Seuraavan Helsingin yaoi-tapaamisen päivämäärä - 17.2.2007

Pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta toiminnasta keskustelu - miitit yms.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Paras päivä tapaamiselle

Äänestys päättyi To Helmi 01, 2007 23:00

3.2.
2
22%
10.2.
1
11%
17.2.
6
67%

Ääniä yhteensä: 9

musasabi

Seuraavan Helsingin yaoi-tapaamisen päivämäärä - 17.2.2007

ViestiKirjoittaja musasabi » La Tammi 27, 2007 23:00

Koska meillä oli kivaa halutaan miitata uudestaan, mutta olisi kiva saada muidenkin ihmisten mielipiteitä päivästä. Äänestäkää itsellenne parhaiten sopivaa lauantaita ja katsotaan mikä niistä sopii useimmalle.

Äänestys voimassa viisi päivää.
Viimeksi muokannut musasabi, Su Helmi 04, 2007 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » La Tammi 27, 2007 23:05

17.2 silloin olisi tod.näk rahaakin :)
Tuliko sinne miittiinne kuinka paljon muita, kuin vain sie ja Nyanko?
((minulla olisi ollut sittenkin varaa tulla, mutta koska kello oli silloin jo kovinkin paljon kuten 17.00 en enään jaksanut raahautua paikalle))
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Nyanko

ViestiKirjoittaja Nyanko » La Tammi 27, 2007 23:34

Yatsura-sama kirjoitti:Tuliko sinne miittiinne kuinka paljon muita, kuin vain sie ja Nyanko?

Kahdestaan oltiin, ja seura oli erinomaista. ;)

(Tämänpäiväinen oli siis vain minun yhtäkkinen päähänpistoni, foorumeille laitoin sen varalta viestiä, jos joku olisi halunnut tulla, vaikka varoitusaika olikin lyhyt. Toki puhuimme paljon ja vähän asiaakin, joten en voi sanoa, ettet olisi mitään missannut ;), mutta mitään päätöksiä ei tehty, eli ei hätää.)

Ree
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ree » Su Tammi 28, 2007 13:08

Juu, minulle sopii periaatteessa sekä 10. että 17. päivä, joten olen paikalla, jos ei suurempia mullistuksia pääse tapahtumaan. Jos nyt uskallan tulla paikalle. :wink:
Pörrölonkero.

Sushi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sushi » Su Tammi 28, 2007 13:26

Itsellenihän sopisi parhaiten 17. tai 3. päivä 10. päivä olen leirillä josta ei ihan helposti Helsinkiin päästä...
Mutta jos se on jompi kumpi toisista päivistä tulen mielelläni!
Ei täällä koneella jaksa homehtua >_>

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » Ma Tammi 29, 2007 08:22

Nyt tällä hetkellä ainakin mielestäni mikä tahansa päivä noista käy. Eli sanokaa vain päivä niin todennäköisimmin pääsen tulemaan. Ainakin toivottavasti ^^'
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Ritchan-san
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritchan-san » Ma Tammi 29, 2007 20:44

hammm, VIHDOINKIN tulossa yaoi-miittiä. ^^ mulle kävisi parhaiten 10. tai 17.pvä kun 3. olen porvoossa, isin luona... (urgh). olisi ihanaa nähdä ihmisiä, joilla on sama intohimo, ja vaihtaa syvällisiä mielipiteitä, onko rintakarvat in vai out. Eli minä olen varmasti pääsemässä, ellei miittiä pidetä 3.päivä.

-dd-
.YOU CHEATER!!! I hope your dick shivers and falls off!!!!.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Ti Tammi 30, 2007 22:50

nyt kun äänesty tekee loppuaan olisiko kenties aika päättää missä miittaamme?
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Lontsi

ViestiKirjoittaja Lontsi » Ke Tammi 31, 2007 10:27

Tarkoittaako "Helsingin yaoi-tapaaminen" sitä että kyseessä on helsinkiläisten juttu, vai saako tulla pidemmänkin matkan takaa?

musasabi

ViestiKirjoittaja musasabi » Ke Tammi 31, 2007 11:08

"Helsingin" viittaa vain tapaamisen sijaintipaikkaan, toki mukaan ovat tervetulleita kaikki, jotka vain haluavat raahautua paikan päälle.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Su Helmi 04, 2007 16:26

Elikkäs se on päätetty 17.2!

