Animecon'08 AMV-kilpailu

Keskustelua MEP- ja muista projekteista, sekä kilpailuista.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

gaosaman
Viesti:

ViestiKirjoittaja gaosaman » Su Touko 11, 2008 18:28

Sivis,pystyisitkö sinäkin antaa osoitteesi YV:llä,kun minä myös osallistun ja muutenkin olen hiukan kökkäri näissä jutuissa?

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » Ma Touko 12, 2008 05:57

yu_aoi kirjoitti:Sivis,pystyisitkö sinäkin antaa osoitteesi YV:llä,kun minä myös osallistun ja muutenkin olen hiukan kökkäri näissä jutuissa?

Laitettu.

Ja mainitaan samassa yhteydessä että deadlineen n. 3 viikkoa! Nyt kaikki ihmiset ja Parsat vielä taistelemaan se ultimaalinen tuotos!
"Äiti! Äiti! Tytöt boottaa mechaa!"

Paha sotaherra
Viesti:

ViestiKirjoittaja Paha sotaherra » Ma Touko 12, 2008 18:03

Enää kolme viikkoa! Että osaakin jännittää. >///< Mutta kysynpä tässä taasen:

Ensin lainaus säännöistä:

"Tuomaristolle toimitetaan kilpailuvideot etukäteen tutustumista
ja kategoriointia varten. Tuomaristo myös järjestää videot alustavaan
paremmuusjärjestykseen, jonka perusteella päätetään mitkä videot esitetään
tapahtumassa."

Milloin tuomaristo päättää tämän? Ja kun paremmuusjärjestys on päätetty, tuleeko mitään ilmoitusta siitä näytetäänkö oma AMV tapahtumassa vaiko ei? Ja pitääkö kilpailuun osallistuvien varata lippu näytökseen?

EDIT: Kiitos jälleen kerran, Sivis~
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, Ma Touko 12, 2008 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » Ma Touko 12, 2008 18:18

Tiger Claw kirjoitti:Milloin tuomaristo päättää tämän?

Tuomarointi alkaa heti deadlinen jälkeen, ja päättyy kun riittävä yksimielisyys on saavutettu ;) Todennäköisesti kuitenkin kilpailussa näytettävät videot päätetään mahdollisimman pian. Mutta mitään ehdotonta aikarajaa ei ole asetettu.
Tiger Claw kirjoitti:Ja kun paremmuusjärjestys on päätetty, tuleeko mitään ilmoitusta siitä näytetäänkö oma AMV tapahtumassa vaiko ei?

Tästä lähetetään ilmoitus kilpailijoille etukäteen.
Tiger Claw kirjoitti:Ja pitääkö kilpailuun osallistuvien varata lippu näytökseen?

Ei tarvitse, todennäköisesti varaamme kilpailijoille "eturivin paikat" ja nimilista periaatteella päästämme sitten näille paikoille. Tätä ei ole vielä ihan lopullisesti lyöty lukkoon, mutta kilpailijoille kuitenkin on pääsy jonon ohi.

Paha sotaherra
Viesti:

ViestiKirjoittaja Paha sotaherra » Pe Touko 16, 2008 17:45

(Johan nyt. Taas kysymys.)

Kaverillani ei ole FileZillaa ja tarjouduin laittamaan hänen kisavideonsa hänen puolestaan meidän koneelta. Käykö se päinsä?

EDIT: Kiitos jälleen kerran, Sivis. *syvä kumarrus*
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, Pe Touko 16, 2008 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » Pe Touko 16, 2008 17:51

Tiger Claw kirjoitti:(Johan nyt. Taas kysymys.)

Kaverillani ei ole FileZillaa ja tarjouduin laittamaan hänen kisavideonsa hänen puolestaan meidän koneelta. Käykö se päinsä?

Toki käy, kunhan vain tiedoston nimestä tiedämme kenen videosta on kyse :)

Sivis
Happiness officer
Viesti:

Re: Animecon'08 AMV-kilpailu

ViestiKirjoittaja Sivis » To Touko 22, 2008 22:52

Puolitoista viikkoa aikaa enää! Nyt kaikki taistelumoodiin ja moviemakerit kuumaksi!

Salza
Viesti:

ViestiKirjoittaja Salza » To Touko 29, 2008 14:23

Kait toi deadline 1.6 tarkottaa, että käytettävissä on vielä koko sunnuntai...? :roll: Hirveä kiire lakkiasjärjestelyissä ja itse juhliin menee sitten koko lauantai ja vielä olisi paljon viimeisteltävää ja muuta säädettävää videoissa... :?
~Kiss And Do Any Justice~

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » To Touko 29, 2008 16:17

Salza kirjoitti:Kait toi deadline 1.6 tarkottaa, että käytettävissä on vielä koko sunnuntai...? :roll: Hirveä kiire lakkiasjärjestelyissä ja itse juhliin menee sitten koko lauantai ja vielä olisi paljon viimeisteltävää ja muuta säädettävää videoissa... :?

