Your friend, your betrayer (Kai/Aoi, one-shot)

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Pulu- chan
Viesti:

Your friend, your betrayer (Kai/Aoi, one-shot)

ViestiKirjoittaja Pulu- chan » Ke Tammi 23, 2008 19:36

Author: Pulu- chan

Pairing: viittauksia kaixaoi ja aoixreita (the GazettE)

Genre: Draama, Angst?

Warnings: Pulu- chanin syvällisiä mietteitä..

Song: Escape the fate - The ransom

A/N: Siis joo.. Tämä on sekava, tämä on outo, tämä on surullista, tämä on kuvailuvajaata, tämä on ensikertalainen, tämä on ajatuksiani, tämä on epätoivoista.

Feedback: saahan (pitäähän) sitä laittaa, jos tästä joitain ajatuksia herää ^^
(ensimmäine ficcini, joten kommentit lisäisivät kehittymismahdollisuuksia roimasti)

~*~

Sanaakaan ei sanottu. Katsettakaan ei vaihdettu. Painoin pääni käsiini peittääkseni ulos tunkeutuvat kyyneleeni. En nähnyt lähtöäsi, mutta kuulin raskaat askeleesi ja oven tömähdyksen eteisessä.
Vain painostava, syyttävä, surumielinen ja kylmä hiljaisuus jäi seurakseni huoneeseen kuin lupauksena siitä, ettet tulisi enää takaisin.

Sending shivers right down your spine
It's something that you're prone to so divine
You were better at lies (I was never surprised)
at the way that if felt
Now feel the blade (I was always insane)
but you're the one that needs help

Seuraavana päivänä itkin taas vuoksesi, kuin niin monena päivänä ennenkin. Et vastaa puhelimeen etkä viesteihin. Tuijotan mitään näkemättömänä ikkunasta ulos ja sivelen ranteessani suloisesti punoittavia ja kuumottavia arpia.

”Kai, tein sen taas.”
Olin pudottaa puhelimen kädestäni kun kuulin nuo katumusta ja surua täynnä olevat sanat jälleen.
”Miksi”
Yritin kuulostaa uhmakkaalta, vaikka itkin.
”…”

Ulkona sataa lunta. Suuret, niin viattomat ja hennot hiutaleet leijailevat peittämään likaista ja rumaa maata, kuin yrittäen poistaa kaiken pahan. Tavallaan olin hiutale itsekin, yritin helpottaa pahaa oloasi ja pyyhkiä pois menneisyytesi kivuliaat muistot. En pystynyt siihen, vaikka kuinka yritin ja nyt tunnen olevani hyödytön, niin kuin kerran minulle sanoit. Toivon, ettet tarkoittanut sitä.

Sinä vihasit lunta. Luulenpa, että vihasit minuakin syvällä sisimmässäsi, minua, pientä epätoivoista lumihiutaletta.

I talked to you today
I heard the tremble in your voice cradle the fall
I know you'll never change so please just hold on
I know it's hard for you
it's hard to understand betrayal within
there is a fine line between betrayal (betrayal) and your friends

Sanoit, että olen paras ystäväsi, ja uskoin sinua, eihän sinulla ollut muitakaan. Sanoit, ettet halua satuttaa minua. Sanoit, että et jaksa enää.
Satutit minua silti, satutit minua kiduttamalla itseäsi, satutit minua kärsimiselläsi. Ei, en syytä tuskastani vain sinua, olisinhan minä voinut jättää sinut yksin kuin kuihtuvan ruusun ja säästyä itse tuskalta. En vain kyennyt siihen, rakastin sinua liikaa Aoi, rakastin liikaa parasta ystävääni.

Hätkähdän rajusti, puhelin soi pöydällä vaatien vastaamaan. Kurotan puhelinta kohti tärisevin käsin, peläten.

…”Kai.. Aoi on.. kuollut.”

Puhelin putoaa hajoten lattialle, en välitä. Aoin äidin sanat tunkeutuvat rajusti tajuntaani, en usko sitä, ei Aoi voi olla kuollut…

”Kai, olet paras ystäväni, lupaa että et kuole ennen minua, haluan kuolla kanssasi, samaan aikaan, samassa paikassa, käsi kädessä. Lupaathan sen?”

Niin sanoit kun kaikki oli vielä hyvin, ennen kuin onneton rakkautesi Reitaa kohtaan ajoi sinut tuohon onnettomuuden, surun ja epätoivon syöksykierteeseen, ennen kuin aloit vihaamaan kaikkea kaikessa.

”Lupaan sen, jos sinä lupaat myös.”
”Minä lupaan, Kai.”

Aoi, sinä petit minut. Petit ainoan ihmisen, joka edes yritti helpottaa oloasi, ainoan, joka itki kanssasi, ainoan joka välitti.

there is a fine line between betrayal (betrayal) and your friends

Tiedätkö mitä? En voi vihata sinua, vaikka niin haluaisitkin. Haluat minun vihaavan sinua, jotta elämäni kuolemasi jälkeen olisi helpompaa, olenko oikeassa?
Minä rakastan sinua. En ikinä sanonut sitä, ja nyt tunnen oloni hylätyksi. En ole petturi, tulen luoksesi ja toivon että voimme elää yhdessä siellä jossain missä olet nyt.

Odota minua Aoi. Minä tulen luoksesi.

~*~
"Jos toivot tappavasi minut, vihaa minua, inhoa minua... Ja selviydy kömpelöllä tavalla... juokse... juokse... ja takerru elämään."

a.k.a Ryuusei Rocket

Makaoru
Viesti:

Re: Your friend, your betrayer (Kai/Aoi, one-shot)

ViestiKirjoittaja Makaoru » Ke Elo 27, 2008 14:54

surullinen...mutta aikas hyvin kirjoitettu...ja hyvästä bändistäpä vielä :3
UNDER THE SUN To be revealed as if you were to be ridiculed, the disclosure of the flow of the red river
People can't redeem have ash, tears, and taciturnity in both their hands...Whats Cruel is that the Sun and the Moon comes together - dir en grey [saku]

washi
Viesti:

Re: Your friend, your betrayer (Kai/Aoi, one-shot)

ViestiKirjoittaja washi » La Joulu 27, 2008 21:07

Ihana... *huokaisu*
Löytyykö äskeinen ficci muuten lafista? Jos ei kannattaa ehdottomasti laittaa sinne se oli ihana pikku ficci!! :D

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”