Ensimmäinen "kunnolla" tekemäni AMV - Death Note

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

KuroiKumagoro
Viesti:

Ensimmäinen "kunnolla" tekemäni AMV - Death Note

ViestiKirjoittaja KuroiKumagoro » Ke Helmi 13, 2008 02:33

Innostuin tässä pari päivää sitten tekemään oikean ja kunnollisen AMV. Aikaisemmat olivat sillai nopeasti tehtyjä, tekstien kanssa ja muutakin häikkää niissä on ollut, pakko myöntää.
Suunittelin AMVni huolella ja tänään se sitten lopulta valmistui.^^;

Nyt haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, onnistuinko vai en.
Klik klik~

Näin rehellisesti, itse olen ihan tyytyväinen.:3
Siis nyt tosissani haluaisin teidän muidenkin mielipiteitä kuulla, se kannustaisi minua varmasti jatkamaan näitä. Eikösjuu?~

RevyFan

ViestiKirjoittaja RevyFan » Ke Helmi 20, 2008 13:29

Aikas hyvää jälkeä! :D Täytyy heti sanoa, että biisi miellytti todella paljon, saattoi jopa mun kohdalla viedä keskittymistä videosta... :wink: Mutta videokin ihan hyvä. Joissain kohdissa oli mukavasti laitettu hiukka synkkiä, itselle tosin tuli muitakin kohtia joihin ois saanut kivasti, mutta se on vaan mun mielipide. Youtube kyl raiskaa niin hienosti ton laadun, muttei se videon tekijän vika ole.

Pisteet: 7½/10

Voisin ehkä enemmänkin antaa, mutta täytyy jättää hiukan parantamisen varaa. :D

Kuinka kauan muuten meni tehdä? Jos tunteina pystyisit suunnilleen arvioimaan...
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

KuroiKumagoro
Viesti:

ViestiKirjoittaja KuroiKumagoro » Ke Helmi 20, 2008 15:34

Kiitoksia. Juh, loppu puolella alkoi nuo kohat loppua ja kun ei millään muistanu missä päin jaksoja mitäkin oli niin taisi sinne jäädä jotain parempiakin kohtia käyttämättä.^^;
Joo, Youtubehan sen raiskasi ihan.:'D

Tunteina en osaa arvioida, mutta tein sitä kolmen päivän ajan. En tietysti putkeen, ehkä muutamia tunteja päivittäin. Jotakin 4-6 tuntia yhteensä, eh? Olen hidas videon tekijä, joten saattoi mennä enemmänkin aikaa.^^;

RevyFan

ViestiKirjoittaja RevyFan » Ke Helmi 20, 2008 20:31

Jaah, ei ollenkaan paha mun mielestä toi 4 - 6 tuntia. Kyllähän siihen aikaa menee jos hiukankin miettii mitä tekee, ja suht pitkä biisikin vielä.
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

Palaa sivulle “Uudet videot”