oma ilmoitukseni.. On niin orpoa olla yksikseen täällä)

Jotenkin minusta tuntuu niin hankalalta koittaa löytää lähistöltä sellaisia, jotka olisivat tästä samasta harrastuksesta kiinnostuneita.

Tämä viestiketju ei sitten ole keskustelulle, vaan pelkästään ilmoituksille! Ilmoituksiin vastataan yksityisviestillä!

Älkää sitten kiltit nirhikö, jos tämä on väärässä paikassa. :( Olen vielä ihan urpo täällä, joten kouluttakaa minua kovalla kädellä.
Viimeksi muokannut Taena, Ma Joulu 08, 2008 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
urw~

Rooa
Viesti:

Re: Cosplayer hakee cosplayeriä - ystäväpalsta

ViestiKirjoittaja Rooa » La Elo 02, 2008 14:11

WANTED! Zoro cosplayeri Animecon 2008 cossikisasta numerolla 13!
Numero 11 kaipaa!
Oudokki.

Senseless
Viesti:

ViestiKirjoittaja Senseless » Ti Elo 05, 2008 14:25

Bwahahaa. Eli 13-vuotias ALOITTELIJA cosplayeri hakee kavereita Tampereen alueelta. Kaikki vinkkejä antavat ovat tietysti plussaa. ^^ Yksityisviestillä kun heität niin on hyvä. Kyllä, minä puren vaaran uhatessa. Älä pelkää.
Olisi kiva tavat niitä muita kossaajia Tampereella. Kaaaaukana oleviin miitteihin suostun lähtemään jos rahatilanne sallii.
Einspruch!

Blueberry lady
Viesti:

ViestiKirjoittaja Blueberry lady » Ke Elo 06, 2008 20:22

Eli itte ettisin Animecon 2008 deittiohjelman ekalta kierroksen kysyjää :D Mihin katosit sulhoni?
Sitten olisko täällä Janakkalasta tai lähistöltä, Hämeenlinnasta tai Aitoon lähistöltä ketään cossaajia? Kiitoos.
A flat chest is a status symbol!!!

Scarface

ViestiKirjoittaja Scarface » La Elo 09, 2008 09:34

Hoi te pukuilijat Riihimäen seutuvilla. Tiedän, että teitä on enemmänkin kuin mitä yhden käden sormilla voi laskea, mutta en tiedä, kuinka teihin saisi otettua yhteyttä. Tunnustan olevani 17-vuotias riihimäkeläinen, joka tutustuisi mielellään muihin saman harrastuksen jakaviin ihmisiin samalta seudulta. Olen saanut houkuteltua omasta kaveriporukastani muutaman ihmisen kokeilemaan pukuilua, mutta en koskaan kieltäydy uusista, samanhenkisistä tuttavuuksista.

Mikäli tunnustat asuvasi Riihimäellä tai jossain nurkan takana (Tervakoski, Ryttylä, Oitti, Loppi? Miksei myös Hyvinkää?) etkä tunne kauhistuneesi tästä ilmoituksesta liiaksi, niin privaviestillä saa nakata. Conimatkoista ja muista tapahtumistakin tulisi viihdyttävämpiä samanhenkisessä porukassa, ja itse olisin ainakin innolla mukana jonkinlaisessa paikallisten harrastajien miitissä / verkostossa / yhteenryhmittymässä / photoshootissa / ompeluseurassa / missä lie.

Haha, hassua, tuntuu vähän siltä kuin olisi jättänyt deitti-ilmoituksen johonkin kämäseen yöchattiin.

nukkelapsi

ViestiKirjoittaja nukkelapsi » To Elo 28, 2008 07:46

Heipparallaa! Etsin cossaajia Turun, Raision, Ruskon, Maskun, Mynämäen ja Nousiaisten seudulta (kauempaakin saa olla). Tarkoituksena olisi jotain pientä miitinkiä ehkä saada kasaan, vaikka mangalukupiirejä, cossin tekoa yhdessä ym. Ja kimppakyytejä coneihin tietysti. Itse olen Nousiaisista, ja cossannut vuoden verran. (P.S. Pidän peleistä)
Viimeksi muokannut nukkelapsi, To Maalis 05, 2009 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cosplay-ryhmä Rintamasuunnan Youtube-kanava.

Black Sheep

ViestiKirjoittaja Black Sheep » To Syys 04, 2008 23:05

Tervehdys, olen 16v. turkulainen, uustulokas animen piireissä. Haen innokkaita ja rentoja tyyppejä (eivät näytä siltä, kuin olisivat sitruunan syöneet), jotka eivät pelkää liikkua tai esiintyä. Tarkoituksena olisi tähdätä ryhmäcosplayesitykseen Animecon 2009:iin sekä tavata uusia ihmisiä, joiden kanssaa voi puhuu animest, cossist, jms. (Tietenkin olen kiinnostunut muustakin kuin animesta) Turun seudulta (Raisio, Naantali, Kaarina, jne.) oliis mukava, jos löytyis porukkaa, jota kiinnostaa. =)

P.S Jos Guild Wars pelureita täält löytyy, nii ilmoitelkaa mul kans. ^^
''Don't try live so wise,
Don't cry cos you're so right,
Don't dry with fakes or fears cos you will hate yourself in the end''

Kaze No Kizu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kaze No Kizu » Su Syys 21, 2008 20:35

