Seuraavan Helsingin yaoi-tapaamisen päivämäärä - 17.2.2007

Pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta toiminnasta keskustelu - miitit yms.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Paras päivä tapaamiselle

Äänestys päättyi To Helmi 01, 2007 23:00

3.2.
2
22%
10.2.
1
11%
17.2.
6
67%

Ääniä yhteensä: 9

Sushi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sushi » Ma Helmi 05, 2007 16:37

Iste tuen Rauttista miittauspaikkana, siitä on sitten helppo jatkaa eteenpäin, mutta...

*Gasp*

Olenkohan tuolloin abi-risteilyllä!? o_O Noh, jos ei tämä sinne ilmesty silloin, on hän laivalla pitämässä huolta kännisistä ystävistään (ja varmaan ainoana absolutistina paikalla xD)

Shin'ai
Viesti:

ViestiKirjoittaja Shin'ai » Ma Helmi 05, 2007 22:22

Tuohon aikaan taitaa kyllä olla ne abi-risteilyt... Ainakin jotkut omista kavereistani on sinne menossa. Eli ehkä Enkel ei taida päästä sitten...

Hah, sulle tulee olemaan hauskaa siellä raittiina. Humalaisille on aina kiva pitää seuraa :D
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Sushi
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sushi » Ma Helmi 05, 2007 22:55

Shin'ai kirjoitti:Tuohon aikaan taitaa kyllä olla ne abi-risteilyt... Ainakin jotkut omista kavereistani on sinne menossa. Eli ehkä Enkel ei taida päästä sitten...

Hah, sulle tulee olemaan hauskaa siellä raittiina. Humalaisille on aina kiva pitää seuraa :D

No ON :D Se on aina kivaa, älysin kyl että taitaa siel yks tai kaks olla mun kaa iha selvinpäin 8D Meitti juo ittensä pöydän alle appelsiinimehul xD

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Pe Helmi 09, 2007 00:12

Yatsura-sama kirjoitti:HA! siitäs sait x3

Kaksi asiaa? No kun olin kerran vuonna porkkana ja nakki Naruto.fi miitissä siellä oli ainakin esittely kierroksella sellainen juttu, että piti sanoa oma nikki, oletko uke vai seme ja suosikki parituksesi : D
^
tuollaistako tarkoitit?

Tuollainen kuullostaa hauskalta! Ilmottaudun jos vielä on mahdollista mukaan! ;P Tiedän yhden kahvilan kaisaniemessä joka ei ole niin kallis paikka, mutta asian huono puoli on se että paikka on todella pieni ja yleensä täynnä. Mutta kaiketi ( ja toivottavasti) lämpimämpi paikka yaoi.fi:n miitille löytyy. Joku ehdotti Tennari, mikä on mielestäni ihan hyvä paikka. Tilaa on riittävästi, lämmintä ja sen verran ei muita ihmisiä yaoi-fanien hihkutukset varmasti häiritse etä ulos heittäisivät.. vai? :P

Noh, mutta minä tästä lähden nukkumaan, joten öitä immeiset..

________
ps. anteeksi jos on kirjoitus virheiä, olo on hieman väsynyt kun on tullut kokeisiin luettua muutama ilta...

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Pe Helmi 09, 2007 14:37

Okei.. Pitääkö tällekkin järjestää jokin oma äänestystopicci vai mikä.

