Zelenian AMV:t

Mainosta tällä alueella uutta tekemääsi tai löytämääsi maininnan arvoista videota.

Valvoja: AMV.fi / Ylläpito

Zelenia
Viesti:

Zelenian AMV:t

ViestiKirjoittaja Zelenia » Su Marras 26, 2006 14:22

Jaah, minulla ei ole näistä paljoa sanottavaa.
Sen verran kuitenkin voin sanoa, että en (tietääkseni) ole joku randomi Inuyasha-fani, joka tekee parista sekalaisesta netistä löydetystä klipistä WMM:n avulla "musiikkivideon".

Aloittelijoihin lukeudun joten tekninen puoli ei ole vielä hanskassa, mutta kyllä kai se tästä lähtee pikku hiljaa kehittymään johonkin suuntaan.

*
Valmiit

Missä kasvaa se puu? (valmis 6.4.2007)
Anime: Inuyasha
Biisi: Puu
Artisti: 51 Koodia
Tekijän kommenttia: Njaah, remasteroinnissa taisi kadota osa tunnelmasta tai ainakin minusta tuntuu siltä. Ehkä huono kuvalaatu oli tämän videon
brändi. Tämä oli mukana 2007 Animeconissa ja sijoittui kolmanneksi draama-kategorian yleisöäänestyksessä. :P

Ice Queen (valmis 5.1.2007)
Biisi: Ice Queen
Artisti: Within Temptation.
Tekijän kommenttia: Remasteroitu tammikuussa 2007 tehdystä musavideosta. Kuvalaatu on yllättävän hyvä ja sain jopa aspect
rationin kohdalleen.

Kagome Won't Say (She Is in Love) (valmis 26.11.2006)
Anime: Lienee turha mainita?
Biisi: I Won't Say (I'm in Love) (Disneyn elokuvasta Hercules)
Artisti: Susan Egan
Tekijän kommenttia: Tämän alkuperäinen versio tehtiin Ulead Videostudiossa. Todella yksinkertaista leikkelyä ilman erikoisefektejä, tärkeintä lähinnä lyriikoiden seuraaminen. Tavallaan ihan hauska.

*

Betat ja muut keskeneräiset ryökäleet

Hellsing Ultimate OP (aloitettu 5.4.2008, tauolla 5.6.2008)
Anime: Hellsing Ultimate
Biisi: Naraku no Hana (Higurashi No Naku Koro Ni Kai -fanit, älkää tappako)
Artisti: Nakasawa Tomoyuki
Muuta: Paloi käämit DVD:iden kanssa. Edes ne Saksasta tilaamani Inujaska-lehvat eivät olleet yhtä fullblended kuin nämä. Pallo tuntui olevan täysin hukassa yleensäkin. :/ Aloitan uusiksi sitten kun niitä OVA-jaksoja on ilmestynyt useampi... Viiden vuoden kuluttua?

*

Virheitä saa ehdottomasti moittia.
Viimeksi muokannut Zelenia, Ma Elo 04, 2008 15:32. Yhteensä muokattu 43 kertaa.

Moon Yan

ViestiKirjoittaja Moon Yan » Pe Joulu 01, 2006 20:14

Matkalaulu oli ehdoton suosikkini! :D Huumoria oli käytetty alusta lähtien, ja kuvanlaadun unohti kokonaan videota katsellessa. Myos Pirates of Inuyasha, Aurinko laski, A Never-ending dream sekä Kagome won`t say she is in love olivat mielestäni maininnan arvoisia tekeleitä. Ainut mistä voin sanoa etten tykännyt oli In the shadows biisiin tehty. Videossa oli liikaa mustavalkoisuutta. Mutta hyviä videoitahan sinä teet! :) Ja mitä romanttisuuteen tulee... LISÄÄ TÄLLAISIA! :wink:

LISÄYSTÄ: Ice Queen oli todella kaunis! Kuullessani tuon kappaleen, minulla menee aina kylmät väreet, saati nyt kun näin tuon videon. Ajoituksesi musiikin kanssa paranee koko ajan, kun vanhoihin vertaa. Monennestako Inuyasha elokuvasta tuo oli?
Viimeksi muokannut Moon Yan, Ma Tammi 08, 2007 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zelenia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zelenia » Su Tammi 07, 2007 13:03

