Unelmia Cosplayn suhteen

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Jonalyssa

Unelmia Cosplayn suhteen

ViestiKirjoittaja Jonalyssa » Ti Tammi 13, 2015 20:28

Ajattelin kysäistä ihmisten unelmia cosplayn suhteen. :)
Omani on yksinkertaisesti cossata porukassa ja tehdä yhdessä cosplay videoita yms... Mutta täältä missä asun ei vaan löydä kiinnostunutta porukkaa/porukkaa jolta tällainen onnistuisi... :'( Toivon että joskus löydän porukan jonka kanssa toteuttaa mun unelmaa. ^^
Mut mites teidän unelmat? ^^

mansikkapuff

Re: Unelmia Cosplayn suhteen

ViestiKirjoittaja mansikkapuff » Ti Tammi 13, 2015 21:04

Mun unelma on löytää kavereita jotka haluu olla mun kaa coneissa ja muutenkin vaan hengata. Jos joku haluu puhua lähettäkää yv :) . Oon tämmönen yksinäinen 14v tyttö helsingistä joka rakastaa animea ja mangaan :oops: :D

Laalaa

ViestiKirjoittaja Laalaa » To Tammi 15, 2015 20:08

Miun unelma cosplayssa on varmaan saada tehtyä yhtä upeita ja identtisiä asuja kuin näkee ammattilais cossaajilla ^3^ Vaikeuksiahan se tuottaa, tällä raha määrällä ja taidottomuudella, mutta jonakin päivänä se tapahtuu, jonakin päivänä....
~Vampyyrejä ja henkiä ON olemassa ~

Deneb

ViestiKirjoittaja Deneb » Su Tammi 25, 2015 14:42

Haluaisin joskus käyttää valoja ja tehdä oikein kunnon armorit. Ja isot, liikkuvat siivet!
Kilpailuun uskaltautuminen olisi suuri henkilökohtainen saavutus, sijoituksesta viis.

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”