Yaoi Miittiä Tampere Kuplii festareilla 31.3

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » La Maalis 10, 2007 20:30

Kaikki mukaan vaan :3 kuten sanottu. Ilta olisi varmaan varmin vaihtoehto mutta halutaan päivemmällä pitää niin katsotaan sitä lähempänä tapahtumaa kun kukin tietää missä aikoo olla ja mihinkin aikaan.
( ^ ,^) <( truthdel.deviantart.com)

Mel T.
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mel T. » To Maalis 15, 2007 18:46

uuu.. x3 kuulostaa mukavalta ajatukselta ^^.. olen täs vähä aikaa sitten saanu järjestettyy kyydi sinne joten tietty ^.^.. täytyy vaa ny alkaa kyhäilee uutta cossaus asuu :D
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » Pe Maalis 16, 2007 19:51

Siitä vaan. Tässä on nyt 2 viikkoa tapahtumaan ja aika kuluu hurjan nopeasti viimeisinä päivinä joten voisi alkaa tarkemmin pohtimaan sitä aikaa. Itse olen ainakin menossa alustavissa suunnitelmissani eri paneeleihin 10-13 välillä.

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Pe Maalis 16, 2007 20:47

Itse olen edelleenkin vapaa, mutta pidättäydyn ilta-miitissä :D
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

musasabi

ViestiKirjoittaja musasabi » Pe Maalis 16, 2007 20:55

En varmaankaan pääse paikalle. Aamulla tentti ja seuraavana päivänä pitää olla järjestämässä toista tapahtumaa. Pitäkää kivaa siellä :)

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » Su Maalis 18, 2007 19:25

petturi xD no koitetaan, ehkä saan raappaistua jonkun mukaan numeroa kasvattamaan mutta se kiva edes nähdä muutamaa otusta :3

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Su Maalis 25, 2007 20:01

Nonnii! Eikö olisi aika jo repäistä aika ja paikka miitillemme? Minulle periaatteessa käy milloin vain, mutta toivoisin että se menisi sitten vähän illemmalle ^^" You know, minulla on tod.näk tapaaminen erään tuttavani kanssa, joka saa sätkyn jokaisesta vieraasta ihmisestä. Puhumattakaan yaoista. No kuitenkin.. Mihin aikaan teille siis kävisi, jos ei ole muuta mahdollisuutta kun tökätä se päivälle, kyllä sekin käy.
"I am great warrior! Not some variety of flower!...YAY! Its crossdressing time <3"

"..Sure"

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » Ma Maalis 26, 2007 16:21

Kävisikö heti festareiden jälkeen (tai 10-15 minuuttia yli) väliaikabileissä? http://www.tamperekuplii.fi/ohjelma.html

Väliaikabileet

Tervetuloa Liken, Sammakon ja Arktisen banaanin Tampere kuplii -festarien ja iltaklubin väliaikabileisiin lauantaina 31.3. Klo 18-20 kahvila Valoon (Laternan alakerta, Puutarhakatu 11, Tampere).
Tule tapaamaan sarjakuvataitelijoita Jii Roikonen, Tommi Musturi, Jaana Suorsa, Milla Paloniemi ja Ilkka Heilä sekä tietenkin festariyleisöä.

Ei tarvis kierrellä kauemmas mitään paikkaa ettimään ja festaritunnelma sen kuin jatkuis ja jatkuis ja jatkuis.... köh, siis miltä kuulostaa?

Jos ajankohta on huono niin pidetään joskus päivällä.
KOMMENTTIA TULEMAAN!

ps.Minut tunnistaa sitten mitäilmeisimmin tulipunaisesta tukasta ja Fruitsbasket koulupuvusta :D

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ma Maalis 26, 2007 16:56

Olen itse edellisen kannalla - joskin varoitan että kyseinen paikka voi olla kovin täynnä, jolloin kannattaa varautua siihen että tavataan kadulla jossain ja liikutaan siitä toiseen kahviolaitokseen. Niitä kuitenkin keskustan alueella piisaa.

Tekisi kyllä luvattoman paljon mieli pitää cosplay-kalat päällä tuohon asti - kyllä sitä Jyväskylä, Helsingin ja Kemin kaduilla (sekä Hämeenlinnan teollisuusalueilla, älkää kysykö) pyöritty cosplay-tamineissa mutta ei Tampereella. Minun pitäisi tässä kohtaa hävetä melko paljon.

Ehdotus A - käyttäkää noita Aniki-badgeja avuksi tunnistautumiseen - http://www.aniki.fi/badge/ ja samoilla tunnuksilla toimii kun foorumitkin.

Ehdotus B - jos tuo ei ole kiva, kyllä minä äkkiä Yaoi.fi badgenkin sutaisen ihmisille. Voisi vaikka tulostaa muutaman ylimääräisen ja jakaa jossain tapahtumapaikalla.

Ehdotus C - kenties joku osaisi tehdä esim. hienomman kun minä?

Pointti X - väenpaljoudessa olisi kiva tunnistautua.

Truthdel
Viesti:

ViestiKirjoittaja Truthdel » Ma Maalis 26, 2007 17:16

Aniki-badge (paperilappu) itelle hyppäs kyllä heti paperille.
Foorumin oma badge ei olis ollenkaan paha vaihtoehto :D se on eriasia kuinkamoni välttämättä tahtoo pitää sitä (minäminäminä (^v^)/ )

Totta sekin että väliaikabileet voi olla aika täysi, sitten voidaan sopia jokin kohtaamispaikka mistä sitten jatkaa.

