YWAM - Your Wings Are Mine

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Ossi-kun
Viesti:

YWAM - Your Wings Are Mine

ViestiKirjoittaja Ossi-kun » La Loka 29, 2005 17:21

Aloitin suomentamaan Your Wings Are Mine shounen-ai mangaa jokunen kuukausi sitten ja pidin hieman pidemmän tauon ja olen aloittanut nyt pari viikkoa sitten urakan uudelleen ja sain vihdoinkin projektin nettiinkin, joten motivaatiota riittää nyt hieman enemmänkin.

Uskoisin, että olette lukeneet tätä jossain vaiheessa, mutta mangassa kuitenkin pitkälti seurataan Kenichi "Ken" Fujimuran ihmissuhteita ja traagisia elämän vaiheita. Itseni mielestä tarina on aivan ihana ja piirrostyö melkein vieläkin ihanampaa. :wink:

Kuitenkin melkein suosittelisin sen alkuperäisen version lukemista, joka löytyy sivuiltani "Original" napin takaa.

Terv,
Ossi-kun

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » La Loka 29, 2005 18:32

Tuo onkin minulle jo vanha tuttava ja olen jo lukenut sitä siihensaakka kuin sitä löytyy. Mietityttää vain että onko tämä käännös sivusto luvallinen? *menee tarkistamaan jos siellä vaikka jossain lukisi että on*
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Ossi-kun
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ossi-kun » La Loka 29, 2005 22:42

Hehheh... on luvallinen, kun kerta itse Aoi Hayashilta olen saanut siunauksen projektiini. :D Joten mitään copyright ongelmia ei pitäisi olla.

Aoi-chan on siis hyväksyny sivuni... itseasiassa kysyin lupaa suomentamiseen jo ennen projektin alkua... ja serveri jolla projektiani säilytän on Aoin ystävän serveri myös... jouduin turvautumaan tähän vaihtoehtoon, kun en oikein ymmärtänyt noita ilmaiswebbisivujen tarjonnan päälle.

[edit]ainiin... nuo minun sivuni ainakin pitäisi löytyä alkuperäisen sivuston "linkit" osiosta, joten eiköhän sekin jotain kerro. Tosin se liikkuu siellä nimellä "Caldera's tranlation project."[/edit]

[edit2]Muuten... ymmärtääkseni alkuperäinenkin manga jatkuu, kunhan Aoi-chan on saanut subscription systeemin valmiiksi, eli YWAM jatkuu siis maksullisena act 6:sta lähtien... tosin puolen vuoden päästä, siitä milloin maksullinen päivitys on tehty, siirtyy se ilmaiseksi.

Oliko tuo hieman sekava? Parempi seloistus löytyy Täältä mangan muodossa, siis viimeinen oikealta. Hihhih..[/edit2]

Terv,
Ossi-kun
Viimeksi muokannut Ossi-kun, La Loka 29, 2005 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » La Loka 29, 2005 22:50

Sepä hyvä :3 eipä tarvitse pelätä sitten mitään copyright sotkuja :3
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”