Syksyä kohti!- Uusi miitti? => 3.10.

Pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta toiminnasta keskustelu - miitit yms.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Yatsura-sama
Viesti:

Syksyä kohti!- Uusi miitti? => 3.10.

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » La Syys 01, 2007 17:38

Ah.. Niin se kesä on takana ja syksy edessä, lehdet putoilevat ja ilmat viilenevät ja monilla alkaa(tai on jo alkanut) koulut ja työt. Opiskelu ja työt ovat tärkeää, mutta että niihin jaksaisi panostaa tarvitsee myös nauttia vapaa ajasta.

JOTEN! Pidemmittä puheitta itse-aiheeseen:
Syyskuun miitti! Suunnittelu voisi alkaa nyt, päivämäärät ja sun muut hoidellaan myöhemmin? Voimme pitää taas legendaarisen vapaa-keskustelu miitin, jossa ihmiset hiljattain tutustuvat toisiinsa etc. Vai otammeko jonkun teeman esille?
Ehdotuksia olisi:
"Yaoistit liikkumaan", jos sää sallii (Ei ole alle 10 astetta lämmintä, eikä sada) vietämme aikaa ulkona hyvässä seurassa, luvassa olisi seuraleikkejä ja vastaavaa, pääasia on että ihmiset pysyy liikkeessä, että olo on lämmin. Samassa syssyssä voisi pitää tämän vuoden viimeisen piknik-hetkenkin tai menemme sitten syömään vaikka johonkin kahvilaan?

Irc-kanavalla oli ehdotettu, että yhteiskokkausta. Sekin kuulostaa hyvältä, menisimme siis jonnekkin, missä olisi tarpeeksi hyvät tilat, että pääsisimme tekemään ruokaa, muu aika voisi olla sitten jutustelua hyvässä yaoi-seurassa.

Sitten on tullut muutamilta, nimeltä mainitsemattomilta ihmisiltä pyyntöjä DTM-miitti osa kaksi. Eli tekisimme comebacking surullisen kuuluisaan homokahvila/baariin (Paikasta itsestään löytyy lisää tietoa sen omilta kotisivuilta tai sitten, topicista "DTM-miitti"), jälleen kerran tapaisimme ensin paikassa X jonka jälkeen siirtyisimme itse kohteeseen. Ehdotus: "voisimme käydä jossain muussa kahvilassa myös?"

Noniin.. Ehdotuksia saa antaa lisää, joten keskustelkaamme asiasta. Kaikki vanhat koukarit ja uudet keltanokat ovat tervetulleita!
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » Ti Syys 04, 2007 20:25

Hei joo, uusi miitti saa kannatusta ainakin täältä. Ulkoilu ja seuraleikit ovat kivoja, ja piknikinkin voisi toteuttaa niiden yhteydessä. Onko kukaan käynyt Roihuvuoren japanilaisessa puistossa? Ei mikään suuri paikka, mutta saattaisi sopia noille aktiviteeteille.

DTM kakkostakin kannatan. Mielestäni voisimme toteuttaa kummatkin, sekä dtm:n että piknikin, ehkä kuitenkin piknikin ensin, säiden vielä salliessa.

Sopisiko miitin ajankohdaksi esimerkiksi syyskuun loppu? Itse olen seuraavat pari viikkoa kiireinen kaikenlaisten kouluaktiviteettien takia, loppukuu on kuitenkin vielä ohjelmaton.