No miekin kaipailisin cossaaja kavereita, Ilomantsi, Joensuu, Kitee alueilta XD Asun siis Ilomantsissa ja Opiskelen Kiteellä. Olen päättänyt järjestellä FMA ryh,mäcosplayn (taas) ensivuoden cosplay ryhmäkilpailuun ja jos sinne haluaa fma elokuvan (mielellään, myös aikaisempi anime käy) niin ottakaa varsinkin yv:llä yhteyttä! Muuten kaipailen vain cosplayereitä jotka haluavat/tarvitsevat apua tai joita huvittaa viettää aikaa toisen cossaajan kanssa, kaupungilla tai muuten vaan. Kiteen alueelta mieluiten, koska viikot olen tiukasti siellä, Joensuussa ja Ilomantsissa olen vain viikonloppuisin, joten sieltä oleville en voi kuin kirjoitella XD
Rohkeasti vain, en pure. :roll:
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

kameli

ViestiKirjoittaja kameli » Su Loka 26, 2008 12:59

Kuka mahtoi Helsingin Kirjamessuilla (-08) olla se mukava mustatakkinen stetsontyyppi, johon vasta melko loppuvaiheessa tutustuin (ja jonka takin päälle tallasin siellä lavalla ;__;). Eipä tullut siinä hälinässä nimeä tai edes nickiä kysyttyä, jäi hieman hämärään nämä tiedot.
Itse olin siis se kovaonninen Vincent, jonka yksi niin kovin kehutuista sormista lopulta meni rikki heti lavakäynnin jälkeen. : =)

... Taaaaaisi kyseinen stetsontyyppi kilpailla numerolla 5, jos oikein muistelen : )

Meo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Meo » Su Loka 26, 2008 15:33

Oon 13-vuotias aloittelijacosplayaaja ja etsiskelisin kavereita Äetsä-Vammala-Huittinen (mahdollisesti myös Turku-Tampere) -alueelta. Kavereita on vain mitätön 1 ja tahtoisin lisää... :D Pistäkää yksityisviestiä...pliis. On vähän yksinäistä ilman kavereita. :(
What if there's no laughter to conquer the pain?

___
Viesti:

ViestiKirjoittaja ___ » Su Loka 26, 2008 15:45

--------------------------------------------
Viimeksi muokannut ___, Su Tammi 06, 2013 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Miss White Dragon
Viesti:

ViestiKirjoittaja Miss White Dragon » Su Loka 26, 2008 18:55

Moi kaikille!
Täällä yksi tamperelainen kaipaa lisää kavereita, jotka ovat kiinnostuneita cossaamisesta. Vähän kuvausta? Huumorintajuinen, tykkään FMA:sta(ja D.Gray-Manista) ja osaan mangan tapahtumat(ainakin melkein) ulkoa, olen pian 16, cossannut Olivie Armstronia(jos kiinnostaa tai olet nähnyt) ja höpisen mieluusti mesessä. Saatan myös seota, mutta se on onneksi vain väliaikaista.

Jos yllä oleva teksti herätti kysymyksiä tai olet kiinnostunut ottamaan yhteyttä, tee se. En yleensä pure heti kättelyssä. :)
Blog//MyAnimeList

Minkä taakseen jättää, se selkään puukottaa.

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Pe Joulu 05, 2008 00:45

Mui kaikille.

Olen 25 vuotias pukuompelija Vantaalta. Ensimmäinen pukuni on vasta pääni sisällä ideana mutta tahtoisin tutustua samankaltaisiin ihmisiin. Tykkään mesettää ja käydä teellä. Saa myös ottaa yhteyttä jos kiinnostunut goottivaatteista ja kulttuurista yleensäkin, itse sellainen synkiö. :)
Ottakaa kiinnostuneet vaikka ensin yhteyttä yksityisviestein, vastaan mielelläni. :)
Vampyyrit <3

TobiLover

ViestiKirjoittaja TobiLover » Su Joulu 07, 2008 19:08

Moro! Oon 13 v. tyttö Leppävirralta. Ei ole aiempaa kokemusta cosplaysta tai conissa käymisestä. Ensimmäistä cossiani olen kuitenkin miettimässä ja cossaus kuulostaa muutenkin hauskalta. Mulla ei kauheasti ole cosplaysta tai mangasta kiinnostuneita ystäviä joten toivoisin sellaisia saavani täältä lähistöltä. Myös Varkaudessa ja Kuopiossa asuvat tästä viestistä kiinnostuneet voivat lähettää yksityisviestin mulle. :D
Se kuolee nuorena, jota jumalat rakastavat.

Nezumi-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nezumi-chan » Pe Helmi 20, 2009 22:21

Pääkaupunkiseudulla asuva 20+ tyttö etsii animesta ja eritoten cossaamisesta kiinnostuneita kavereita in real life ja myös virtuaalisten viestimien väliseen jutusteluun. Animen lisäksi tulee joskus pelailtua konsolipelejä (pääasiassa ropeja), kirjoteltua sitä sun tätä, käytyä elokuvissa ja palloiltua koiran kanssa. Ikä, sukupuoli tai cossauskiinnostuksen aste ei ole este eikä edes ongelma. Hirveän herkkänahkaisten kannattaa kuitenkin ilmoittaa herkkänahkaisuudestaan etukäteen. Sanon valitettavan usein asiat vähän liiankin suoraan. Ilkeä en kuitenkaan koskaan ole ja toisten arvostelu oman itsensä pönkittämiseen ei ole meikäläisen heiniä eikä kauroja.

Mikäli siis haluat animesta, cossauksesta ja vähän muustakin kiinnostunutta jutustelukaveria, niin ota rohkeasti yhteyttä meseitse tai yksärillä.

P.s. tykkään tosi paljon kavericossata ja vielä enempi kavericossata samasta sarjasta ;)

P.P.S. Mikäli olet tai tunnet tämän Kandan ja Allenin (warning, yaoi-kuva), voisitko ottaa yhteyttä. Teistä jäi ihan mielettömän hyvä fiilis Tracon 2009sistä ja ois kiva olla yhteyksissä vähän enempi ^_^
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”