Marras-joulukuun yaoi-miitti

Pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta toiminnasta keskustelu - miitit yms.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Jiji
Viesti:

Marras-joulukuun yaoi-miitti

ViestiKirjoittaja Jiji » Ti Marras 11, 2008 22:24

Miitti sunnuntaina 7.12. ! Tavataan klo 14:00 Kampin keskuksessa R-Kioskin kulmalla ja suunnataan sieltä Dtm:n kahvilaan. Vielä pitäisi keksiä, miten uudet miittiläiset tunnistavat lopun porukan. Ehdotuksia? ei sitä yaoi-kylttiä pliis.

------------------
Oukhei, here it is! Loppuvuodeksi on suunnitteilla yksi kahvilamiitti ja yksi sing star /pullonpyöritys -allnighter. Kahvilamiittiä mietittiin marras-joulukuun vaihteeseen, nyt vain pitäisi päättää tarkkapäivämäärä. Koska aikataulut tuntuvat menevän totaalisen ristiin, kokeillaan tällaista päivämäärä-äänestystä: http://doodle.com/participation.html?po ... sx7kt29uq3. Ruksikaa mielellään kaikki ne päivämäärät, joina pääsisitte miittaamaan.

Yksityiskohdista voitaneen sopia tuonnempana, mutta ehdottaisin näin alustavasti paikaksi vanhaa kunnon Johtoa tai dtm:ää.

rie

Re: Marras-joulukuun yaoi-miitti

ViestiKirjoittaja rie » Ti Marras 11, 2008 23:35

Iteroitu aikatauluja Doodleen. DTM on ehkä viihtyisämpi paikkana, mutta Johto olisi ainakin keskellä kaikkea.

Pullonpyöritystä sitten allnighterissa :)

Akari

ViestiKirjoittaja Akari » Ke Marras 12, 2008 00:03

Hei,
tuota, minä en oikeastaan ole hirveän perehtynyt yaoin kaikkiin saloihin, mutta olisin halukas tulemaan tutustumaan. Voisinko minäkin tulla käymään tähän seuraavaan kahvilamiittiin?

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » Ke Marras 12, 2008 00:11

Kaik on tervetulleita. :)

Akari

ViestiKirjoittaja Akari » Ke Marras 12, 2008 00:15

Doodlaanpa sitten samantien :>

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Ke Marras 12, 2008 13:14

Akari kirjoitti:Hei,
tuota, minä en oikeastaan ole hirveän perehtynyt yaoin kaikkiin saloihin, mutta olisin halukas tulemaan tutustumaan. Voisinko minäkin tulla käymään tähän seuraavaan kahvilamiittiin?

Itse myös toinen noobi :D
Eniten yaoi tyylistä meininkiä oli Les Bijouxissa mitä oon lukenut, ja ensikosketus tyttörakkauteen taas Strawberry Paniciin animen muodossa.

Yksi kysymys, ootteko itse biseksuaaleja vai kiinnostaako muuten vaan saman sukupuolen rakkauselämä?
Itse olen biseksuaali ja samantyylisiä hahmoja kun on animessa ja mangassa niin tietenkin se kiinnostaa :D

Edit:
Niin ja itsekin äänestin, kaikki käy.
Vampyyrit <3

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Ke Marras 12, 2008 20:33

Itselläni on kiire koko loppu kuun, kuten jo viime miitissä ilmoitin.
Koe viikko on ihan olan takana piinamassa meittiä, ja olisi kuulemma ihan suotavaa päästä edes muutamasta kursista läpi. :/ Arkisin on periaatteessa ok, sillä ei koe kestää vain 3 tuntia ja loppu päivän olen vapaa! Mutta valitettavasti olen sen verran väsyny jopa noin vähän ajan jälkeen, etten varmaankaan pysyisi hereillä miiteissä.
Sunnuntait ovat siis ainoita päiviä mitkä käy, sillä jonkun idiootin järkevä idea oli laittaa kokeita lauantaille *mutinaa*
..Siis jos olen vielä jonnekkin tervetullut :D

Ja Nancyn kysymykseen,
Olen iso paha-- siis pieni ja suloinen lesbo~ Mutta eihän sillä suuntautumisella ole niinkään väliä, ne? :3
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Ke Marras 12, 2008 22:30

Yatsura-sama kirjoitti:Mutta eihän sillä suuntautumisella ole niinkään väliä, ne? :3

Ei olekaan :)
Olin vain kiinnostunut että onko kaikki heteroita :D
Vampyyrit <3

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » To Marras 13, 2008 11:11

LadyNancy kirjoitti:
Yatsura-sama kirjoitti:Mutta eihän sillä suuntautumisella ole niinkään väliä, ne? :3

Ei olekaan :)
Olin vain kiinnostunut että onko kaikki heteroita :D

Eiköhän meitä ole vähän joka lähtöön. Ihan hyvin mahdut joukkoon. :)

Akari

ViestiKirjoittaja Akari » To Marras 13, 2008 15:27

jaa-a. Kyllä päällimmäisenä ajatuksena on et tykkää jos tykkää, ei siinä kysytä sit onko tyttö tai poika. Olisko se sit biseksuaalisuutta.. tai omniseksuaalisuutta?

..vaik viimeaikoina nyt onkin stalkattu lähinnä poikia :P

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » Ti Marras 18, 2008 19:02

Eiköhän me olla nyt äänestetty. Ehdottaisin miittipäiväksi sunnuntaita 7.12. (30. pääiväkin näyttäisi käyvän, mutta omaan napaan katsoen ehdotan seitsemättä, joka käy mulle paremmin). Sopisiko teille, jotta mennään Dtm:n kahvilaan? Voidaan vaikka aluksi treffata Kampissa ja suunnistaa sieltä yhdessä kahvilaan.

rie

ViestiKirjoittaja rie » Ti Marras 18, 2008 19:35

Jos tavattaisiin 15:00 Kampissa Geckon luona? (Joku tuntomerkki et uudet tunnistaa voisi olla hyvä?)

Siirrytään siitä sitten DTMään jonne myöhemmin tulevat voi tulla suoraan.

LadyNancy
Viesti:

ViestiKirjoittaja LadyNancy » Ti Marras 18, 2008 22:05

Seittemäs päivä sopii. Mikäs kellonaika? Mulla ei oo mitään hajua missä on DTM :D
Vampyyrit <3

rie

ViestiKirjoittaja rie » Ti Marras 18, 2008 22:31

DTM on osoitteessa Iso Roobertinkatu 28 kartta.

Mutta tosiaan voidaan tavata Kampissa jos se on helpompi.

Asagi

temp

ViestiKirjoittaja Asagi » Ke Marras 19, 2008 23:47

On nyt ihan pakko kommentoida sen verran että ei kai vaan teillä ole suunnitelmissa sitten kurkku suorana huutaa ja ottaa tyyliin valokuvia jos/kun vieressä sattuu olemaan homopareja ihan in real life? Ajatuksena yaoi-miitti +perinteiset yaoifanitytöt yhdistettynä valittuun paikkaan kun aiheutti lähinnä minulle ja monelle muulle kaverilleni traumat ja myötähäpeää. Homopojat/miehet kun tunnetusti eivät tykkää vieressä kirkuvista fanittajista.
Se on sitten eri asia jos ihan asiallisesti osaatte olla, mutta jos ette, niin voisi taas vähän miettiä asioita.

minua itseä ei miitti sinällään kiinnosta ***:kan vertaa sillä koko yaoi-genre on niin epärealistista suurimmaksi osaksi että ihan itkettää

Palaa sivulle “Pääkaupunkiseutu”