Tissit on/off

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

hatatra

Re: Tissit on/off

ViestiKirjoittaja hatatra » Ke Heinä 15, 2009 23:13

Keskustelun lukeneena minua eniten kiinnostaa, itse asiassa, itse kunkin kuppikoko. Ei mistään perverssistä tirkistelynhalusta, vaan yksinkertaisesti koska "isot tissit" on niin subjektiivinen käsite. Jonkun mielestä C on isot, toisen mielestä isot alkaa vasta F:stä. Ja pelkkä kirjainhan ei kerro juuri mitään, koska se numero on yhtä tärkeä. Tässä ketjussa on muutamakin kommentti tullut tyyliin "mulle isorintaisena toimii/ei toimi X", mutta jään silti miettimään että päteeköhän tää nyt muhun. :D

In the spirit of full disclosure, itse siis olen hyvin lyhyt, muodokas neiti, joka käyttää kokoa 65G/70F. Suomennettakoon näin: mulla on hyvin kapea rintakehä, mutta funbagit ovat suhteessa siihen ihan kiitettävän kokoiset. Epäilen suuresti bindauksen tehoa ja mukavuutta itselleni, mutta toisaalta crossplay ei juuri innosta. Mieluummin valitsen niitä naishahmoja, joilla todella on Tissit, isolla Teellä. (Jos oma häveliäisyydentaju antaa myöden, minusta on varsin OK esitellä muotojaan jos se asuun sopii, siveellisyyden rajoissa.) Erityisesti kiinnostaisi, onko kukaan samaa kokoluokkaa lähentelevä kokeillut Unique Brata? Sen koothan menevät vain D:hen asti. Toisaalta sen pointti olisi saada aikaan tissivako, tuesta on turha haaveillakaan.

Iridal
Viesti:

ViestiKirjoittaja Iridal » To Tammi 21, 2010 21:14

Omien ryntäiden suurentamista en ole tullut vielä kokeilleeksi, mutta bindausta on tullut harrastettua. Parhaimpia vaihtoehtoja tähän asti on ollut autuas jesseteippikorsetti, tällä sai nätisti tissit littaan. Tuli myös huomattua että vaikka kaveri riuhtoi hyvinkin tiukalle niin ei tuntunut missään. Hengittäminen olikin silti toinen juttu, mutta sekin oppii.

Kauhein kokemus oli Tracon 2009 kun coniporukasta kaveri joka aikasemmin ei ollut repinyt kellekkään tissikorsetti päälle ei uskaltanut repiä sitä tarpeeksi tiukalle. Aluksi en itsekkään huomannut mitään, mutta pikkuhiljaa conissa korsetti lähti valumaan kohti napaa ja kohta osittain puristi jo vyötäröä. Conin loppupuolella voin jo pahoin. No muistampa tästä lähtien käskyttää repimään korsetti niin tiukalle kun vain lähtee.

Urheiluteippi on ihan jännä keksintö myös, ja kohtuu mukava ihoakin vasten. Tätä tuli kokeiltua Animeconissa kun piti saada takki pysymään conipäivän auki Tengen topan Simonin roolissa. Tissit litistyi todella hyvin! Tosin rintojen iho kannattaa suojata jollakin isolla laastarilla tms, että hartaassa teipin käytössä ei iho mene rikki... Samoin päivän mittaan iho hikoaa teippiä vasten, että conin jälkeen teippien riisuminen voi olla nihkeää hommaa. Suihku on varmasti paikallaan.

Kauhulla joskus tullut luettua että joku on putkiteipillä teipannut rintojansa ja voin vain kuvitella sitä tuskaa....... Tulee kylmiä väreitä jo ajatuksestakin.

Tatl

ViestiKirjoittaja Tatl » Pe Tammi 22, 2010 09:18

Iridal kirjoitti:Kauhulla joskus tullut luettua että joku on putkiteipillä teipannut rintojansa ja voin vain kuvitella sitä tuskaa....... Tulee kylmiä väreitä jo ajatuksestakin.

