AMV Helvetti (Valmis ja koossa)

Keskustelua MEP- ja muista projekteista, sekä kilpailuista.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Jussi Remastered
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jussi Remastered » La Joulu 08, 2007 00:52

Sivis kirjoitti:
FoxJones kirjoitti:(Mahdoinkohan puukottaa projektia sääreen kun mainitsin että Siviksen pätkiä on luvassa useampi.. nyt ketään ei uskalla kattoo koko räpellystä)

Niin, kaikki muutkin urakalla tekeen niin mun (tai Foxin) ei tarvitse tehdä lisää. ;)

Kaiket mä voisin viel ainakin yhden nopeasti tehdä kunhan keksin idean ;D Vois ehkä tehdä tosta fixu vekotin -biisistä.
EDIT: Paitsi että se on jo varattu :/

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » Su Joulu 09, 2007 19:13

Jussi Remastered kirjoitti:Kaiket mä voisin viel ainakin yhden nopeasti tehdä kunhan keksin idean ;D Vois ehkä tehdä tosta fixu vekotin -biisistä.
EDIT: Paitsi että se on jo varattu :/

Oli mulla varattuna, että tee vaan toki jos inspistä riittää niin voin keskittyä noihin muihin.
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » Ti Tammi 01, 2008 12:37

Koossa joku about 10minuuttia. Aikaa saada tavaraa sisään on vajaa tämä kuukausi.

Väsäyksiä:
FoxJones(10)
Sivis (7)
Esrhan (5)
Anator (4)
Grekon (4)
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä

[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » La Helmi 09, 2008 21:59

Projekti on valmis ja koottu. Ekan sivun lista ei todellakaan ajantasalla, eikä sitä varmaan oo syytä päivittää. Osallistuneiden vähyyden vuoksi katsojia rangaistaan sillä että lähes joka toinen träkki on allekirjoittaneen väsäämä.

Palaa sivulle “AMV-projektit ja kilpailut”