Another worlds

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Light-Kira
Viesti:

Re: Another worlds

ViestiKirjoittaja Light-Kira » Su Tammi 18, 2009 00:34

Jatkoakin jaksoin kirjoittaa :D

30. Ave Maria

Menimme mustasta ovesta sisään. Tulimme huoneeseen, jossa oli leikkauspöydän tapainen pöytä. Ainoat erot olivat kettingit ja siteet sen sivuilla ja päissä ja se, että pöydän saattoi laittaa pystyasentoon. "Tätä huonetta käytettiin ennen vanhaan kidutukseen ja tietenkin kemiallisiin kokeisiin. Ja tämä vaati ihmis ja vampyyri kokeiluja. Useimmat menivät äärimmäisyyksiin. Täällä yksinkertaisesti testaamme miten kehosi reagoi erillaisiin myrkkyihin. Saat lepotaukoja ja verta tietenkin väleissä, eli tämä ei ole niin paha koetus. Ainoana tässä on tuska ja se, että voit kuolla. Todella harvat pääsevät tänne asti. Koetuksilla on oma järjestyksensä juuri tämän takia. Ne testaavat vahvuuttasi ja omistautumistasi. Jos pyörryt täällä tai menet tajuttomaksi kokeen aikana, siitä ei sakoteta sinua millään tavalla. Se on vain normaalia. Ymmärrätkö tämän Tsuki?" Aigo kysyi minulta virallisesti. Kagami, Kuro ja Eru katsoivat kukin pöytää inhoten. Miksi he vihaavat tätä paikkaa niin paljon? En jälleen ymmärrä tästä mitään. Onko joku heistä ollut testattavana täällä kokeissa? "On toki. Yksi syy miksi Kagami on niin vihaava. Ihmettelen ettei hän ole hullu kaikesta mitä hän sai kestää muutama sata vuotta sitten tässä huoneessa." Hyvä on. Autatteko minua? Kehoni ei muutenkaan ole hyvässä kunnossa kohtauksien takia. "Kaiketi. Emme tiedä vielä. Sen näkee sitten. Onneksi kehosi on täynnä vesielementtiä. Vesi on hyvä myrkkyjä vaastaan. Se puhdistaa." Hienoa. "Olen valmis aloittamaan koetuksen." Sanoin Aigolle ja Einille. Ein oli vaihtanut pukunsa päälle valkoisen laboratoriotakin samoin kuin Kuro. Huomaan, kuinka Kuron sydäntä särkee tämä koetus. Hän joutuu satuttamaan minua, ehkä jopa tappamaan minut. "Sille ei nyt vain voi mitään. Haluaisitko nukkua koetuksen ajan? Tai siis oikeastaan olla tajuttomana? Näin et tuntisi kipua, eikä Kuro joutuisi kärsimään niin paljon." Kyllä, mieluusti. "Kysy sitä kuitenkin ensin Aigolta. Ihan vain siltä varalta, että jos se ei ole mahdollista.. En tosin ole varma onko se viisasta.. Sinun tulisi kuitenkin taistella myrkkyjä vastaan kehossasi. Itseasiassa muutin mieleni. Älä kysykkään Aigolta. Pääset melkein samaan tilaan kuitenkin. Menet matkalle kehoosi ja taistelemaan myrkkyjä vastaan. Tee vain kuten he sanovat. Kerron myöhemmin mitä sinun tulee tehdä. Ensimmäiset myrkyt ovat mietoja eivätkä tunnu missään, joten vaaraa ei ole." Hyvä on.. Kai. Menin Aigon luo. "Ota paitasi pois ja mene makaamaan pöydälle." Aigo sanoi. Tein kuten hän sanoi. Metalli oli kylmää selkääni vasten. Ein ja Kuro laittoivat sykettäni mittavat padit paikoilleen niskaani, kaulani sivuille, rintaani ja ranteisiini. En ollut varma mittasivatko ne pelkästään sykettäni. Ne saattoivat mitata muitakin toimintojani. En ollut hirveästi keskittynyt kouluaikoinani lääketieteen tunneilla. Olin pitänyt sitä hyödyttömänä suurimmilta osin. He eivät sitoneet minua kiinni pöytään. "Miksi ette sido minua?" Kysyin Kurolta hämilläni. "Ei ole tarvetta.... Vielä" Kuro vasttasi tunteettomasti. Muut katsoivat minua syrjäsilmällä, mutta kävelivät pian toisesta ovesta ulos. Tiesin, että he tulisivat jos tarvittaisiin. "Hienoa. Koetus voi alkaa" Aigo sanoi meille.

