häpeämätön itsemainostus

Keskustelu, kommentit ja ideoinnit kuvataiteesta - sekä fanart että originaalihahmot.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

kipupiste

häpeämätön itsemainostus

ViestiKirjoittaja kipupiste » Ti Syys 27, 2005 22:09

Mietin ainaki päiwän että kehtaanko laittaa tällaisen karseen leuhotuksen, mutta päätin sitten että ehkä kehtaan... Liekö kukaan muistaa niitä kuviani joita pari tänne aikanaan laitoin, mutta silloin joku toivoi että tulisi julkaisusopimus. Nyt minulla on sellainen! Jonkinlainen ainakin. Semmoinen jenkkiläinen varsin hyvien yaoi-piirtäjien porukka kuin Sakuranbo Studios laittoi minulle jo tossa kuukausi pari sitten kutsun seuraavaan antologiaansa. Rahaa ei tule luultavasti kuin nimellisesti, mutta ehdot on aikasta hyvät. Eli minulla voisi vuoden päästä olla isokokoisessa antologiassa ehta 42-sivuinen poikarakkaussarjakuva painettuna. Kirja ilmestyy vuoden 2006 Yaoi-Conia varten (järjestetään San Fransiscossa).

Aattelin että ostaisin tahi muuten hankkisin niitä opuksia sitten itselleni sen verran että voin täällä Koto-Suomessa myydä muutaman kavereille ja muille kiinnostuneille.

Mutta se miksi laitoin tämän galleria-osioon oli että jos nyt "joku" ei niitä kauan sitten laitettuja kuveja muista eikä ole törmännyt esim. y!Gallery-sivuuni (ja onpas tosi todennäköistä että olisi), niin pari viime päivinä piirrettyä kuvaa laittaisin tähän nyt esimerkiksi. Eivät ole siitä mainitusta sarjakuvasta, vaan ihan vain päässäni liittyviin poikarakkaustarinoihin liittyviä juttuja, joita harva se päivä piirtelen...

Tässä käyvät Gilgamesh ja Enkidu painiin siitä kumpi on kovempi jätkä:

http://melaja.fi/rhia/kuvat/skannit/gil ... -09-05.png

Tässä sitten vähän myöhemmin Gilgamesh kokee syviä moraalisia kriisejä Enkidun antaessa hänelle raamatullis-veljellisen suudelman:

http://melaja.fi/rhia/kuvat/skannit/gil ... -09-05.png

Semmosta... Ihan suoranaisia pr0nokuviakin minulta löytyy pilvin pimein, mutta en kehtaa laittaa. *menee nurkkaan häpeämään kauheaa itsensä korostamista*

Noretus
Viesti:

ViestiKirjoittaja Noretus » Ti Syys 27, 2005 23:47

Sinä olet ihan sairaan hyvä piirtäjä.

...

Mitään sen henkevämpää en sitten osaakaan sanoa.
Noretus

leonichan
Viesti:

ViestiKirjoittaja leonichan » Ke Syys 28, 2005 07:50

Vau o.o Voisinpa vaikka olla jonottamassa sitä opusta sitten itselleni.
*keräilee leukansa lattiasta ja rullaa kielensä takaisin suuhun*

Pistähän toki niitä pr0n kuviakin, tämähän on juuri se oikea paikka ;)
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

kipupiste

ViestiKirjoittaja kipupiste » Ke Syys 28, 2005 11:11

leonichan kirjoitti:Vau o.o Voisinpa vaikka olla jonottamassa sitä opusta sitten itselleni.
*keräilee leukansa lattiasta ja rullaa kielensä takaisin suuhun*

Joo mää kyselen sitten vuoden päästä että löytyykö kiinnostuneita -- tilailen kirjoja sitten sen mukaan miten ihmiset sanoo olevansa valmiita ostamaan. Saan varmaan itte kuitenkin halvemmalla. Ittestä on vaikea sanoa, mutta ainakin muut piirtäjät tuossa kirjassa tulevat olemaan varsin erinomaisia. Tyylejä löytyy animehtavasta ihan sellaiseen länsimaiseen semi-realismiin mitä itse harrastan. Jos kiinnostaa niin näitten taiteilijoitten sivuja pääsee katselemaan osoitteesta http://www.sakuranbostudios.com/ ...

Pistähän toki niitä pr0n kuviakin, tämähän on juuri se oikea paikka ;)

Hmm... :-) No tossa olis vaikka yksi mihin itse olen keskimääräistä tyytyväisempi (mietin että jos lähen vuoden päästä käymään siellä Yaoiconissa, niin voisin yrittää myydä printtejä tästä ja parista muusta):

http://melaja.fi/rhia/kuvat/skannit/iyaliah.png
Viimeksi muokannut kipupiste, Ke Syys 28, 2005 15:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » Ke Syys 28, 2005 14:04

En ole yleensä erityisemmin kiinnostunut länsiyaoista (olen kuitenkin vain katkera kun en itse osaa piirtää tai kirjoittaa, ja johonkin se mielenkiinto on kai rajattava), mutta ilmoittele ihmeessä jos tuohon julkaisuun päädyt; ainahan sitä kauniita piirroksia katselee ja pitäähän puolituttuja tukea jne. jne.

Palaa sivulle “Tähdenlennon galleria”