Yli cossatut / vähän cossatut hahmot

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Oswald Cobblebot

Re: Yli cossatut / vähän cossatut hahmot

ViestiKirjoittaja Oswald Cobblebot » Ti Syys 03, 2013 09:56

Horaaneko kirjoitti:Komppaan Oswald Cobblebotia, koska DC:n hahmoja näkyy ihan liian vähän. Yleensä ne on sitten Jokereita, mikä ei toki haittaa, mutta voisi näkyä muitakin. Länsimaalaiset hahmot on sellaista harvinaista herkkua - mikä on tietty ihan hyvä, koska onhan conit pääasiassa japaniharrastukseen. Olen suunnitellut muutamia länsimaalaisia asuja, mutta uskoisin niiden olevan sellaisia jotka ihan perusjamppakin tunnistaa. (ainakin Jokeri ja Spock <3) Eri sarjoista tosin on alkanut näkyä enemmän porukkaa, Supernaturalista, Sherlockista ja Doctor Whosta olen ainakin nähnyt paljonkin cosseja.

Mahtavaa, kanssa-ajattelija! Kyllähän niitä DC/Marvelin hahmoja näkyy aina välillä (viime vuoden Desuconissa oli upea Purppurahämähäkki ja pari vuotta sitten Traconissa Batman) mutta olen aina halunnut päästä Comic-Coniin että näkisi juurikin näiden sarjojen pukuloistoa parhaillaan. Toki olen myös veljeni kanssa pyöritellyt ideaa kunnon Star Trekin landing partyn kasaamisesta. Tämä voisi olla todella hieno massaprojekti joskus, kymmeniä Trek-pukuilijoita joukolla kasaan :D

ps. Traconissa olen Kapteeni Bumerangi, joten traditio jatkuu!

TheBi-HanNoir
Viesti:

ViestiKirjoittaja TheBi-HanNoir » Ti Huhti 22, 2014 13:14

Itse otan kesän Desussa perjantaina pienen riskin ja cossaan Saints Row-pelisarjan Johnny Gat:tia. Toistaiseksi ei ole bongannut pahemmin Saints Row-cossaajia Suomessa, taitaa enemmänkin olla ryhmäcossien ideana tuolla Jenkkilässä. Ehkä sinänsä parempi, ettei vastaan tule Professor Genkiä :"DD
Saa nähä tunnistaako kukaan hahmoa/pelisarjaa sitten.
"Let's get something straight: I am not a ninja, I am Lin Kuei"
Bi-Han Noir Cosplay
WorldCosplay-tili

Mantza_Chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mantza_Chan » To Touko 29, 2014 23:51

Kyllä mun mielestä cossataan aivan liikaa Hatsune Mikua ja muita vocaloideja. Myöskin naruto ja one piece on aika kulutettuja.
Anneyong!~~

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”