apua kaivataan projektiini

Keskustelua MEP- ja muista projekteista, sekä kilpailuista.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Grekon

apua kaivataan projektiini

ViestiKirjoittaja Grekon » Ke Elo 23, 2006 16:26

Elikkä olen tässä saanut aivan sekopäisen idean ja kaipaisin avustusta muutamien clippien ja animen etsinnöissä... mainitsin aluksi tuolla #finnamv @ quakenet asiasta mutta arvelin tänne laittamisen auttavan asiaa enemmän...
tässä lähes suora copy&pasta kanavalta:
<Grekon> jaa nii... mä tarvitsisin ison läjän kaikenlaisia clippejä yhteen mun videoon... ongelmana ku ei ole mitää hajua eräiden animeiden nimistä tai jaksoista missä ne on(ei viittis ostella kymmeniä dvd:tä animea että saa ne puolen minuutin pätkät)
<Grekon> esimerkiksi mikä anime on se amv hell 0:sta oleva pätkä missä joku tyyppi kynällä on tökkäsemässä silmää ja sit viiltelee ranteitaan ja kaulaa saksilla ja mattoveitsellä?
<Grekon> (antaa varmaa hyvän kuvan siitä mitä oon tekemässä... not) XD
<Grekon> ja sit tarvitsisin muutamia pätkiä excel sagasta... pätkän Lainista... jotain randomia popotan materiaalia(minkä pystyn kyllä itse hommaamaan)... sit tarvis Nurse Witch Komugia vähä... ja ja....... vaikka mitä XD että jos jollain löytyy jostain noista dvd:tä niin ottakoon yhteyttä privaatissa jotta voin neuvoa tarkemmin mitä pätkiä...
<Grekon> nii joo ja PPD:stä tarvis myös...
<Grekon> ja älkää yrittäkö ees kuvitella miten noi voi sopia samaan videoon koska ne ei tule sopimaankaan normaalitavalla XD

Todellakin jos mahdollista niin ilmoittautukaa auttamaan joko tänne tai IRC:n äärelle(Grekon @ quakenet/deltaanime/enterthegame) jos teiltä kyseisiä anime-dvd:tä on tai osaatte neuvoa tuon yhden sarjan nimen

Partsa

ViestiKirjoittaja Partsa » Ke Heinä 18, 2007 23:37

<Grekon> esimerkiksi mikä anime on se amv hell 0:sta oleva pätkä missä joku tyyppi kynällä on tökkäsemässä silmää ja sit viiltelee ranteitaan ja kaulaa saksilla ja mattoveitsellä?

Nggh. Onneksi tuossa oli scene select, ja löysin tuurilla ko. kohtauksen. Olin jo päätymässä tuohon kynätemppuun. Väittäisin tuon olevan Read or Dien OVAsta.

Grekon

ViestiKirjoittaja Grekon » To Heinä 19, 2007 11:37

njoo mä sain aikasemmin jo viestiä siitä että se olis ROD:n OVA:sta... taitaa olla toiki projekti jo haudattuna ainakin toistaseksi... nyt on paljon suuremman luokan projekti meneillään mitä pitäs säätää ja paaaaaaaaljon...(ja toki amv helvetti materiaaleja pitäs kans väsätä siinä ohessa)

Partsa

ViestiKirjoittaja Partsa » To Heinä 19, 2007 16:49

Veikkasinkin, ettei ole enää kovin ajankohtaista, mutta jostain syystä häiritsi, että tuollainen kysymys on jätetty tänne roikkumaan.

Grekon

ViestiKirjoittaja Grekon » To Heinä 19, 2007 17:41

hehe jotenkin tuonkin arvasi... noh nyt kuitenki menossa tässä useampi projekti(suurin osa "projekteista" on amv helvetin pätkiä) meneillään ja tuo projekti tuli kuopattua sen takia ku ei sillon inspiraation hetkellä tullu materiaaleja kasaan mitä olis tarvinnu... ehkä pitäs joskus taas kuunnella se yks biisi mistä toi idea on että sais kenties inspiraatiota...

Palaa sivulle “AMV-projektit ja kilpailut”