photomanipulaatio Kalkaros

Keskustelu, kommentit ja ideoinnit kuvataiteesta - sekä fanart että originaalihahmot.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

ViestiKirjoittaja Charha » To Helmi 17, 2005 20:29

*kiipeää Mitralin syliin pakoon Harry Pottereita ja julmaa maailmaa*

On a sidenote, harvemmin törmää sellaisiin asioihin, jotka jakavat mielipiteitä niin paljon kuin Potter. Sitä on joko kiihkeästi asian puolella, tai sitä vastaan... Melkein kaikissa uutisryhmissä on ainakin jokin Potter-topic... Jaaa tuota tuota... mistäs me puhuimmekaan?

Täytyy kyllä sanoa, että vaikken mikään fani olekaan, niin tuossa potretissa oli tyyliä. Very classy! Tuollaisia miehiä katsoo oikeen mielellään. *thumbs up*
It's not the size, it's how much you use it.

Ishida
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ishida » To Helmi 17, 2005 22:02

Mitral kirjoitti:Oy. Sun Harry Potterit koskettaa Taru Sormusten Herraa. Ei sovi

Mmh. Tuossa on varmaankin joku maailmanjärjestystä järkyttävä perverssi katastrofi muhimassa ja odottamassa pahinta mahdollista aikaa räjähtää silmille ^^''

Sen uhallakaan en kuitenkaan aio siirtää noita kirjoja, sillä hyllyt ovat niin täynnä kirjoja ja mangaa, ettei emigroiville Pottereille tai Sormustenherroille taida löytyä sopivaa koloa. Opetelkoot siis yhdessäeloa sillä sitä etenkin näiden kahden eepoksen kohdalla tunnutaan tarvitsevan.

Charha kirjoitti:On a sidenote, harvemmin törmää sellaisiin asioihin, jotka jakavat mielipiteitä niin paljon kuin Potter.

Tuo on kyllä ihan totta. Itse yritän olla asettumatta Potter-intouden kumpaankaan ääripäähän, mutta kai minä sinne fanipuolelle lukeudun. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö nauttisi Sormusten herran lukemisesta (tai ettenkö arvostaisi sitä ja sen maailmaa). Potter muutenkin on hiukan huono esimerkki edustamaan sitä maailmansuunnittelullista periaatetta, jota minä kannatan.

Mutta, kuten Charha muistutti... Mistäs me puhuimmekaan?

Hieno kuva, vaikken näyttelijän ulkonäöstä erityisemmin välitäkään. Kernaasti näkisin kyllä lisää näyttelijäehdotuksianne. Etenkin tuolla tavalla hahmoon istutettuna ^_^

Nezumi-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nezumi-chan » La Helmi 19, 2005 22:43

Ihan pieni palaaminen vielä tähän offtopicciin...
Charha kirjoitti:Sitä on joko kiihkeästi asian puolella, tai sitä vastaan...

Ja sitten lukee ja ihmettlee miksi alunperinkään oli vastaan... (n. 9/10 tapauksesta käy näin ^_^)

Mutta takaisin topicciin... juu kyllähän tuo Miru näitä photorealismi harjoitteluja tekee aina niiden Anteirin villager 6:sten alusvaatteiden suunnittelun ohessa... mutta mielellään otetaan muidenkin ehdotuksia vastaan... ettei tarvitse neroilla aivan yksinään *grin*
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Charha
Viesti:

ViestiKirjoittaja Charha » La Helmi 19, 2005 23:01

Sirrah kirjoitti:Ja sitten lukee ja ihmettlee miksi alunperinkään oli vastaan... (n. 9/10 tapauksesta käy näin ^_^)

Eläköön tuo pieni murto-osa, joka pysyy lahjomattomana (ja järjissään)... :P

Koska muuten saamme nähdä photorealistisen Legolasin tai Mr. Sparrow'n? (jos nyt jotain ehdotuksia saa heittää). Jotenkin nuo tuntuvat olevan aina vaan suosikkilistalla. Olen muutenkin yrittänyt metsästää kotikutoisia kuvia Jaska Varpusesta, mutta tämä tällainen sienestys ei ole oikein tuottanut tulosta.