Tietenki paikalle saa tulla vaikka rovaniemeltä asti jos siltä tuntuu o.o emme ole paikkakunta rasisteja kaikki vaan mukaan ja kasaan!
Elikkäs pitäiskö nyt oikeasti sopia se että missä? Kuinkahan moni osaa sinne Wayne's coffeeseen, kuinkahan monella on varaa tilata sieltä mitään(se on kallis paikka) etc? Eli ehdottaisin nyt ainakin toistaiseksi sitä perinteistä rautatieasemaa missä junat tulee miittauspaikaksi, tavatkaamme siellä kello xx.xx(ehdottakaa te) ja odotamme saapuvia ainakin 10 min jonka jälkeen äänestämme minne majoittaudumme. Käykö?

"..Sure"

musasabi

ViestiKirjoittaja musasabi » Su Helmi 04, 2007 18:17

Olisiko vaikkapa 14:00 hyvä aika? Paikalle lienee odotettavissa jotain 5-10 ihmistä.

Kahvilat huomattavasti rautatieasemaa viihtyisempiä paikkoja. Kaisaniemen Wayne's taitaa olla suht täynnä usein joten voisi katsella vaihtoehtoja. Tarkempi paikka on itselle suht sama kunhan se on lämmin ja savuton, mutta vaikkapa kompassilla idlaus ei ole kovin hauskaa.

Jos paikka on tiedossa jo etukäteen ei myöhästymisistä ole niin suurta ongelmaa. Tuonne voi toki järjestää hallitun saaton rautatieasemalta niin nekin, jotka eivät tunne kaupunkia löytävät perille.

Ritchan-san
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritchan-san » Su Helmi 04, 2007 20:03

hmmmm... mun mielestä toi 1400 on kans ihan hyvä aika, mut jossain kahvilassa miittailu voi olla hankalaa, kun kaikki ei voi keskustella henkevästi kaikkien kanssa x///.

ammm sittenhän on tietty aina Tennari, miittailu Mekka, mut siellä sattaa ihan hyvin olla jo joku miitti, ja joidenkin mielestä se on liian klisee paikka pitää miittiä. itse en oli sitä mieltä, kun olen niin monessa eri miitissä siellä ollut xP.

mutta, ehdotuksia ehdotuksia!

ja hei, voisko tuolla olla sellanen hyvä juttu, että kaikki ottaa esim. kaksi itselleen tärkeää asiaa, niin sitten voi esitellä ne siinä samalla, kun käydään nimirundia, saa vähän käsitystä, millainen örmymöykky sitä oikeasti ollaan ^^
.YOU CHEATER!!! I hope your dick shivers and falls off!!!!.

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » Su Helmi 04, 2007 22:06

Yay! Sovittu! \o/

Elii...ihan tämmöinen pieni juttu, minulla ei ole paljon ollenkaan mitään rahaa, joten olisi oikein, oikein mukava jos ei mentäisi sitten ihan hirveän kalliiseen paikkaan. Sitten selviäisin jopa hengissä. Periaatteessa ihan sama onko tapaaminen sitten rautatieasemalla vaiko sitten tennispalatsissa.

Niin, missä mielessä tärkeää asiaa? Kysynpä nyt ihan näin muuten vaan. Siis voi tuoda tärkeitä asioita, ja tärkeitä.

He-he-heeeiii! Siis odottakaas! Se on 17. päivä?! (kyllä, olen tietoinen kaikesta) Se... se... sehän on sitten ihan penkkareiden jälkeen. Ääh... sen jälkeen kun lähtee vanhojen jatkoille kuokkimaan niin kai sitä on pakko raahautua tuonnekin :) Ei hätää, kyllä minä sinne tulen. Siinä, missä kunnossa on taas eri asia ^^'
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Ma Helmi 05, 2007 15:43

HA! siitäs sait x3
Kuten huomaamme yaoi-fanit ovat köyhää kansaa.
Kahvilassa on myös tuo varjo puoli, josta ystävällisesti rakas Ritchan-san meille esitte. Koska paikalle saapuu enemmän kuin kaksi tai kolme henkilöä, käy vaikeammmaksi änkeä samaan pöytään, jolloin taas päädytään siihen että kaikki eivät keskutele kaikkien kanssa. :)

Joten tämän vuoksi, ehdotan edelleenkin jotain yleistä miittipaikka, jonne kaikki nyt varmasti osaa. Ja sieltä sitten L Ä H D E T T Ä I S I I N jonnekkin, mikä kaikille käy. täytyy myöntää, ei kyllä lattia istuminen kauheasti minuakaan houkuta näin helmikuussa.

Kaksi asiaa? No kun olin kerran vuonna porkkana ja nakki Naruto.fi miitissä siellä oli ainakin esittely kierroksella sellainen juttu, että piti sanoa oma nikki, oletko uke vai seme ja suosikki parituksesi : D
^
tuollaistako tarkoitit?

"..Sure"

Palaa sivulle “Pääkaupunkiseutu”