Apuja "vanhemmalle" ensikertalaiscossaajalle!

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Hit_Girl

Apuja "vanhemmalle" ensikertalaiscossaajalle!

ViestiKirjoittaja Hit_Girl » Su Helmi 09, 2014 20:03

Laitoin tän eka tonne "pukujen tekeminen" - puolelle, muttei kukaan vastaillu niin kokeilin nyt laittaa tännekin :)

Elisiis olen ajatellut vihdoin uskaltaa cossata, ja (ehkä) osallistua cossikilpailuun. ^^ Niinkin kunnianhimoinen tavoite on kuin cossata ensivuoden (2015) conissa Kick-Assin Hit-Girliä. (Katsoin sen elokuvan ja heti iski cossauskipinä!) ja koska olen 153 senttiä tämä hahmo sopii minulle kuin nakutettu! En ole ikänä ommellut kuin yhden paidan, joten tässä nyt on haastetta kerrakseen. Mistähän kannattaisi tilata kankaat? Kun olen vähän perfektionisti ja tarvitsen täsmälleen oikean väriset ja oikeasta materiaalista. :D En viitsi mennä siitä mistä aita on matalin ja ostaa valmista pukua. Koska a. Se ei ole hieno ja b. kokoja ei luultavimmin ole.
Nyt kysyisin, jos kukaan on cossannut koskaan kys. hahmoa, teittekö myös balisongit? Luulen nimittäin että ne, ovat se kompastuskivi. Haluaisin nimittäin, että ne olisivat sellaiset kuin perhosveitsetkin, eli niillä voi "leikkiä" ja niitä voi pyöritellä. Eli mistä materiaalista nämä kannattaisi tehdä? Olen ajatellut vaneria mutta mitä te käyttäisitte? :)

Tässä vielä kuva hahmosta: http://static.comicvine.com/uploads/original/11111/111115423/3276679-chloe+moretz+-+hit+girl-2.jpg

Helppii kiitti :3

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”