Night Shift/saa poistaa!

Fanficit ja muut kirjoittelut sekä niihin liittyvä aivoriihi.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Pe Tammi 04, 2008 00:09

mogmi: kiitsa! Yritetään ainaskin...
Welcome to life. Everything is a useless struggle until you die.

Lirlys

ViestiKirjoittaja Lirlys » Pe Tammi 04, 2008 01:51

Pidin todella tästä tarinasta ;>

Virheitä en bongannut, plussaa vielä siitä. Ainoa mikä osui silmään oli se kun joissakin kohtauksissa käytettiin liikaa hän-sanaa ja hahmon nimeä (öh en osaa selittää :'D) joten pidemmät lauseet olisivat poikaa (ja tämäkin vika pisti nyt silmään lähinnä tuossa kohtaa jossa Fuy kattoi pöytää).

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Pe Tammi 04, 2008 02:02

Lirlys: joo, olen itse huomannut saman ongelman! Joskus on jotenkin vaikea keksiä pitempiä lauseita ja tulee toistettua hahmon nimeä liian monta kertaa. Olen aina kirjoittanut vähän töksähteleviä lausahduksia. Mutta ongelma tiedostettu ^^ Kiitos kommentistasi!

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » La Tammi 19, 2008 15:15

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Misaki

ViestiKirjoittaja Misaki » La Tammi 19, 2008 19:18

Jee, tätähän on tullut lisää :D Kiva pätkä taas kerran. Onko Fuyu saanut pienoisen kilpailijan vai kuvittelenko minä vaan? (Iik ihanaa Hidekikin vilahti tekstissä).

Valitettavasti minulta ei tänään oikein irtoa rakentavaa palautetta, joten pidättäydyn vain sanomaan jatka samaan malliin (ja jatkoahan on tulossa, joohan?)
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » La Tammi 19, 2008 21:26

Misaki: kiitos kommentista :) Kiva jos pidit! Fuyulla on vähän pientä mustasukkaisuusongelmaa. Katsotaan millainen soppa tästä kaikesta syntyy! Jatkoa yritetään kovasti ^^

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Su Tammi 20, 2008 22:16

Muuten, jos löytyisi yaoi-mangakaa joka on vailla käsikirjoitusta niin ottaappa yhteyttä rohkeasti. Kirjoitustyylistä onkin näytettä ylempänä ^^

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Ti Tammi 22, 2008 20:49

poisto
Viimeksi muokannut Fuyuki, Ti Marras 18, 2008 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Misaki

ViestiKirjoittaja Misaki » Ti Tammi 22, 2008 22:00

:shock: Wau. Menin ihan mykäksi. Kaunis. Nätti ja näpsäkkä loppu. Roolileikkejä, jee :lol:

Jaa, en mä kyllä taida ostata muuta sanoa kuin hirveästi ja kamalasti ja vielä ihan älyttömästi kiitos siitä että kirjoitit tämän. Kiitos.

Huoh, en osaa antaa mitään rakentavaa palautetta tai edes kunnollista kommenttia, mutta sanotaan nyt ettei minun silmääni taaskaan osu kirjoitusvirheitä tai muitakaan suunnattomia epätahdikkuuksia.
Kaunista tekstiä jota lukee mielellään, ihanat hahmot ja hyvä juonikin :D
Toivon että mäkin joskus opin kirjoittamaan näin. (ja sinä varmaan toivot että jätän sinut rauhaan kommenteiltani :lol: )

Mutta jokatapauksessa, hieno on ja pidän kirjoitustyylistäsi, toivottavasti pääsen joskus vielä lukemaan lisää tarinoitasi.
Mitään ei ole pakko tehdä, ei edes kuolla jos jaksaa hengittää.

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Ke Tammi 23, 2008 08:14

Misaki: kaikki kommentit otetaan kiitollisuudella vastaan! Palautetta on aina hyvä saada, että voi kehittyäkin hiukan kirjoittajana ^^ Kiva jos pidit! Sanottakoon että samasta ympäristöstä on tulossa juttua toisen henkilön näkökulmasta :wink: Voi kyllä mennä aikaa ennen kuin saan tänne mitään kelvollista. Jos totta puhutaan, olen ollu aika hämmentynyt, että tarinani on saaneet näinkin positiivista palautetta. Olen nimittäin kirjoitellut lähinnä pöytälaatikkoon tätä ennen.

Kiitos kehuista :oops: ^^

hyena_

ViestiKirjoittaja hyena_ » Ke Tammi 23, 2008 15:43

Ei voi muuta kun vaan kompata edellisiä... taitavaa kirjoitusta, pidän paljon. Yaoikohtaukset taidolla tehtyjä, hyvää työtä ^^
//Eikun...se taisikin jo loppua ;_;?
kuuntelut » söherrökset » katselut » ultimaattinen mikami teru-rakastaja/fani/orja.

Yasha

ViestiKirjoittaja Yasha » Su Helmi 24, 2008 15:06

Hellurei ja hellät tunteet! Aivan ihana tarina, jälleen kerran! Tosin pakko myöntää että ekalla lukukerralla löysin muutaman kohdan jossa oli ihan selvästi ajatus vaihtunut kesken lauseen, eli siis meinasit kirjoittaa jotain mutta päätitkin kirjoittaa jotain muuta jolloin sanamuodot eivät ihan täsmänneet, mutta niin ovelia ne pikku painovirhepaholaiset ovat etten enää löytänyt niitä! Tai sitten tarina on vain niin ihana ja hyvin kirjoitettu ettei sellaisiin pikkuasioihin kiinnitä huomiota sen enempää^^

Joka tapauksessa, aivan ihana tarina ja odotan innolla josko tulisi uusia tarinoita sinulta, tyylisi on nimittäin erittäin koukuttava! :D
All my friends just run away, when I'm having a bad day

Fuyuki

ViestiKirjoittaja Fuyuki » Ti Helmi 26, 2008 18:37

Yasha: kiitsa! Joo, voipi hyvinkin olla että on ajatus vaihtunut kesken kirjoituksen! Parantamisen varaa löytyy aina. Kiva jos tykkäsit kuiteskin. Uutta on kehitteillä kyllä...

shounen
Viesti:

Re: Night Shift

ViestiKirjoittaja shounen » Pe Kesä 13, 2008 13:18

Aluksi olin silleen että tämä on niin selvä kopio pretty womanista (onhan tuossa jotain samaa) mutta tykkäsin enemmän kun oli tehty tuo jatko just tuohon ^^

Mutta nätisti kirjoitettu ja mukava tarina siitä miten Ryuu pääsi pois huonosta elämästään, ja toivottavasti pääsee siihen taidekouluun ja elämä jatkuu yhtä mukavana.

Juu aika turhaksi meni tämä minun kommentti, halusin vaan kertoa että tykkäsin, kirjoitat hyvin, olen muitakin juttujasi nyt tässä lukenut 8)
:3

Palaa sivulle “Pörröinen kirjoituskone”