Näin on tehty itsekin, ja tiedän pari samaa menetelmää käyttävää. Pari tuntia ei tunnu vielä, mutta pitkän conin loppupuolella käy jokseenkin epämukavaksi, ja teippi tekee pitkään iholla viipyessään pientä jälkeä. En silti sanoisi, että jesari sattuisi mitenkään epäinhimillisesti, mitä nyt pientä kirvelyä jälkeenpäin. Ainakin itse olen aina irroittanut ilman vettä, ettei ole joka paikka liisterissä.

NuttyNuti
Viesti:

ViestiKirjoittaja NuttyNuti » Pe Tammi 22, 2010 21:45

Esittäisin mielekiinnosta kysymyksen, joka käsittelee enemmänkin sitä päätä aiheesta joka ei ole tässä ollut vallassa: rintavarustuksen suurentaminen. Ihan mielenkiinnosta, miten te naisia cossaavat miehenpuolikkaat käytännössä hankitte tuhdimmat muodot? Nainen siis olen itse mutta uteliaisuus vaivaa.

Olen itse A-vartaloinen olio, eli lanteita löytyy muttei rinnustaa (A-malli sielläkin). Naishahmot, joita ajattelin cossata, eivät mitään Q-koon kuppeja kantele, mutta arvioisin heidän rinnustojensa mittojen olevan B:tä tai C:tä. Suurennosta ei siis paljon tarvittaisi mutta ratkaisevasti kuitenkin. Kyselen varmuuden vuoksi töppejä ja turhaa rahanhaaskuuta välttääkseni: Olisiko siinä ideaa, että hankkisi kahdet rintaliivit, jotka molemmat olisivat vartalonympärykseltään noin omaa kokoa, mutta toisen kuppikoko on omaa kokoa ja toisen haluttua kokoa? Jotenkin siitä sitten ompelisi nämä kaksi varustusta yhteen ja laittaisi väliin jonkinlaista vaahtomuovia/vanua/jotain? Osaisiko joku sanoa, olisiko tällaisella virityksellä mahdollisuuksia toimia?

Olisiko kenties jollakulla edullisempia/järkevämpiä vaihtoehtoja? Tai ylipäätään kokemusta rintojen kohtuumittaisesta (ei Tsunade-/Matsumoto-mittaisesta) cossisuurentamisesta? Edellä mainittiin jonkinlaisten geelirintaliivien käyttöä, mutta minulta löytyy jo ennestää vanhat ja muuten tuhoon tuomitut rintaliivit, joita voisi ideassani käyttää A-kappaleena. Asut, joita ajattelin käytellä, olisivat kaikki yläosaltaan aika peittäviä: paljastavin yläosa olisi sellainen toppi, jossa ei kuitenkaan ihan naruolkaimia ole.

Ehdotelmia? Helpoin, edullisin, luonnollisin, mukavin tapa? Ja mieluiten useamman käyttökerran kestävä.
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

Morndulin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Morndulin » La Tammi 23, 2010 11:17

NuttyNuti kirjoitti:Ehdotelmia? Helpoin, edullisin, luonnollisin, mukavin tapa? Ja mieluiten useamman käyttökerran kestävä.

Tissivaon tekeminen: Laita vanhat rintaliivit (omaa kokoasi, mieluiten valmiiksi topatut), vedä jessellä rintoja yhteen. Aloita rintojen ulkoreunasta ja käytä tarpeeksi pitkiä kaitaleita, jotka yltävät kainalosta toiseen. Toista kunnes pysyvät tarpeeksi lähellä toisiaan. Jos näyttävät epäluonnollisilta edestä/sivusta katsottuna, voit lisätä pienet olkatoppaukset ulkoreunoihin. (Kapeampi pää kohti rintojen kärkeä.) Kiinnitä jessellä rintaliiveihin. Riippuen vähän alla olevista rintaliiveistä, tämä tekniikka on useampikäyttöinen. Sopii hyvin vaatteisiin, joissa pitää olla se tissivako, mutta ei kuitenkaan tarvitse paljastella ihan hirveästi.