Nezumi-chan
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nezumi-chan » Ke Helmi 23, 2005 11:36

hmmm... jos se joskus motivoituu... Miru ei nähkääs ole mikään hirveä photorealismin fani... vain tälläisissä casting tapauksissa (mgs-movie, hp-movie etc.) sekä jos nyt välttämättä haluaa parittaa jotkut leffa charut.... ja viimeisessä tapauksessa löydämme itsemme usein täältä http://www.squidge.org/~praxisters/TBlotr.html
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Charha
Viesti:

ViestiKirjoittaja Charha » Ke Helmi 23, 2005 15:15

*klick*

:shock:

Wau, mikä banneri! ...Mutta missä on Gimli?

Candace

ViestiKirjoittaja Candace » Ma Syys 19, 2005 20:31

Sirrah kirjoitti:lasten... *vaikenee ja siirtyy myös taka-alalle ennen kuin muistuttaa niistä tietämättömistä henkilöistä (a.k.a. kaverit/sukulaiset/sisarukset), jotka kävelevät huoneeseesi kesken animen katselun mutisten pistäviä kommentteja lasten piirretyistä*

Kun Hukka-veikkani näki (hän on minua 10 vuotta vanhempi) Plastic Littlen (eräs kestosuosikeistani) hän sanoi äitini aikaan, että piirretyissäni on tyttöjä tissit paljaina. Ei sillä, etten olisi huomannut niitä ja katsonutkin varsin tarkaan, Hukan kommentti kiukutti, kun se ei ole ainoa syy miksi pidän kyseisestä animesta... hänkin sanoi sen vain kun kuvittelee minun olevan joko viisi ja jumittunut varhais-puperteettiin.

Mutta to the topic... mikä se nyt olikaan... Harry Potter...? Päätin itseasiassa kirjoittaa, kun näin Noretus-saman viestin, mutta kun en ole vielä oppinut miten lainataan kahdesta viestistä... pitää minun selittää juurta jaksain, että olen samaa mieltä hänen kanssaan, että se blondi-poika ei osaa näytellä. Muutenkin luulisi, että maailmassa on aitoja blondeja, ne hiukset puistattavat minua.

Charhalle... ei, minäkään en ole oppinut ymmärtämään mikä Pottereissa viehättää, mutta yhdyn yleiseen mielipiteeseen, että jos ne saavat mukelot lukemaan, niin all's well.

kuripuck

Re: photomanipulaatio Kalkaros

ViestiKirjoittaja kuripuck » To Helmi 12, 2009 09:34

Tuot, tuot :shock: Nezumi rakas kuva ei toiminu ku katoin....tees asialle jotain >w< ja oon samaa mielt niist näyt. siin leffast >o<
LUKIHÄIRIÖINEN, ENTÄS SITTEN >W<

Metalun

Re: photomanipulaatio Kalkaros

ViestiKirjoittaja Metalun » Ma Marras 16, 2009 17:50

Harry Potter Kirjat ja Elokuvat <3 Ne on miulla kyllä todella lähelä sydäntä. Tom Felton on ihana ja hyvä näyttelemään, Darco on favo hahmoni hp:ssa.
Yaoi, slash ja gay ihminen kun olen =) Fantasioihin kuuluu tietenkin Hp + Dm

Ite olen lukenu kirjat ja kattonu tähän mennessä tulleet elokuvat, enkä voi moittia kumpiakaan. Kaverit väittävät että, elokuvat on surkeita mutta, oma mielipiteeni on että, MOLEMMAT ovat aivan ihania <3 ( Haltijat ja muut eri taikamaailmojen olennot ovat minulle ehkä jos voisi sanoa fetissi :oops: ) ;) jos niin voimakkaalla sanalla voi sanoa.

Harry Potterit innostivat lukemaan =)
Yaoi is life~ NOT A BIG DEAL !

-------------------------------
Ash sanoo näin =)'' Miksi äitini ei nimennyt minua vaikka Pekaksi '' ?

Pókemon movie 2 <3

Palaa sivulle “Tähdenlennon galleria”