Ein otti piikin pöydältä ja Kuro otti jotain ainetta toiselta pöydältä ja ojensi sen Kurolle. Katsoin kiinnostuneena heidän toimiaan ennen kuin tajusin. He aikovat laittaa tuota ainetta minuun! Aine oli vihreää ja se hehkui hieman. Ein otti vasemmasta kädestäni kiinni ja työnsi piikin olkapäähäni. Käänsin pääni pois päin. Tunsin, kuinka aine tuli kehooni ja levisi hiljalleen. En tuntenut mitään outoa. Kunnes käteni ei enää toiminut. Katsoin vasempaan käteeni. Yritin liikuttaa sormiani, mutta mitään ei tapahtunut. En ymmärtänyt. Katsoin kysyvänä Kuroa. "Vasen käteni ei liiku" Sanoin hänelle kylmästi. "Kyllä se minulle näyttää liikkuvan." Kuro vastasi. Mitä? En edes tuntenut, että liikutin kättäni ja äsken en edes pystynyt liikuttamaan sitä. Mitä tämä on? Sain vastauksen katsomalla vasenta kättäni. Vasen käteni tärisi hienoisesti. Koitin liikuttaa sitä, mutta se ei liikkunut. Tämä meni ohi hetkessä ja pian oli taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa jos näin nyt voitaisiin sanoa. Tämä jatkui. Sinistä, punaista, keltaista, väritöntä, mustaa... Kaikkia aineita, joita en olisi tunnistanut, vaikka olisin ollut kemisti. Myös vaikutukset olivat erillaisia. Näin hallusinaatioita, tunsin kipua, tärisin, hikoilin, oksensin ja vuosin verta. Mutta kehoni kesti urheasti. He olivat tässä vaiheessa sitoneet minut kiinni pöytään. "Viimeisen aineen vuoro" Ein sanoi pahaenteisesti. He ottivat jotain mustasta ruukusta. Kaikki liikkui kuin hidastetusti. "Nyt ole varovainen. Joudumme nyt olemaan tajuissamme. Emme voi mennä kehoosi ja helpottaa myrkyn vaikutuksia puolestasi. Etkä voi tehdä sitä itse, sillä tämä aine, jota ei tushaa kutsuta Yön Varjoksi lamauttaa kaiken. Nyt joudut vain kestämään tämän. Se aiheuttaa loppujen lopuksi tajuttomuutta, mutta et voi tehdä millekkään mitään sitä ennen. Myrkky jos siis elät sen ajan poistuu elimistöstäsi parissa tunnissa. Riippuen kehon omasta vastustus kyvystä. Mutta jos kestät sen se antaa sinulle enemmän voimaa. Yleensä kaikki keskeyttävät tässä vaiheessa eikä heidän tarvitse kohdata tätä enää, mutta sitä ei kerrota heille." Miksi ei kerrota? Tuohan on aivan tajuttoman typerää suorastaan. "Onhan se.. Nyt, lopeta haaveilu ja keskity myrkkyyn." Tunsin, kuinka kipu levisi tasaisesti käsivarrestani muuhun kehoon myrkyn vaikutuksesta. Sillä aikaa kun olin haaveillut, he olivat laittaneet myrkyn minuun. Tuntui kuin se polttaisi ja samalla repisi mukanaan kaiken. Huusin kurkkuni käheäksi sillä hetkellä, kun myrkky saavutti sydämeni. Tuntui kuin se ei löisi koskaan enää. En halunnut sietää tällaista tuskaa. Tämä oli pahempaa kuin minkäänlaiset kohtaukset. Kun happi loppui keuhkoistani ja myrkky oli levinnyt sinne asti jatkoin huutamista äänettömästi, kunnes tajuttomuus toi kivuttovamman pakotien. "Herää!" häh? Miten? "Herää täällä.. Mielessäsi." Tunsin itseni mielessäni. Kipu oli etäistä, mutta se oli silti kipua. Tunsin, kuinka myrkky oli levinnyt jo koko kehooni, mutta en tuntenut enää sitä raastavaa tunnetta mikä oli saavuttanut minut hetkeä ennen tajuttomuuttani. "Nyt sinun täytyy rentouttaa kehosi ja laittaa se hyväksymään se mikä tuleman pitää." Hyvä on. En uskonut hetkeäkään, etää se olisi helppoa, mutta muistin ihmismaailmassa ottamani joogatunnit. menin takaisin kehooni, ilman, että tajuttomuuteni loppui mitenkään. keskityin hengittämään tasaisesti ja rentouttamaan kehoni unenomaiseen tilaan kiivusta huolimatta. Tehty "Hienoa. Nyt vain lepää. Jos heräät vielä kaikki on kunnossa siihen mennessä." Tein, kuten minulle kerrottiin ja päästin irti tietoisuudestani. Toivottavasti herään jossain pehmeässä ja mukavassa paikassa..
Everybody makes up their own story, some are more skilled at it
There´s no magical happy endings, only the ones that you write
But there is a plot line in every story pay close attention, you might miss it
Lose the plot and you're screwed.

