silmäniloa ;)

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Noretus
Viesti:

ViestiKirjoittaja Noretus » Ti Syys 27, 2005 16:32

kipupiste kirjoitti:Iik, kertokaa miksette pidä Neil Gaimanista? Mieshän on tarinankerronnan suuri nykypäivän nero.

Kyse on periaatteesta. Kaikki goottilolita teinip****t tykkää siitä, siis minun pitää olla erilainen nuori.
Noretus

kipupiste

ViestiKirjoittaja kipupiste » Ti Syys 27, 2005 16:57

Noretus kirjoitti:Kyse on periaatteesta. Kaikki goottilolita teinip****t tykkää siitä, siis minun pitää olla erilainen nuori.

Ahaa... Olenpa onnellinen etten enää itse ole nuori, ei tartte ajatella moisia, vaan voin tykätä mistä haluan -- paitsi työpaikalla julkisesti :D

Noretus
Viesti:

ViestiKirjoittaja Noretus » Ti Syys 27, 2005 23:48

kipupiste kirjoitti:Ahaa... Olenpa onnellinen etten enää itse ole nuori, ei tartte ajatella moisia, vaan voin tykätä mistä haluan -- paitsi työpaikalla julkisesti :D

Se on kato tää teiniyden olennainen osa niiq.
Noretus

leonichan
Viesti:

ViestiKirjoittaja leonichan » Ke Syys 28, 2005 07:41

kipupiste kirjoitti:
Noretus kirjoitti:Kyse on periaatteesta. Kaikki goottilolita teinip****t tykkää siitä, siis minun pitää olla erilainen nuori.

Ahaa... Olenpa onnellinen etten enää itse ole nuori, ei tartte ajatella moisia, vaan voin tykätä mistä haluan -- paitsi työpaikalla julkisesti :D

Hoi! Me sitten yhdessä pidämme yllä Gaiman-on-ROK-rintamaa, eiks je?

*menee lukemaan Sandman: The Dream Huntersia*
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

kipupiste

ViestiKirjoittaja kipupiste » Ke Syys 28, 2005 11:28

leonichan kirjoitti:Hoi! Me sitten yhdessä pidämme yllä Gaiman-on-ROK-rintamaa, eiks je?

*menee lukemaan Sandman: The Dream Huntersia*

Juu, kyllä minä ihan suoraan myönnän pitäväni Gaimanista kovasti :-) Ihan nerohan se ukko on, ei siitä mihinkään pääse. Ja mukava mies sen perusteella, mitä sitä on Suomessa parissa conissa nähnyt.

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”