Distorted Minds

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Partsa

Distorted Minds

ViestiKirjoittaja Partsa » Su Elo 03, 2008 12:02

Yellow Thunder

Re: Distorted Minds

ViestiKirjoittaja Yellow Thunder » Ti Elo 05, 2008 15:05

Pääsenpähän tähänkin kokeilemaan osaako ex-AMV tekijä enää kommentoida. Moi, Tigerclaw <3

Musiikki oli mukavan psykoa, kuten myös anime. Onko lopputuloksena extrapsyko AMV?
Pidin näistä silueteista mitä teit. Itse sanoisin, että efektejä jäin kaipaamaan, mutta nämä mitkä ovat tässä luovat mukavan psykopaattisen tunnelman. 1:03 päästään vauhtiin. Tätä kohtaa tahtoo saada lisää, mutta olisit voinut käyttää ehkä erillaisia kasvoja. Homma toimii tosi näilläkin.
Mikä AMV olisi täydellinen ilman Lucky Staria? Olet onnistunut muuttamaan pirteän sarjan tässä kohdassa erittäin onnistuneesti... Psykopaattiseksi. (Käytänkö mä sitä sanaa liikaa?) Päästyämme Lucky Starista saan kylmänväreet. Kuva ja musiikki lyövät viisaat päänsä yhteen ja luovat täydellisen hulluuden tunteen. Tähän olisi varmaan sopinut jokin kohta paremminkin, mutta koska animesta, josta kohdan olet löytänyt ei ole minulle tuttu en kommentoi.
2:38. Upeaa työtä. Kertosäe saa hieman lievät kylmänväreet selkään ja kuvat antavat niille lisäpotkua.
AMV:n loppu oli minusta jotenkin "pehmeä". Laulu loppuu töksähtäen, mutta kuva lipuu pois musaan loppuhäivytykseen. Minä itse olisin pysäyttänyt kuvan ja muuttanut sen harmaaksi ja sitten ehkä häivytyksen, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.

Kaikenkaikkiaan mukava ja erittäin psykopaattinen (Toistanko sanaa psykopaattinen? Toivottavasti en toista, sillä silloinhan olisin psykopaattinen... Desu) AMV ja oli kyllä mukava avaus AMV-kisalle.
Toivottavasti tässä oli jonkinlaista kommentin alkua. o/
"Elämän tarkoitus on 42"

Palaa sivulle “Uudet videot”