Yaoi-Haven.

Kaikkea söpöä on netti väärällään, mutta sen löytäminen on aika ajoin kovakin haaste. Tälle alueelle kerätään hyviä yaoi- ja shounen ai-aiheisia linkkejä ja vaihdellaan mielipiteitä löydöistä.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Tatsumi
Viesti:

Yaoi-Haven.

ViestiKirjoittaja Tatsumi » Ke Touko 30, 2012 11:36

Hellou kaikki yaoi yms. fanit! :D Minulla on teille loisto uutisia (tai ei niin uusia uutisia).
Olen nyt hieman yli puoli vuotta ollut mukana sivustossa nimeltä Yaoi-Haven, ja haluaisin toivottaa kaikki tervetulleeksi mukaan! Sivusto on englanninkielinen, mutta suomalaisiakin löytyy jonkin verran. Olen itse yksi moderaattoreista, ja minut löytää samalla nimellä kun täältä. Sivulta löytyy Animea, mangaa ja doujinshia joka makuun! Ja siihen päälle vielä mahtavat foorumit jossa voi keskustella vaikka mistä! :) Jäseniä on noin 80 000+ joten jutun aiheet eivät lopu kesken. Sivulta löytyy myös chat, jossa voi rupatella mukavia. Sivun "Roleplay" osa on myön erittäin suosittu jäsenien keskudessa ja sieltä löytyy roleplaytä laidasta laitaan. Jos on kysyttävää, minulle voi lähettä yv:tä tai ottaa yhteyttä kyseisellä sivulla!

See you there!

Rakkaudella, Tatsumi. <3
Cosplay:

Desucon 2012- Ciel Phantomhive ~Kuroshitsuji

Palaa sivulle “Yaoi-linkkiwinkit”