Cosplay-kuvien editoijat

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Zew

Cosplay-kuvien editoijat

ViestiKirjoittaja Zew » Ke Huhti 20, 2016 15:08

Sinulla on hyvä cossipuku. Sinulla on myös hyvät kuvausvälineet/tuttu jolla on hyvät välineet, ja saatte puvustasi hyviä kuvia. Mutta sitten kuvia katsoessa huomaat, että haluaisitkin Frozenin Elsan taustalle lumimaiseman kuraisen pihan sijaan, tai että haluaisit dramaattiseen kuvaasi tyyliin sopivamman valaistuksen.

Anyone?

No, ainakin itse olen tällaiseen törmännyt. Etsiskelin vastausta jonkin aikaa netistä sekä täältä foorumita, mutta en löytänyt yhtään suoraa "minä teen kuvaeditointeja"-ilmoitusta, joten nyt kyselen niitä tässä. Pahoittelen, jos vastaava viestiketju olikin jo jossain ja spämmään turhaan.

Itse siis etsisin taitavaa kuvanmuokkaajaa/editoijaa, jonka tahtoisin tekevän nimenomaan taustoja muutamiin cossikuviini. (: Voin maksaa työstä vaivanpalkkaa, mutta kovin suuriin summiin opiskelijalla ei ole varaa. Jos siis olet hyvä edioita ja muokkailet ainakin satunnaisesti cosplay-kuvia, olisin tyytyväinen jos saisin sinut kiinni! Vaikkapa yv:llä.
- Hyvin arvattu on jo puoliksi tiedetty -

Renai

Re: Cosplay-kuvien editoijat

ViestiKirjoittaja Renai » La Huhti 23, 2016 21:27

Laitoinkin sinulle viestiä :) Hallitsen siis kuvankäsittelyn, että minulta voi kyllä kysellä jos tarvitsee kuvankäsittelyä.

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”