Kiitos Moon Yan. Matkalaulusta pidän minäkin, vaikka tosiaan tuo kuvalaatu on superkökkö. Pakkaus oli minulle tuolloin suhteellisen vieras käsite puhumattakaan hyvän kuvamateriaalin käytöstä. :)

In the Shadows olikin ensimmäinen tekeleeni ja materiaalia oli hyvin rajoitetusti (kaksi tai kolme jaksoa animesta + pätkä elokuvaa). Senkin kuvalaatu sukkasi pahasti, joten tungin sitä korvaamaan mustavalkoisuutta ja kirkastusta...

Listaan lisätty Sony Vegasilla juosten kus- siis hätäisesti tehty video "Ice Queen". Tulin todistaneeksi itselleni, että viiden päivän jäljellä oleva trial-time nostaa hyvin verenpainetta ja stressaa. Pitäisin tätä työtä kuitenkin ehkä parhaimpana videoani virheistä huolimatta (paha niitä on kuitenkaan ryhtyä korjaamaan kun testiaika loppui).

// Edittiä.

Moon Yan, kiitos oikein paljon. Kyllähän tätä kokemusta pikku hiljaa karttuu ja tuolla Vegasilla ajoitus onnistuu paljon tarkemmin kuin esimerkiksi aiemmin käyttämässäni Uleadissa (voi seurata hyvinkin tarkasti missä kohtaa alkaa rumpukomppi, basso, sähkökitara, piano, syntikka jne.).

Ice Queenissa oli kohtauksia kolmesta Inuyasha elokuvasta (Affections Touching Across Time, Castle Beyond Looking Glass sekä Sword of An Honorable Ruler). Olihan siellä tietenkin myös pätkiä ensimmäisestä ja toisesta tuontatokaudesta, mutta noita leffoja painotettiin materiaalin puutteen takia.
Viimeksi muokannut Zelenia, Ma Elo 04, 2008 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zelenia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zelenia » La Touko 19, 2007 20:03

Tuplapostausta. Onneksi edellinen viesti oli tammikuussa. 8)

Mutta, lisäsin uuden videon. Se olkoon varoittava esimerkki siitä, miten käy, jos ei tiedä laisinkaan perusasioita videoista saatikaan sitten pakkaamisesta.
Laulu on ihana ja sopii hyvin Inuyashaan, mutta minä onnistuin pahoinpitelemään sen.
Viimeksi muokannut Zelenia, La Touko 03, 2008 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Esrhan
Viesti:

Re: Zelenin AMV:t

ViestiKirjoittaja Esrhan » La Touko 19, 2007 21:17

Missä kasvaa se puu?
Tekijän kommenttia: Argh, tämä video on varoittava esimerkki siitä, miten käy jos rupeaa leikkimään videoiden asetuksilla tietämättä laisinkaan siitä, mitä on tekemässä. Siitä seurasi se, että tämän videon fps on 19.9. 8D
YouTubessa nykiminen on melko lievää jos vertaa siihen, miltä se näyttää Windows Media Playerilla. Darn, renderöintivirheen takia jäi Animeconiin osallistuminen välistä. Noh, ehkä ensi vuonna sitten, kun olen vaaksan verran viisaampi.

Täytyy myöntää, että tuossa videossa oli yllättävän paljon ideaa. Hiukan kyllä ihmettelin mistä tuollainen biisi on löytynyt ja minkälainen se on, mutta kyllä se sopi Inuyashaan ihan hyvin. Otan yhteyttä niin katsotaan jos tuon pienen virheen voisi vielä korjata ennen Animeconia.

Moon Yan

ViestiKirjoittaja Moon Yan » Ke Touko 23, 2007 20:32

Ja Zelenia iski jälleen! :D Hyvä video, kuten odottaa saattoi. Idea oli hyvä, itse en olisi puusta keksinyt amv:tä aloittaa tekemään. Plussaa oli vielä se, että suosikkikohtani inuyashassa (eli se missä kikyo ampuu inuskin puuhun) oli tuossa videossa. Tiedetään, kuulostaa oudolta...