Kyllä, tuo ilmosysteemi lyö ilmot kiinni sitten puolelta yöltä automaattisesti. Toki videoiden deadline on todennäköisesti vasta seuraava aamupäivä, riippuen miten herään, mutta älkää pelatko tämän varaan, vaan yrittäkää saada tiedostot lähtemään ennen tuota deadlineä :)

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » Ma Kesä 02, 2008 07:20

Eli näin, ilmoittautuminen on päättynyt, ja videot toimitetaan seuraavaksi tuomaristolle ruodittavaksi.
Pari henkilöä täytti ilmottautumislomakkeen, mutta ei toimittanut videota. Mikäli tuo profiilijärjestelmä näyttää tietojesi kohdassa "odottaa hyväksymistä" ja olet videon laittanut niin ottakaa ASAP yhteyttä allekirjoittaneeseen niin saadaan setvittyä mitä on käynyt.

Zelenia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zelenia » Ma Kesä 09, 2008 22:03

AMV-kilpailusta tuli mieleen... Osallistuuko tuohon Animeconin kilpailuun usein videoita, joissa on käytetty enemmän kuin yhtä animea? Sen verran, mitä olen noita aiemmin järjestettyjen kilpailujen teoksia katsonut, en ole bongannut yhtään videota, jossa olisi käytetty useampaa animea. Tai sitten ne vain vilahtivat ohi minun huomaamattani. Niitä olisi ihan mielenkiintoista nähdä. En kuitenkaan löytänyt säännöistä sellaista pykälää, jossa "various" AMV:t olisi kielletty. :>

En ehtinyt osallistua, ei se mtn. :) Korjattavaksi viety kovalevy on edelleen teillä tietämättömillä ja tuhoutuneesta projektista jäi vajaa 2 sek. psd-muodossa. Sain muutenkin paremman idean conia varten, mutta hyvässäkin lykyssä se ehtii juuri ja juuri vuoden 2010 Animeconiin. Syy on hitaassa DVD-julkaisuussa. Japaniversiot taas ovat hävyttömän kalliita.

Onnea matkaan kisaan osallistuneille!

Sivis
Happiness officer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sivis » Ma Kesä 09, 2008 23:32

Zelenia kirjoitti:Osallistuuko tuohon Animeconin kilpailuun usein videoita, joissa on käytetty enemmän kuin yhtä animea? Sen verran, mitä olen noita aiemmin järjestettyjen kilpailujen teoksia katsonut, en ole bongannut yhtään videota, jossa olisi käytetty useampaa animea. Tai sitten ne vain vilahtivat ohi minun huomaamattani. Niitä olisi ihan mielenkiintoista nähdä. En kuitenkaan löytänyt säännöistä sellaista pykälää, jossa "various" AMV:t olisi kielletty. :>

Kyllähän noita on ollut, ja tulee olemaan tässäkin kisassa. Esim. Animecon IV:n videoista FoxJonesin HAMVoMiBDa, Janzkin Avast-chu! ja Animecon V:n videoista tulee mieleen se yksi draama video jonka nimeä nyt en taas muista (Bottle fairyä siinä oli ainakin)

Mangafani

ViestiKirjoittaja Mangafani » To Kesä 19, 2008 14:13

Minä en aio osallistua itse kilpailuun, joten ajattelin kysyä että voiko liput jo varata jostain? Animeconin sivuilla en ainakaan nähnyt mitään linkkiä vielä.
Animecon 08: Hyuuga Neji

Furinji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Furinji » To Kesä 19, 2008 15:01

Mangafani kirjoitti:ajattelin kysyä että voiko liput jo varata jostain?

Lainaus kaivettu Tapahtumat-alueen coniketjusta a.k.a. Animecon 2008 definitiivinen tiedotusketju

Kisu kirjoitti:Lippuja näillä näkymin (HUOM! saattaa vielä muuttua, jos niin käy, niin infotaan erikseen) ei käytetä eikä siis tarvitse/voi varata etukäteen. Sali on niin iso, että kaikkien halukkaiden luulisi mahtuvan sisään.
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Poletti

ViestiKirjoittaja Poletti » Su Kesä 22, 2008 21:58

Kysäisisin vielä, että vastatataanko kaikille kilpailuun osallistuneille, että esitetäänkö oma video vai ei? vai vain niille keiden videot esitetään?

Palaa sivulle “AMV-projektit ja kilpailut”