Tennispalatsi kuulostaa hyvältä. Sopikaamme että se on siellä sitten 14.00. Otetaan nyt vaikka paikaksi yläkerta, jossa on se fanikrääsä kauppa,jonka nimeä en millään muista.
Ja jos jollekulle ei käy ilmoittakoot sen nyt ^^" Tennispalatsissakin on muistaakseni kahviloita myös.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » Pe Helmi 09, 2007 20:02

Kuknoria varmaan tarkoitit. Juu, toisin se kahvila on muistaakseni aika kallis, mutta pakkohan ei ole mitään ostaa, ne? ^_^

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » La Helmi 10, 2007 11:56

No nytten on aika listata henkilöt jotka tulevat sinne..
Olen ymmärtänyt että ainakin nämä saapuvat, korjatkaa jos olen väärässä:

Musasabi
Ame
Shin'ai
Reeree-chan
Nyanko
Yatsura-sama
Lontsi
ReeReen randomi ystävä
Takeshi
...
Ilmoittautua saa :D
Viimeksi muokannut Yatsura-sama, Pe Helmi 16, 2007 18:30. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

musasabi

ViestiKirjoittaja musasabi » La Helmi 10, 2007 14:26

Yatsura-sama ei ole saapumislistassa ;p

Tuolla Kukunorin edessä/sisällä 14:00 sopii ainakin minulle.

Jos joku on epävarma miten päästä paikalle kannattaa avautua asiasta ketjussa niin löydetään joku ratkaisu.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » La Helmi 10, 2007 15:51

Oho.. Hyvä, että huomautit x3

Selvä, elikkäs kellään ei näytä olevan tätä vastaan. :D Tavatkaamme siellä, ja jos joku todellakin kaipaa apua paikalle löytämisessä niin ilmoittakoot siitä, voin tulla poimimaan.

"..Sure"

-Rudia-
Viesti:

ViestiKirjoittaja -Rudia- » La Helmi 10, 2007 16:50

Minä en pääse tulemaan, valitettavasti. Joku toinen kerta, jos vaan mahdollista ^^
Hate the sin -
but love the sinner

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Su Helmi 11, 2007 13:58

OKei :3 Ens kerralla sitten

"..Sure"

Lontsi

ViestiKirjoittaja Lontsi » Su Helmi 11, 2007 16:55

Olen ainakin näillä näkymin tulossa. x)

Ritchan-san
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritchan-san » To Helmi 15, 2007 11:54

HEIIIJ tarvitaanko me kyltti? vai onko joku värikoodi vai kukkaruukku päässä vai miten tunnistamme toisemme?? o.Ö

......saako sinne ottaa yaoia mukaan.......

XD
.YOU CHEATER!!! I hope your dick shivers and falls off!!!!.

xCherry

ViestiKirjoittaja xCherry » To Helmi 15, 2007 13:51

Juu, itsekin ajattelin että miten tunnistetaan toisemme ja sitä että ottaako joku kyltin mukaan. Noh, mut ainakin tunnistaa siitä että minulla on musta olkalaukku jossa on pinssejä (hagakure, antifeminism, tokyo mew mew naruto..) ja kaksi kuvaa ff X doujinshista (kuvassa Auron & Rikku).

Itse ajattelin ainakin muutaman pokkarin mangaa ottaa mukaan (yaoia tietenkin!). Luulen että nojaan Kuknorin näyte ikkunaan tai sitten istun penkillä sen kokis automaatin vieressä.

Elikkä jos vaan tunnistat niin siihen voi tulla juttelemaan ja odottelemaan muita! ^^

EDIT: Voipi olla että miu viime kesäinen "henkivartija" on tulossa paikalle mukaan (jos joku muistaa yaoi-fi miitin viime kesän animeconista, jossa paikalla oli vain yksi mies henkilö... lol) 8)

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » To Helmi 15, 2007 14:32

Kyltti kävi minunkin mielessäni :) Tuuuskin me tarvitaan~~

Minä olen pieni, mustaan pukeutunut käppänä jolla on hauska hattu ja silmälasit ja herrrrmottoman iso olkalaukku :D

Tietenki mangaa saa ottaa mukaan, ottakaa mukaan vaikka kissa jos siltä tuntuu, paitsi tietenkin jos joku on allerginen.. Mikään ei estä teitä.
Itse taidan muuten käydäkkin siinä samalla mangaostoksilla :D

"..Sure"

Palaa sivulle “Pääkaupunkiseutu”