Janzki

ViestiKirjoittaja Janzki » Ke Touko 23, 2007 21:27

Zelenia kirjoitti:Missä kasvaa se puu?

Tässähän oli päästy puusta pitkään. :P Parhaita Inujaska-videoita mitä olen nähnyt, Tuubista huolimatta. Ainoa mikä vähän häiritsi olivat nuo päälleliimatut huulisynkkanaamat. No ehkä olen vain nähnyt niitä liikaa viime aikoina.
Piroriparopirirora

FoxJones

ViestiKirjoittaja FoxJones » Su Touko 27, 2007 20:08

Janzki kirjoitti:Tässähän oli päästy puusta pitkään. Parhaita Inujaska-videoita mitä olen nähnyt, Tuubista huolimatta. Ainoa mikä vähän häiritsi olivat nuo päälleliimatut huulisynkkanaamat. No ehkä olen vain nähnyt niitä liikaa viime aikoina.

Niin kuin tuo edellinen kaveri totesi..
Sillä poikkeuksella että viimisestä lauseesta poistetaan sana "ehkä".
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Zelenia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zelenia » Ke Loka 17, 2007 20:55

Kiitos, kiitos oikein paljon. :) Ihanaa, että noita teknisiä puolia on annettu jonkin verran anteeksi. Onneksi biisi sopii kuitenkin sen verran hyvin Inuyashaan, ettei se kuvalaatu osunut ihan päällimäiseksi (ja viimeinkin sain kerrontaan jotain ideaa).

Huulisynkkanaamoja näkee ihan liikaa videoissa, mutten voinut vastustaa kiusausta ja olla kokeilematta (nuo kasvot ovat ensimmäinen onnistunut rajaus minulta, joten tavallaan tuo oli harjoitusta). Vegas on vieläkin suhteellisen vieras olio AVS:sta puhumattakaan. Kun siihen vielä lisäsi koneen sekoilun niin ihana keitos oli valmis. Onneksi tämä kone sentään on nyt kunnossa... ainakin vaikuttaisi olevan.

Zelenia
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zelenia » To Touko 22, 2008 20:21

Minussa piilee ihan selkeästi masokisti kun rohkenin laittamaan tuon betan tänne. Biisiä olen ihastellut jo kauemmin, mutta vasta äskettäin huomasin, mistä animesta se on lähtöisin (itse olen vasta Higurashi no naku koro ni:ssa).

Olen jo pitkään halunnut tehdä alternative openingin. Mieluiten juuri sellaisen, joka eroaa animen alkuperäisestä tunnelmasta. Materiaali tosin loppui kesken, enkä toisaalta jaksanut lähteä kyhäämään tuota karaoke-tekstitystä loppuun... Se on nimittäin ihan käsittämättömän työlästä ja tylsää. Kesällä pitää katsoa, mitä tuosta toisesta OVA:sta saa irti ja pistää tilaukseen kolmonen ja nelonen. Sen lisäksi pitäisi uhrata loputkin aivosolut tuota karaokea varten.

Animecon-video? Huh? Nada. Ulkoinen kovalevy kuoli ja samalla katosi koko projektikansio klippeinen päivineen. Minulla jäi kyllä 2 sekuntia muoksittua FMA-openingia frameina (about 60 kuvaa psd-muodossa), koska olin sattumalta tallentanut sen toiselle levylle. Näin koeviikon alla ei löydy hirveästi aikaa editointiin, eikä toisaalta löydy enää intoakaan. Mistä tällainen varomattomuus? En osannut odottaa, että vuoden vanha kovalevy lakkaisi äkkiä toimimasta. Se on ollut nyt melkein kuukauden korjattavana... Huah. Ensi vuonna sitten. Mutta paikan päälle aion tulla roikkumaan. :)

// Linkki lakkasi toimimasta. Too bad. Laitan sen uudestaan kun joskus jaksan.

Palaa sivulle “Uudet videot”