Light-Kira
Viesti:

ViestiKirjoittaja Light-Kira » Ke Helmi 25, 2009 02:06

Ja jälleen jatkoa näin pitkän odotuksen jälkeen.. Sorry tuli writers block vastaan.. :S

31. Let´s have a war

Heräsin omasta huoneistostani. Oloni oli hieman kipeä ja lihakseni tuntuivat rasittuneilta, mutta muuten olin kunnossa. Kaikki oli kuten ennen koetuksiani, tosin tuntui, että aikaa oli kulunut aivan liikaa. Käänsin päätäni vasempaan ja huomasin Kuron nukkuvan rauhaisasti, mutta huolien rypyt silti selvinä hänen kasvoillaan.

"Tarvitsen uuden huoneiston.." Mutisin itsekseni.

Kuro kuitenkin heräsi mutinaani ja keskitti humionsa heti minuun. Aika tuntui pysähtyvän kun katsoimme toisiamme silmiin.
Kuro kuitenkin käänsi katseensa pian sivuun, nousi ja otti lääkelaukkunsa ja rupesi tekemään minulle perus lääkärintarkastusta.

"Millaisen huoneiston haluaisit?" Kuro kysyi minulta samalla kun mittasi verenpainettani.

"Tietynlaisen. Sinäkin voit muuttaa sinne jos haluat rakkaani." Sanoin hänelle hiljaa, mutta hymyillen.

"mm" Oli ainoa vastaus minkä sain. Katselin kiinnostuneen kun hän teki perustoimenpiteitä.

"Olet vielä hiukan heikko, mutta kaiken huomioon ottaen voit erinomaisesti." Kuro sanoi hellästi ja asiallisesti, kunnes tunnelma muuttui jälleen. kuro nojautui minun ylleni ja antoi yhden elämäni parhaimmista suudelmista. Nuolaisin hänen alahuultaan, pyytäen tietäni sisään. Hän antoi sen mielellään. Kielemme taistelivat hetken, kunnes hän antoi periksi. Tutkin hänen suutaan pitkään, kunnes hapen puute voitti ja irrottauduimme toisistamme. Olimme molemmat hengästyneitä.