Kyuu- oisko aika vihdoin laittaa se Tamperekin matalaksi ja taapertaa cospit yllä :D

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Ma Maalis 26, 2007 19:31

Noh, kyllä tuo idea on ihan siedettävä :D vaikka se menee niin, että minä kyllä seuraan sitä minne porukka menee.. Vaikka se kyseinen klubi saattaa todellakin olla täynnä köhköhköh. ^^" Saatika sitten, ikäraja.. Älkää dissatko vain sen vuoksi, etten ole vielä iso vielä täysi-ikäinen vaikka niin monet ihmiset, niin virkaihmisetkin kuin tavalliset tallaajat, ovat erehtyneet minua luulemaan~

Ja jos nyt otamme tuon paikan tapaamiseksi, eikö olisi myös hyvä tavata jossain festari alueella, ennen sisälle menoa (siis luuletteko te oikeasti että minä osaan liikkua tampereella jos kerran eksyn ihan naapuri kaduilla T_T)
Tunnistamisenkin, kannalta tuo kohtaamis paikka X ennen kuin änkeydymme klubiin olisi suositeltavaa. Joku taiteelisesti lahjakas ihminen voisi pomppia siellä ns.kyltti kädessä, että Yaoistit tännepäin! Sen avulla voisimme myös kerätä foorumin ulkopuolisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneet yaoista, mukaan ja sen kautta uusia keskustelijoita tänne!
Nuo Badget on kova juttu! Mutta minun osaltani mahdoton, jollen itse ala sitä tekemään, joka on muuten ihan mahdotonta minun kädentaidoiltani. Kyllä olen köydä wnb-opiskelija paska joka ei osaa ommella, eikä omista tulostinta/skanneria. Mutta uskokaa tai älkää olen kokenut ne tuskat mitä siitä on aiheutunut!

Ainiin, itse aion tulla cosplay tamineissa, ja samoin seuralaisenikin ^.^

"..Sure"

Ree
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ree » Ma Maalis 26, 2007 19:49

Pointti x: toimii cosplay-tamineissa. Itse aion luultavasti rahtautua takaisin Helsinkiinkin kamineet päällä, ja varsinkaan kesken tapahtuman en aio vetää niitä pois.

Aika: Milloin vain cosplay-kisan loppumisen ja junan lähtemisen välissä sopii. Jälkimmäisestä ei ole mitään hajua, sitä pitää vähän säätää.

Aniki-badget toimii. Myös Yaoi.fi badgetkin toimisivat. Kaikki toimii.

Tiivistelmä: sano aika ja paikka, olen siellä ja toivottavasti randomin kaverini kanssa. Osan luultavasti tunnistan. Toivottavasti.
Pörrölonkero.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

ViestiKirjoittaja kyuu » Ti Maalis 27, 2007 00:00

Tylsä, mutta pakollinen disclaimer: minä EN ole graafikko. Lätkin vain juttuja kasaan ja muut kärsivät.

Mutta, lähdin visioimaan jotain ja lopputulos on tässä.

Kuva

Syy, miksi Yatsura-sama sai tämän kunnian on simppeli. Viimeaikaisista viestien kirjoittajista hänen nick on pisin. Jos se mahtuu, mahtuvat muutkin.

Toimii / ei toimi / antakaa ideoita. En takaa että osaan korjata asioita mutta aina kannattaa ehdottaa, voin ainakin yrittää hienostella.

Lopputulos voisi olla se että teen noita x kappaletta sopivilla nickeillä paperille, laminoin ja laitan jonkun tarkkasormisemman leikkaamaan, sitten niitä voi käydä hakemassa minulta / paikasta x itse tapahtumassa. Tai voin tehdä sopivat tulostuskelpoiset versiot niille jotka saavat itse säädettyä. En lähtisi tuota vielä pistämään badgegeneraattoriin, puhutaan kuitenkin kosmoksen esiasteesta.

muox: Eräs anonyymi Aniki moderaattoritiimin jäsen totesi "lisää ny vielä keltasta niin saa varotuskyltin". Pitihän se kokeilla. En tiedä mitä tuosta pitäisi olla mieltä...

Yatsura-sama
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yatsura-sama » Ti Maalis 27, 2007 09:39

Olen ihan sanaton :oops:

No mutta jos meidän kaikkien rakastama Kyuu on mahdollistamassa tuon badge-ongelman meille ei-teknisten-laitteiden omistajille.
Jos Kyuun tavoittaa jostakin festari alueelta niitä tarjoilemassa, mikäs siinä.
Mutta todellakin. Meidän ei kai kannattaisi enään puhua paikasta X vaan siirtyä nimiin, sillä tuo nimitys saattaa olla joillekkin hieman puutteelinen :D

Joten paikka! Nimetkää!

"..Sure"

Ree
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ree » Ti Maalis 27, 2007 10:36

kyuu kirjoitti:Pitihän se kokeilla.

Mielestäni tuo varoituskyltti-mode toimii paremmin kuin yksivärinen tausta. Tiedoksenne.
Pörrölonkero.

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”