Rintojen suurennus: Riippuen suurennoksen määrästä joko olkatoppauksia, joita kiinnität rintaliivien ulkopuolelle (soveltuu useamman kuppikoon kasvattamiseen). Jos riittää yksi koko suurempi, osta kyseisen koon rintaliivit ja toiset, toppaukset sisältävät. Poista toppaukset sisältävistä toppaukset ja yksinkertaisesti käytä niitä antamaan lisätoppausta isompien rintaliivien kanssa. :D
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

NuttyNuti
Viesti:

ViestiKirjoittaja NuttyNuti » La Tammi 23, 2010 14:40

^ Cleavage ei ole asumietinnöissäni tarpeen, missään niistä ei ole avonaista kaula-aukkoa. Mutta ooookei! Elikkä astetta isompien liivien plus toppausten ostelu riittää! Suurkiitokset!

E: Pienenä offina: Edellä puhuttiin lantio-ongelmasta ja todettiin, että leveitä lanteita saa piiloon laittamalla pitkähelmaista paitaa peittämään lantioita niin, että vyötärön ja lantion kokoero näkyy pienenevän. Mieleeni tuli toinenkin konsti vähentää lantion naisellisuutta, nyt vain toisesta suunnasta: Seiso jalat reilusti erillään. Naisen jalat menevät usein V-kirjaimen muotoisesti, miehilla taas ||-tyyliin, koska naisilla on leveämpi lantio ja koska he pitävät usein jalkateriä lähellä toisiaan. Miehillä on taas kapeammat lanteet ja usein tapana seisoa jalat hieman erillään. Paitsi että jalat erillään seisominen on miehekästä, se myös kutistaa "vyötärö - polvien etäisyys toisistaan"-suhdetta. Näin järkeilen minä. En sitten tiedä, miten suorittaa kävely :'D Jalat yhdessä lanteet keinuen vain erikseen askel vaappuen...
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

Koi

ViestiKirjoittaja Koi » To Tammi 28, 2010 20:16

Tänä keväänä tulee ensimmäistä kertaa kokeiltua tuota bindausta (tai on jo kokeiltu harjoitus mielessä). Kesällä cossissani tulen käyttänään jesarikorsettia, koska se ei hirveästi näy nahkatakin alta. Kuitenkin jos ohuempaa paitaa pitää korsetin päälle laittaa, korsetti näkyy alta ( riippuen korsetin teko taidoista ^^; ). Joten täytyy käyttää ideallisiteitä (voisi kokeilla nuita pinteleitäkin jotka tuolla on mainittu) . . . No hieman kyllä arveluttaa tuo pysyvyys niissäkin.

Bindausta voi myös helpottaa. Ainakin jos on tälläinen ei niin hoikka persoona kuten minä. Laihduttamalla voi saada tissejä kadotettua jopa muutaman kuppikoon verran. Tämä pätee jos on rasvapitoiset rinnat. Useimmiten laihduttaminen toimii ja tällöin saa myös muutenkin miehellisemmät muodot kun kädet ja jalat kapenevat. Ei tietenkään pidä yllyttää ketään normaalikokoista henkilöä anoreksiaan cosplayn takia, eikä jo laihoja henkilöitä jotka hieman rintavampia ovat. Mutta laihdutus+bindaus sopii vankemman ruumiin rakenteen omaavalle.
>: 3

Iridal
Viesti:

ViestiKirjoittaja Iridal » To Helmi 04, 2010 21:08

Tatl kirjoitti:Pari tuntia ei tunnu vielä, mutta pitkän conin loppupuolella käy jokseenkin epämukavaksi, ja teippi tekee pitkään iholla viipyessään pientä jälkeä. En silti sanoisi, että jesari sattuisi mitenkään epäinhimillisesti, mitä nyt pientä kirvelyä jälkeenpäin. Ainakin itse olen aina irroittanut ilman vettä, ettei ole joka paikka liisterissä.

