Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajat

Cosplayn sisimmän olemuksen pohdinnat ja kaikki muut yleisluontoiset cosplay-aiheiset keskustelut, joille ei ole omaa aluetta.

Valvoja: Cosplay.fi / Ylläpito

Juusto
Viesti:

Re: Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajat

ViestiKirjoittaja Juusto » To Loka 07, 2010 06:45

Kiitoksia täältäkin! Oli mukava miitti, hyvää seuraa. :D Kahden viikon päästä uusiksi~?
Ja silloin pöytäjärjestely uusiksi että kaikki mahtuisi saman pöydän ympärille.

Nyt on hauska katsoa että meneekö muistin mukaan naamojen ja tunnusten yhdistäminen oikein... :,3
cheesePLAY -cosplayblog

Friado

ViestiKirjoittaja Friado » To Loka 07, 2010 14:36

Kiitos omastakin puolesta :3

saino

ViestiKirjoittaja saino » To Loka 07, 2010 15:09

Kiitos miitistä!

Kahden viikon päästä olisi siis tarkoitus vetää uusiksi, tervetuloa mukaan vanhat ja uudet miittaajat :)

Järkkäillään pöytiä fiksummin ensi kerralla, ja muitakin parannusehdotuksia saa esittää, joko tänne ketjuun tai vaikka puolisalaa yksärille minulle tai Nezumille.
"Kai sä tiedät, että teitä pidetään friikkeinä?"

cocismaha
Viesti:

ViestiKirjoittaja cocismaha » To Loka 07, 2010 17:25

Mä voisin varmaa tulla taas, kahen viikon pääst :)

Anderson

ViestiKirjoittaja Anderson » To Loka 07, 2010 18:25

kek mä oon messis ! ei oo pitkämatka ees :twisted:
AMEN! :P

Wemppa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wemppa » To Loka 07, 2010 18:28

Kiitokset myös minulta! Oli kauhean kivaa vaihteeksi jutella cossiasioista uusien ihmisten kanssa. :3 Tulisin kovin mielelläni jatkossakin mukaan~
| writing | to | reach | you |

Logan

ViestiKirjoittaja Logan » To Loka 07, 2010 19:32

Hieno miitti oli kyll ja bonuksena se, että innostuin nyt jossain määrin värkkäämään noita keskeneräisiä projektejani, vaikka ei ole mitään conia tähtäimessä edes. Jatkossakin voisin veikata saapuvani mukaan.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

XenAne

ViestiKirjoittaja XenAne » To Loka 07, 2010 20:28

Todella hienoa oli olla miitissä mukana! Kiitos kaikille, ja erityiskiitos järjestäjille: Nezulle ja Sainolle. :D Ehdottomasti tulen jatkossakin mukaan. Mukava kun miitti sai suosiota, laskin että meitä oli 17 ihmistä paikalla.
Kuva: Thalionkalwen

Avalonicia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Avalonicia » Pe Loka 08, 2010 00:40

Täältäkin päin kiitosta! Oli hauskaa, ja jos en nyt vielä ~laajentanut piirejäni~ niin ainakin tämä oli alku. Seuraavaan miittiin tulisin mielelläni. :3
~ lj & dA & ihQ ~

Chiruka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Chiruka » Pe Loka 08, 2010 12:05

Mukava miittihän se oli, vaikka vähän ujoilinkin ja kökötin aika hiljaa :'D Ensi kerralla paremmin sen osalta sitten! Ja kiiitos kun järkkäilitte tämän, mielelläni jatkossakin ilmestyn paikalle. 8)

Nezumi-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nezumi-chan » La Loka 09, 2010 11:24

Pääkaupunkiseudun Cosplay-harrastajien miitti ke 20.10.2010 klo 18.00 Nuorisokeskus Hapessa.
Miitti järjestetään Hapen kahvilan yhteydessä olevissa tiloissa, jotka löytyvät heti sisäänkäynnin vierestä. Mikäli joku tarvitsee opastusta Sörnäisten metroasemalta, ilmoittaisitko siitä erikseen joko tähän ketjuun tai minulle/Sainolle yksärillä, niin järjestämme opastuksen. Nuorisokeskus Happi sijaitsee osoitteessa Sörnäisten rantatie 31 ja tässä vielä kartta havainnoimaan sijaintia.

Luvassa toisiimme tutustumista, cosplaykeskustelua, "Miten tämän toteutan"-aivoriihi sekä jotain hyvää, mitä jaksan leipoa ja mehua. Lisäksi paikalla selattavana cosplaykirjallisuutta ja go-lauta.

Tarkoitus on siis viettää aikaa toisten cosplay-harrastajien kesken ja saada apua mahdollisesti paikallaan junnaaviin asu-ongelmiin. "Miten tämän toteutan"-aivoriiheä varten tuokaa siis mukananne mahdollisimman hyvät referenssikuvat ongelmia tuottavasta asustanne - tyhmiä ongelmia ei olekaan. Myös esim. puuttuvia kaavoja voi etsiskellä tämän ketjun kautta - miitissä on hyvin aikaa piirrellä kaavoja omalle kaavapaperille toisen käsityölehdestä.

P.S. Mahtavaa, että porukalla oli miitissä niinkin kivaa, että uudesta miitistä oltiin heti kiinnostuneita. Itse olin jopa yllättynyt miitin suosiosta ja ihan mukavasti tuli uusiin ihmisiin tutustuttua. Myös apua cosplay-ongelmiin pyydettiin ja jaettiin, mistä olin itse ihan jee jee ^_^ Ja tosiaan parannusehdotuksia voi iskeä tähän ketjuun tai Sainolle/minulle yksärillä. Korjataan tuo pöytäasia heti ensi miitissä ^_^
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Juusto
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juusto » La Loka 09, 2010 22:21

No äh, ehdin kommentoida jo tuonne toiselle puolelle ennen kuin älysin että tänne voisi olla ehkä parempi heittää viestiä. -_-;

Mutta siis, mukana ollaan! Oli sen verran mukava tuo miitti, ja olisi jees tavata samaa porukkaa uudemman kerran ja tottakai myös uusia. c: Saa nähdä jos tulee puvun kanssa mutkia matkaan ensi viikon aikana, saatan ehkä kysellä apuja.

Ja toisessa töpössä sanoinkin, voin myös tekaista jotain purtavaa miittiin, ettei Nezun tarvitse tehdä kaikkea. 8) Olisiko korvapuustit tai siirappikeksit mitään?
cheesePLAY -cosplayblog

Nezumi-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nezumi-chan » Su Loka 10, 2010 15:45

Kaikki mainitsemasi kuullostavat oikein hyvältä! Itsekin juuri mokkapalojen ja korvapuustin välillä palloilin, mutta otitpa sen huolen pois niskoiltani ^_^ Eli Juusto Pääkkönen hoitaa ruokatarjoilun ensi miitissä, itse otan mukaan tuon mehun niin ei kuivin suin tarvitse istua :3

Tämä ketju on muuten nyt tehnyt tehtävänsä eli olemme onnistuneet kartoittamaan kiinnostuksen näille miiteille. Siispä alamme käyttämään ainoastaan tuota "muut harrastustapahtumat" puolen ketjua, ettei tarvitse kahta ketjua seurata. Suora linkki kyseiseen ketjuun löytyy tästä
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Palaa sivulle “Yleinen cosplay-keskustelu”