arttilinkkejä - fandomit mm. Saiyuki ja Yami no Matsuei

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

GabbyMB
Viesti:

arttilinkkejä - fandomit mm. Saiyuki ja Yami no Matsuei

ViestiKirjoittaja GabbyMB » Pe Kesä 18, 2004 14:50

Hee~ Olen aina hihitellyt itsekseni Ftotum-nimistä paikkaa, joten ajattelin jakaa iloni :p

http://ftotum.pitas.com/

Sivusto sisältää söpönhauskoja YnM ja Saiyuki-parodiastrippien lisäksi muutamia kauniita fanartteja. Sivuston ylläpitäjä on ymmärtääkseni italialainen.

Toinen linkki on hieman aikuisempaa kamaa sisältävälle sivustolle, joten pitäkää huoli ettei äiti/työnantaja/pikkusisar/veli näe :p

http://www.bishonenworks.com/

En itse juuri välitä P.L. Nunnin tyylistä, mutta muutamat ihan PG-tason artit ovat todella kauniita. Suosittelen erityisesti hänen omasta story arcistaan tekemiä taiteenkappaleita. So pritti~ ^^
| yaoi-mangan suurkuluttaja, psycho le cemu fangirl ja parantumaton slasheri. hah! |

| otakuwolf.org | webmistress
| livejournal.com/~gabriellemb | livejournal

musasabi

ViestiKirjoittaja musasabi » Su Kesä 27, 2004 20:32

Nuo Ftotumin stripit ovat varsin hauskoja. Kivoja chibi-kuvia. ^_^

Peipponen

ViestiKirjoittaja Peipponen » La Elo 21, 2004 17:29

jos täältä löytyy Anne Ricen Vammpyyrikronikoiden ystäviä kannattaa ehottomasti käydä täällä: www.danyanddany.com
Ne on italialaisia mangakoita ja niiltä löytyy sieltä sivuilta kaikenlaista kivaa...
mm. yaoi-kuvia Lestatista ja Louisista... :P

Rimppu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rimppu » Ti Syys 21, 2004 20:42

Oh, P.L. Nunn. *kunniottava hiljaisuus* Naisen artti on kieltämättä toisinaan hiukan häiritsevää (tai niin minulle on väitetty, itse en kommentoi...), mutta hitto vie. Tykkään silti. Ja sitä fanfictionia noilta samoilta sivuilta sietää lukea ja. Loistavaa. Angstia. Ah!

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”