Kolmen päivän jälkeen itsellä parista kohtaa hiertyi ja ärtyi iho niistä paikoista mistä urheiluteippi hiersi vaatteiden alla, joten uskallan olettaa jesari tuskin on pitemmällä aikavälillä (kolmi/kaksi päiväinen coni) käytettynä kauhean järkevä vaihtoehto jos kerta jo päivän käytön jälkeen jättää jälkeä. Rintojen iho voi olla koetuksella. Uskon kuitenki kerran jos sanot, että ei tuon pahemmalta tuntunut.
Urheiluteippi alkaa irtoilla pikkuhiljaa itsestään ihon hiotessa, että pois ottaminen ei ollut vaikeaa. Jesarissa inhottaaa eniten ajatus siitä liimapinnasta iholla..

Elyse

ViestiKirjoittaja Elyse » Pe Helmi 05, 2010 09:51

Iridal kirjoitti:Jesarissa inhottaaa eniten ajatus siitä liimapinnasta iholla..

No, jesarihan on myrkkyä.

Mourumaru
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mourumaru » Pe Huhti 23, 2010 14:03

Mä en nyt yhtään tiiä onko tää ihan täysin oikea paikka kysellä, enkä ole pahemmin vastausta löytänyt mistään, mutta aika moni hahmoista joita crossaan näkyy aika paljon/kokonaan rintakehää joten toi jesarikorsetti ei oikeen käy. On kuitenki tiedossa, että on tätä ihonväristä kangasta mitälie. mitä vois käyttää, mutta mite se sit loppujen lopuks on, mistä saa ja miten siitä saa toimivan bindin?

Krautertee

ViestiKirjoittaja Krautertee » Pe Huhti 23, 2010 19:40

Mourumaru kirjoitti:Mä en nyt yhtään tiiä onko tää ihan täysin oikea paikka kysellä, enkä ole pahemmin vastausta löytänyt mistään, mutta aika moni hahmoista joita crossaan näkyy aika paljon/kokonaan rintakehää joten toi jesarikorsetti ei oikeen käy. On kuitenki tiedossa, että on tätä ihonväristä kangasta mitälie. mitä vois käyttää, mutta mite se sit loppujen lopuks on, mistä saa ja miten siitä saa toimivan bindin?

Riippuen tissien koosta (onnistuu pienemmillä), voit yrittää myös ihan rintojen sivulle bindaamista teipin avulla. Cosplay.comin foorumeilta ainakin löytyy tähän vinkkiä.

Pakko mainostaa että ainakin Jyväskylässä oli Seppälässä kaikki rintaliivit 9,90€/kpl, johon sisältyi myös wonderbrat (tarttuu itse kiinni ihoon). Erittäin ovelat varsinkin pojille jotka haluaa cossata tyttöjä! Latoo tarpeeksi niitä päällekkäin saavuttaakseen haluamansa koon ja sellasta kivaa.
Viimeksi muokannut Kokonhoray, Pe Huhti 23, 2010 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Rakastan sua. :O~

Mourumaru
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mourumaru » Pe Huhti 23, 2010 21:18

Aatos kirjoitti:Riippuen tissien koosta (onnistuu pienemmillä), voit yrittää myös ihan rintojen sivulle bindaamista teipin avulla. Cosplay.comin foorumeilta ainakin löytyy tähän vinkkiä.

Joo tuosta olen kuullut, mutta ajatus ei niin hirveästi kiehdo (vaikka omani pienet onki). Ja siis se hahmo mihin hyödyntäisi olis tällänen: linkki. Mutta jos ei ole muuta niin kai sitä voisi edes kokeilla. En ite selaukselta huomannu missä siihen olisi se ohje.. kai pitää kaivaa se sieltä jostain.

ja sitten on jossain vaiheessa tarkotus tehä sellanen missä on kyljet paljaana, niin ei varmasti toimi tuo menetelmä sillon.

