Alucardin tuotanto

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Allu
Viesti:

Alucardin tuotanto

ViestiKirjoittaja Allu » To Loka 09, 2008 16:17

Ensimmäisen amv:ni tein noin puolivuotta sitten. Siitä lähtien olen amv:itä tehnyt. Tosin nyt armeijan takia on niiden tekeminen jäänyt vähän vähemmälle. Haluankin nyt esitellä koko tuota tuota tuotantoni. Se ei ole kaunista katsottavaa. Se saattaa järkyttää joitain teistä. Siinä ei ole järjen hiventäkään, ei kauneutta pätkääkään, mutta hauska niitä on ollut tehdä ja toivon, että nautitte niistä edes jossain määrin.

AMV:ni tekojärjestyksessä.

1. Alucardin Vaarallista elämää
2. Alucard - Hero to Zero
3. Hellsing - Roskanheittäjät
4. Alucard - Emmentaalinauttina
5. Hellsing - Suunnistus
6. Alucard - Psycho

Kuten ehkä tarkkanäköisinä huomaatte, niin tuotantoni on aika Hellsing ja Rölli painoitteista. Miksi...? Koska olin pienenä suuri Rölli-fani ja minusta on hauska yhdistää kahta niin kaukana toisistaan olevaa asiaa. Toisekseen ainoat animet, joista minulla on raakaversiot ovat Hellsingiä enkä halua tehdä amv:tä, joissa subit näkyvät. Totuuden nimissä on sanottava ettei tuo Alucardin Vaarallista elämää ole ensimmäinen röpellykseni vaan toinen. Ensimmäiseni tein Movie Makerilla ja se on jotain niin kaameaa ettei sitä voida esittää yleisesti.

Tunnetuin teoksistani taitaa olla Hellsing Roskanheittäjät, joka nähtiin vuoden 08 AMV-kisassa. Olen erittäin otettu siitä positiivisesta palautteesta, jonka olen siitä saanut. Vaikka amv:tä on hauska tehdä, niin todellinen palkinto on teidän palautteenne. Niin positiivinen, kuin negatiivinenkin. Ja toivonkin, että.... ANNATTE PALAUTETTA, jotta voin kehittyä amv:den tekijöinä sekä ihmisenä. (gehheh, olipas kornisti sanottu)
This mystery is already on the tip of my tongue!

Allu
Viesti:

Re: Alucardin tuotanto

ViestiKirjoittaja Allu » Ti Huhti 28, 2009 19:49

Ömmm, tein pitkästä aikaa uuden amv:n. Hokasin tuossa, että Death Notesta saa paljon irti, jos vain jaksaa vääntää..

Video löytyy:
Youtubesta (huonompi laatuinen)
Sendspacesta

Allu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Allu » To Marras 19, 2009 17:53

En ole ihan vähään aikaan päivittänyt tänne uusia röpellyksiäni. It is time!

Aikajärjestyksessä vanhimmasta uusimpaan:

1. Luffy - Son of Man
- Tämän tekemisessä tuntui tulevan monet kerrat seinä vastaan, mutta pakertamalla sain lopulta loppuun asti. Olen suht. tyytyväinen lopputulokseen.
2. Tässä tulee hirmuinen Allu
- Lisää Rölliä. Ei ole mikään ihmeellinen.
3. Strawhats Locking Up The Sun
- Vaihtoanimoinnilla leikkimistä. Lopputulos ok.
4. Hellsing - Carebears
- Jotain kauheaa..
5. Navras Bleach
- Pikaisesti tehty amv. Lopussa pientä epäloogisuutta, muuten ok.
6. Code Geass - Hyvä Zero
- Kuvittelin, että saisin Code Geassista ja tuosta biisistä enemmän irti, mutta jotenkin tuli seinä vastaan ettei enää pystynyt jatkamaan.
7. One Piece - Trepak
- Uusin tekoseni. Olen aina pitänyt tuosta pätkästä Pähkinänsärkijää ja se toimii erittäin hyvin nopeatempoisissa taistelukohtauksissa. Lopputuloksesta pidän. :)

Kommentteja kaivattaisiin vieläkin. :(

MKtsudo

ViestiKirjoittaja MKtsudo » Ke Marras 25, 2009 21:40

Lupaan vääntää jotain kommenttia ainakin jossain vaiheessa koskien ainakin jotakin videotasi. Älä murehdi ^^.
Hah.

Allu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Allu » Pe Marras 01, 2013 16:34

Hisoka just wants his "Apple": http://www.youtube.com/watch?v=-OOSQnEHxBk

Palaa sivulle “Uudet videot”