"Tuota olen odottanut koko ajan. Olen ikävöinyt sinua Kuro." Sanoin hänelle rakastavasti samalla, kun nousin sängystä ja menin vaatekaapilleni valitsemaan vaatteita kruunajaisiini.

"Niin minäkin sinua Tsuki.. Niin minäkin sinua." Hän sanoi ja halasi minua takaapäin.

Huomasin, että olin alasti, mutta kuten aina ennenkin se ei haitannut minua yhtään. Olin tottunut Kuron läsnäoloon eikä minulla ollut mitään hävettävää kehossani. Otin mustan kauluspaidan, valkoiset puvunhousut ja valkoisen polviin uottuvan takin esille ja levitin ne sängyn päälle.

"Menen suihkuun. Pyydän hakemaan sinua, kun olen valmis." Sanoin Kurolle, tällä kertaa kruununprinssin äänellä. Hän lähti kumartaen, mutta ei sanonut mitään. Menin kylpyhuoneeseeni, joka oli makuuhuoneeni yhteydessä ja avasin suihkun. Se tuntui lievittävän lihasteni jäykkyyttä ja huokaisin nautinnosta. Kun olin valmis menin takaisin huoneeseeni ja rupesin pukemaan. Takissa oli jälleen kerran kauluksessa ja hihansuissa koristekuvioita. Ne olivat hyvin yksinkertaiset vaatteet minunlaiselleni, mutta en tarvinnut koreilua. Olemukseni huusi kuningasta kilometrien päähän.

Pääsin vihdoin ja viimein syömään. Olin kuolemassa nälkään. Menin ruokailuhuoneeseen ja tarkistin samalla olemukseni kokovartalo peilistä. Näytin riutuneelta. Silmänaluseni olivat tummat ja tarvitsin ehdottomasti lisää meikkiä ja hiukseni kaipasivat hoitamista. Leikkausta ne eivät vaatineet. Olin hoikistunut.. Mutta en näyttänyt anorektisen laihalta. Olin vain menettänyt suurimman osan kehoni rasvasti raskaiden koetusten aikana.

Päädyin takaisin makuuhuoneeseeni. Vaalensin taidokkaasti tummat silmänaluseni usvaisiksi ja lisäsin pehmeät hopeiset rajaukset yläluomiini, jotka sopivat hienosti hiuksieni kanssa yhteen. Vaalensin marmorista ihoani hieman puuterilla. Kun katsoin itseäni uudestaan näin kuninkaan. Olin tyytyväinen. Vihdoinkin ruoka-aika...

Lähetin palvelijani hakemaan Aigon takaisin huoneeseen. Kun hän saapui lounaan kanssa hän melkein pudotti tarjottimen hämmästyksestä. Luin häntä ja hänen ajatuksensa loistivat kuningasta. Olin jälleen tyytyväinen.

"Kiitos, että tulit rakkaani. Olen onnellinen. Älä ole noin hämmästynyt. Se olen vain minä... Tsuki." Sanoin hänelle hymyillen.

Jatkan tätä suoraan tästä sitten kun inspistä löytyy enemmän...

Light-Kira
Viesti:

ViestiKirjoittaja Light-Kira » La Touko 23, 2009 18:00

Okei kirjotan tän nyt uudestaan alusta alkaen kun nyt on sitä arvokasta kokemusta tullu :)

Koji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Koji » Su Touko 31, 2009 13:11

VÄHÄNKÖ IHANA! Ja hyvin upeasti kirjoitettu. Kuvailet ihanasti... Rakastan tätä tarinaa, tyyliäsi, Kuroa ja Tsukia <3
Ja minua ihmetyttää se, ettei tätä ole paljoa kommentoitu Oô Jos aiemmin olisin läytänyt tämän olisin varmasti monta kertaa kommentoinut... Kun tämä on yksinkertaisesti mahtava. Yaoi kohtaukset olivat mahtavia, tee ihmeessä niitä lisää .D En löydä mitään valittamista tästä. *selitystä selistyä*
Ja vakavissaankin voisit tehdä tästä kirjan n____n taatusti ostaisin.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Light-Kira
Viesti:

ViestiKirjoittaja Light-Kira » Su Touko 31, 2009 21:18

Kiitos Koji rohkaisevasta palautteestasi :) Tällä hetkellä tämä tarina is on hiatus for further notice. joka johtuu siitä että aika ei yksinkertasesti riitä. Jos mun muut tarinat kiinnostaa niin tervetuloa fanfiction.net:iin. nimimerkki on Logoht. Tosiaan siellä tarinat on enkuks mutta hälläkö väliä :)

Light-Kira
Viesti:

ViestiKirjoittaja Light-Kira » Su Touko 31, 2009 21:33

A/N: Hola, sori et en oo tätä jaksanut jatkaa (lue että kirjotan liikaa kaikkea muuta.) Mutta lupaan nyt päivittää cäh. kerran kuukaudessa tätä. Ja tietenkin modaan sitä paremmaksi. Mut ei muuta. Enjoy :) Ja sori että jatkan tätä englanniksi. Helpottaa elämistä, uskokaa mua :)

32. Someone like me.

I was thinking. At the same time as I was eating. The food was tasting delicious, better than ever before. I was still very weak, but that was just life, it was the curse of being a vampire like I was. Aigo was watching me to eat with Kuro. kuro was looking at me lovingly. I gazed at him and my mind was full of questions. What do I want to do after everything that I have been throw? Should I go back to the human world, or should I stay here and rule over everything? My mind and my heart were arguing about many things. It wasn´t easy to be me. In the end I only had one option. I had to be in both worlds. When I slept here I would be there and the same other way around.

We were at the ballroom, it was a beautiful place. It had paintings and statues all over the place. All the vampires that weren´t absent were there. They were waiting me. To be their king. To me to put their lives back together. It was a hard task.

I went to the other side of the ballroom, there was my throne. It was huge I say you! The royal crown and the symbols of power were given to me and I sat to my throne. Everybody was partying. I just watched over it with a caring smile on my lips. It wasn´t hard to be a good person. But it was hard to be a goo ruler. My father had left me almost impossible task to do. I didn´t mind about it at all, but it was still hard..

In the middle of it all, Kuto gently took a hold of me and took me back to my rooms. When we were there, he gently placed me to my royal bed, took my crown and set it aside.

"I love you Tsuki.."

"I love you too Kuro." I said back to him and we kissed gently. We dipped in each other as we were the air itself, and were unable to live without another.

Koji
Viesti:

ViestiKirjoittaja Koji » Su Touko 31, 2009 21:58

Oleppa hyvä vain ^__^

Wii jatkoa. Joo ei minua ainakaan se haittaa x) Tuo enkuksi kirjoittaminen toi siihen jotain uutta särmää... Pari pikkuista kirjoitusvirhettä oli, mutta sitä sattuu kaikille (tietäisittepä mitä virheitä olen itse kirjoittanut...) ja eivät ne elämää haittaa.
Olisi kivaa, jos olisi vähän enemmän yaoita .D
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Light-Kira
Viesti:

ViestiKirjoittaja Light-Kira » Pe Maalis 04, 2011 18:12

Vihdoin ja viimein takaisin. Muokkaan koko tarinan ihan uuteen uskoon ja kirjoitan sen loppuun tässä muutamien kuukausien kuluessa. Ehkä englanniksi ehkä suomeksi. Hyvin luultavasti kuitenkin suomeksi.

Vieinra Katamar

ViestiKirjoittaja Vieinra Katamar » Ti Touko 24, 2011 00:04

Innolla oottelen jatkoa:D
Muuten jos teet kirjasen ostelen sen mitä pikimmin, siilä oot älyhyvä kirjottaja.
Alotin lukemisen eilein ja on minun mielestäni pisimpiä (Heti LuovanHullun jälkeen.) tarinoita mitä netistä löysin ja koukuttavimpia.

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”