Huvikseni kysäisen, että...

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Jonalyssa

Huvikseni kysäisen, että...

ViestiKirjoittaja Jonalyssa » Ma Tammi 12, 2015 23:02

Halusin huvikseni kysäistä, että kuinka moni täällä on ns. "pullea" cossaaja? Itse omistan tuota mahaa ja muuta ylimääräistä hieman normaalia enemmän ja se harmittaa minua eniten cossien teossa nykyisin, mutta koetan ignoorata sen. :D En ole nähnyt paljoa ollenkaan pulleita cossaajia ja tunnen olevani ainoa, vaikka tiedän etten ole. Siksi kysäisenkin löytyykö täältä minun kaltaisiani pulleroita jotka cossaavat? ^^

Mantza_Chan
Viesti:

Re: Huvikseni kysäisen, että...

ViestiKirjoittaja Mantza_Chan » Su Tammi 18, 2015 19:49

Minä!

Olen 168cm pitkä ja painan melkein 100kg :!: . Paino ei sen pahemmin näy päälle päin mutta kyllä mulla mahaa ja paksut jalat löytyy. ^^ Mutta tämän en ole anatanut haitata cossausta. :wink:
Anneyong!~~

Deneb

ViestiKirjoittaja Deneb » Su Tammi 25, 2015 14:36

Enpä minäkään ihan keijukainen ole, vähän pätkä ja navasta alaspäin tanakampaa tekoa. Olkavarretkin pidän mieluummin piilossa. Eipä nämä pahemmin ole ongelmia aiheuttaneet kun en muutenkaan pidä tiukoista tai paljastavista vaatteista.

Kyllähän tämä ruumiinrakenne jonkin verran vaikuttaa asujen valintaan. Tämmöisenä pikku perfektionistinä en lähtisi itse cossaamaan mitään pitkänhuiskeaa bikinibeibeä tai ylvästä bishietä kun en voi sitä oikein kunnolla tehdä, varsinkaan jos hahmo on sellainen jota erityisesti arvostan (oi Alucard miksi sinun pitää olla tuommoinen nuudeli?), mutta missään nimessä tämä ei estä harrastusta. Vaikka olen omalla kohdallani aika tarkka siitä mitä hahmoja valitsen, periaatteeni on että jokainen cossatkoon ihan mitä haluaa. Pääasia että on kivaa ja tuntee olonsa mukavaksi puvussaan, olipa sen valintaperuste sitten mikä tahansa.

Furijami

ViestiKirjoittaja Furijami » Ma Tammi 26, 2015 22:21

Kyllä meitä pulleita löytyy ;) Cossin valinta voi tosiaan olla välillä vähän haastavampaa kun en halua kaikkea esitellä mutta olis kiva silti cossata lempihahmoja... Mukavuus kunniaan kuitenkin.. :)

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”