Axel + Roxas

Keskustelu, kommentit ja ideoinnit kuvataiteesta - sekä fanart että originaalihahmot.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

sakuque

Re: Axel + Roxas

ViestiKirjoittaja sakuque » To Touko 21, 2009 20:35

Ihana ! Roxas näyttää jotenki niin sellaselta... haavoittuvaiselta. Sen ilme on niin luonnollinen ja Axel on ihan perus Axel. : )
If you want to s c r e a m like a fangirl,
Just look G r e l l Sutcliff.

Numbah13

ViestiKirjoittaja Numbah13 » La Syys 19, 2009 15:42

Ihan uskomattoman upea piirros. Kyllä kateeksi käy... Vaikka itseki piirrän aina välillä myös näitä kahta herraa... (XP joka kerta tulee kyllä fail)

Anatomia on uskomattoman korrekti, itsellä menee silmät ku kattelee :D Axelin toinen käsi vaan vähän.. ihmetyttää. Mutta ei liiemmin valittamisen varaa minulla, itse joka kerta haluisi jättää piirtämättä XD

Ilmeet on niin..... NAM. AxelXRoxas 4 EVA !!
Come to me children and follow my way
Into the world of darkness and magic
To all your dreams, hopes and illusions

Vivumn
Viesti:

ViestiKirjoittaja Vivumn » Pe Maalis 04, 2011 15:30

uuu namia! Täydeellisesti pidän tästä kuvasta ^^. Mahtavaa! Itse pidän tästä ihan sikana!!
No Lollygagging

HanaHime
Viesti:

ViestiKirjoittaja HanaHime » Pe Tammi 20, 2012 22:46

MIKÄ PIIRROS!! <3<3<3<3 Ikuisena AkuRoku fanina annan tälle kyl 10+++ arvosanan!
Mun yks hyvä kaveri piirti mulle aina AkuRoku kuvii, mut tää on niiku niihin verrattuna tosi hyvä, vaikka ne kaverinki piirrokset oli tosi hyviä, mut just ilmeet ei aina iha ollu kohillaa ja hiukset, toisin ku tässä!!!
I love the word "fate"

Palaa sivulle “Tähdenlennon galleria”