Krautertee

ViestiKirjoittaja Krautertee » Pe Huhti 23, 2010 21:33

Mourumaru kirjoitti:Joo tuosta olen kuullut, mutta ajatus ei niin hirveästi kiehdo (vaikka omani pienet onki). Ja siis se hahmo mihin hyödyntäisi olis tällänen: linkki. Mutta jos ei ole muuta niin kai sitä voisi edes kokeilla. En ite selaukselta huomannu missä siihen olisi se ohje.. kai pitää kaivaa se sieltä jostain.

ja sitten on jossain vaiheessa tarkotus tehä sellanen missä on kyljet paljaana, niin ei varmasti toimi tuo menetelmä sillon.

Ei kannata suoralinkittää creative uncutista, ei toimi ilman linkin kopioimista ja blah blah. Sanoisin että se sivuun bindaaminen toimii Yukimurassa, jos olet katellut tarkkaan reffikuvia Yukimuralla on sellaset.. öh.. breastplatet, jotka on rintalihasten edessä osittain, suojaa vielä enemmän sitten mahdollisten bindien teippejä yms. Toki on myös bodysuitit sun muuta, mutta omasta mielestäni ne näyttää lähes aina sanonko miltä.

Mourumaru
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mourumaru » Pe Huhti 23, 2010 21:49

Aatos kirjoitti:Ei kannata suoralinkittää creative uncutista, ei toimi ilman linkin kopioimista ja blah blah. Sanoisin että se sivuun bindaaminen toimii Yukimurassa, jos olet katellut tarkkaan reffikuvia Yukimuralla on sellaset.. öh.. breastplatet, jotka on rintalihasten edessä osittain, suojaa vielä enemmän sitten mahdollisten bindien teippejä yms. Toki on myös bodysuitit sun muuta, mutta omasta mielestäni ne näyttää lähes aina sanonko miltä.

Ah joo no nytpä tiedän. Mutta joo, voisin sitten tota kokeilla kun kaipa sain jotain tolkkua niistä ohjeista. En kyllä minäkään pahemmin noista bodysuiteista välitä XD Kiitoksia.

Minorea
Viesti:

ViestiKirjoittaja Minorea » To Huhti 29, 2010 12:50

Itse ainakin omat kuppini kasvamaan kahdella koolla ostamassa kahta kokoa isommat rintsikat ja täyttämällä ne.

Ostin jo talvella omaa kokoa olevat olkaimettomat ja haattomat (kuulostaapa typerältä) rintaliivit, sellaiset siis jotka pysyvät liimalla kiinni puskureissa. Laitoin sellaiset alle ja seppälästä ostin 5€ tarjousliivit kahta kokoa isompana ja päälle vaan. Eli toisten rintaliivien päälle vielä toiset, täyttivät rintsikan kupit hyvin ja tulos ei ollut muhkurainen kuten esim. sukkatäytteillä mitä olen nähnyt parin tuttavan harrastavan.

Nyt olisi sitten tarkoitus kokeilla bindausta ensimmäistä kertaa elämässäni ja vähän pelottaa ja jännittää yhtä aikaa. Katselin erilaisia vaihtoehtoja ja mietiskelin parasta, sitten onnistuin bongaamaan niin upean crossplay paidan että haluan ehdottomasti tehdä samanlaisen!
http://www.cosplaymanual.com/index.php? ... 6&Itemid=8

Kyselisinkin nyt, onko kukaan kooskaan tehnyt sukkahousupukua ja jos on, niin mistä kankaat siihen ja onko se loppujen lopuksi ihmeellisempää kuin normaalin, ihonmyötäisen paidan tekeminen? Jos nyt markkin eurokankaaseen ja selitän ompelutaitoiselle täti-ihmiselle, että haluan sukkahousupuvun tehdä, niin tuoko hän katkaat vai opastaako paikkaan x jossa löytyy myös PVC-pukuisia ruoskamiehiä?
En ole koskaan edes miettinyt miten kyseisiä pukuja tehdään ennen tällaista.

Minusta tuo sukkahousupuku on hieno ja pakko sanoa että tosiaankin tahdon kokeilla johonkin crossplayhin.
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”