Tissit on/off

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Laalaa

Re: Tissit on/off

ViestiKirjoittaja Laalaa » Su Tammi 11, 2015 18:09

Hmm, selailin tätä ketjua ja kiinnostuin jesarikorsetista. Aiemmin olen bindannut vain ideaalisiteellä (vai oliko se se :D) ja siitä ei ole oikein ollut hyviä kokemuksia. Se viritys, kun ei minulla pysy kunnolla päällä kuin kymmenisen minuuttia... Onneksi en vielä toistaiseksi ole kunnolla crossannut. Mut joka tapauksessa tuo linkki jossa on kuulema hyvät ohjeet sen tekoon, ei toimi (ainakaan minulla?) Olisi kiva, jos saisin käsitystä edes millaiselta semmoinen näyttää ym. niin ehkä osaisin saada sellaisen värkättyä :D
~Vampyyrejä ja henkiä ON olemassa ~

Laalaa

ViestiKirjoittaja Laalaa » Ma Helmi 16, 2015 17:43

Jos vain joku tietää, niin ois ihana, et joku kertois, pitäis pikasesti saada tietoa D:
~Vampyyrejä ja henkiä ON olemassa ~

Kuudere

ViestiKirjoittaja Kuudere » Su Syys 13, 2015 10:39

Ensimmäiset miescossaukset vedin viikko sitten Traconissa kiertämällä kaksi rullallista pinteliä mahdollisimman tiukalle rintakehän ympärille. Huoletti kyllä, milloin nämä D/E-kupin rinnat olisivat kuoriutuneet pindauksen alta, mutta todella hyvin ne pysyivät ja lähes kivuitta (vaikka tietenkin jäi hetkelliset painaumat kankaista)! Suosittelen lämpimästi kaikille bindaamista tarrapinteleillä, joita löytyy suuremmista päivittäistavarakaupoista hevostarvikepuolelta~

Mutta nyt kysymykseeni. Olen pohtinut seuraavaa cossiani jonkin aikaa, kunnes päädyin taas uuteen miescossiin - mieheen, jolla on paita auki. Sivubindaus siis, mutta miten? Mitä ei todellakaan kannata ilmastointiteipin lisäksi yrittää sivubindaukseen laittaa? Kokemusta? Plussat ja miinukset?

Matsu

ViestiKirjoittaja Matsu » Ti Tammi 12, 2016 06:24

Kuudere kirjoitti:Mutta nyt kysymykseeni. Olen pohtinut seuraavaa cossiani jonkin aikaa, kunnes päädyin taas uuteen miescossiin - mieheen, jolla on paita auki. Sivubindaus siis, mutta miten? Mitä ei todellakaan kannata ilmastointiteipin lisäksi yrittää sivubindaukseen laittaa? Kokemusta? Plussat ja miinukset?

Tämä saattaa jo tulla vähän myöhässä, mutta vastaan nyt kuitenkin. Itselläni ei kyseisestä kokemusta, mutta tuossa vuosi pari sitten aihetta tutkiessa törmäsin tällaiseen ohjeeseen. En tiedä miten se minkäkin kokoisella etumuksella toimii, mutta jos tuosta olisi apua.

Mutta kiitän sitä kuka lienee joka täällä joskus ehdotti noita pinteleitä bindaukseen! Tämän vuoden Traconia ajatellen aion kyllä lämpimästi harkita, kuulostaa siltä että voisi hyvin toimiakkin. Itselläni kun on huonoja kokemuksia sekä ideaalisiteistä että urheiluteipistä. Side ei pysynyt paikoillaan ollenkaan, oli epämukava ja aiheutti hengitysongelmia. Urheiluteippi taas toimi yllättävän hyvin pitkän aikaa, pystyi hengittämään hyvin eikä haitannut liikkumista juurikaan. Päivän lopulla se kuitenkin alkoi kiristää ja pistellä, ja kun liian kiireellä (ja ilman öljyä/yms, mitä oltiin jossain suositeltu!) menin sen poistamaan lähti teipin mukana myös ihoa pois kun liian lujasti repäisin. Olkaa siis varovaisia teippienne kanssa! Tai ainakin poistakaa ne varovaisuutta noudattaen.

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”