Paniikkihäiriö

ViestiKirjoittaja Paniikkihäiriö » Ke Syys 05, 2007 11:34

uhahah..
ite en oo koskaa ollu nois yaoi miiteis mut voishan sitä ainaki kokeilla..
mullakaa ei oo oikein suunnitelmii loppu kuulle,mutta pitää katsoa..jos porukat päästäis mut hesaan.. ja jos on rahaa

piknik sopisi ainakin mulle.. ja kaikki kiva ;DD

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » To Syys 06, 2007 19:09

Uuh, joo~! Olen mukana. Periaatteessa pitäisi käydä milloin tahansa, riippuu kyllä vähän että saanko nyt töitä mäkkäristä (kyllä, mäkkäristä '>>) vai en. Todennäköisimmin kyllä en kun sieltä ei ole tullut mitään yhteydenottoa takaisin ^^' Mutta siis, ilmoittakaa vain päivämäärä niin olen siellä :D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Nyanko

ViestiKirjoittaja Nyanko » Pe Syys 07, 2007 10:03

Kannatan Roihuvuoren japanilaista puistoa! Siellä voisi miitata nyt loppukuusta, eikö?

Onko ihmisillä paremmin aikaa viikolla vai viikonloppuna? Itselleni ei käy maanantait eikä keskiviikot, mutta muina arkipäivinä käy neljän jälkeen. Viikonloput on myös ok.

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » Pe Syys 07, 2007 10:34

Nyanko kirjoitti:Onko ihmisillä paremmin aikaa viikolla vai viikonloppuna?

Viikonloput ovat aina vähän hankalia, joten kannatan arkipäiviä.

rie

ViestiKirjoittaja rie » Pe Syys 07, 2007 10:47

Kannatan ei-maanantaita. Arkisin helpointa yleensä.

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Su Syys 09, 2007 01:59

kannatan viikonloppua ja tuo japanilaine puisto kuullostaa mielenkiintoiselta paikalta miitille (eikös ne japanilaiset sinne lahjoittanut niitä kirsikankukka puita?)

//OFF-TOPIC

Yatsu saa vielä jonkun kohtauksen jos siellä tippuisi kirsikan kukkia ympärinsä XD

END- OFF-TOPIC ///

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Su Syys 09, 2007 15:46

Viikonloppu olisi miullekkin helpompi, sillä jos me loppukuusta sinne aiomme(Olen arkisin 17-28 päivä varattu, vapaudun vain iltakäyttöön) Ja tietenkään viikonloppu ei kaikille käy, mutta jos tuolla aikaisemmin kirjoittanut "EMOEMO"-henkilö tuolta asti tänne aikoo änkeä, eikö viikonloppu olisi senkin vuoksi parempi?Henkilö tietenkin puhukoot itse itsensäpuolesta sitten paremmin.

Ame,
OMG! Ihmissyöjäkirsikankukkapuu!
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

stalkerbunny
Viesti:

ViestiKirjoittaja stalkerbunny » Su Syys 09, 2007 22:15

En uskalla sanoa mitään varmaa...paitsi että arkipäivät on täysin varmasti mahdottomia, kun olen viikot Kouvolassa...^_^; Viikonloppuisin tulen tännepäin jos mitenkään mahdollista.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Su Syys 16, 2007 17:40

Aaw~~ Eli otetaanko me nyt viikonloppu..(Hei ihmiset, ollaan jo puolessa välissä kuuta!) Ikävä näin kiireillä ja pistää vastaan, kun juuri ihmiset ovat sanoneet, että arkipäivä olisi heille parempi, mutta kun taas (suurempi)osa immeisistä ovat huomauttaneet viikonlopun olevan parempi.

"..Sure"

Jiji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jiji » Su Syys 16, 2007 23:34

Jätän tämänkertaisen väliin, koska viikonloput eivät tosiaan käy. :/ Mutta niinhän se aina on - se mikä joillekin käy, ei käy toisille, ja toistepäin.

Nyanko

ViestiKirjoittaja Nyanko » To Syys 27, 2007 21:58

Seuraava miitti on keskiviikkona 3.10 klo 16 eteenpäin Kampin ostoskeskuksen viidennessä kerroksessa sijaitsevassa JohtoCafessa.

Luvassa hyvää seuraa ja keskustelua yaoin tiimoilta, tervetuloa paikalle.

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Ke Loka 03, 2007 14:23

Voi olla että tulen, jos yatsukin tulee mukaan... ^^;;

Palaa sivulle “Pääkaupunkiseutu”