Parituksia!

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Crimson
Viesti:

ViestiKirjoittaja Crimson » Ma Helmi 04, 2008 13:29

NaruSasu (ja ylpeä siitä tosiasiasta että ollut fani jo yli 5 vuotta eikä loppua näy)
Atsushi/Masayoshi (Kusatta Kyoushi no Houteishikin pääparitus, voi vitsit että palvon sitä. ;__; On myöskin ainut canon -paritus jota tuen)
Axel/Roxas/Axel (Syy miksi Kingdom Hearts 2'sta pelataan)
Roxas/Riku (Tiedän, kaukaa haettu.)
Tsuyoshi/Kouichi (Liikaa fanserviceä etten voi muuta kuin parittaa näitä kahta KinKi Kids'in laulajaa)
Rey/Shinn (Gundam SEED DESTINYn olematon paritus joka saisi olla oleva. T__T)
Tir/Gremio (Suikoden 1'ssä mitään muuta paritusta ei taideta vihjailla niin paljon kuin tätä. :p)
Keith/Matsuka (Terra he'sta. Extremet rakkaus/viha -suhteet on ihania. *3*)
Edmond/Albert (Gankutsuou... No jaa, on tämäkin aika canon?)
Kamui/Subaru (X/1999. *sanaton.* *-* )
Jounouchi/Kaiba (Yuugiou. Yammee, puppyshipping.)
Tokitou/Kubota (Wild Adapter... Näistä kahdesta saa mitään selvää niin en voi olla parittamatta.)
@cosplay.com ° C² cosplay@tumblr °
あ! シチュ〜! シチュ〜!

chinor
Viesti:

ViestiKirjoittaja chinor » La Helmi 09, 2008 00:52

Siis että mitä. Suosikkiparitusketju, enkä minä vielä ole vastannut? *A* Korjaan asian välittömästi.

Viral x Simon TTGL:sta on tällä hetkellä kyllä minun ehdoton suosikkini, se ihQista ihQin jota ihQtan aina tilaisuuden tullessa <3 Ne vankilakohtaukset... molemmilla vain pyyhe lanteilla... *kuolaa* Vaihtoehtoisesti Simon x Rossiu tai Viral x Rossiu on myös oikein maukasta. Tai jopa Simon x Viral x Rossiu <3

Sasahara x Madarame Genshikenistä (tai no enemmän 2. tuotantokaudelta)... Tätä paria näytettiin aivan häikäilemättä jopa yhden jakson verran, ja se oli nannaa <3

Watanuki x Doumeki xxxHOLiCista on myös niin ilmiselvä ja suloinen pari ettei toista samanlaista :D

Hikaru x Kaoru Ouran High School Host Clubista. Delicious twincest, tarvitseeko muuta edes sanoa? n__n

Onhan noita parituksia tullut tehtyä vaikka kuinka paljon, mutta nämä ovat minun kestosuosikkini :-D
誰にも優しく愛に生きる人~ あにき~!! | ミカンせいじん | 「森の安藤」

ShyHi

ViestiKirjoittaja ShyHi » Su Helmi 10, 2008 12:58

chinor kirjoitti:Sasahara x Madarame Genshikenistä (tai no enemmän 2. tuotantokaudelta)... Tätä paria näytettiin aivan häikäilemättä jopa yhden jakson verran, ja se oli nannaa <3

heeeheee (tähän voitte kuvitella maanisesti kiiluvat fanityttösilmät - ei vaineskaan ^^). Hassu juttu tämä, sillä mieleeni ei ollut edes tullut Sasahara ja Madarame "sillä tavalla" ennen kuin Ogiuen ajatukset tulivat ilmi mangan kuutososassa. Sen jälkeen oli herkullista seurata, kuinka Ogiue kehitteli tarinaansa, vaikka edelleenkään tämä paritus ei toiminut omassa mielessäni. Mutta se animejakso oli kyllä todellakin nannaa. Hahmot oli juuri sopivasti muutettu poikkeamaan alkuperäisestä tarinasta, joten homma loksahti kohdalleen. Jakso on muuten hyvä pienoistarina - ja aikas kuuma sellainen.

Sivuhuomautuksena saan jotain kieroa tyydytystä siitä, kuinka monelle ei yaoistille tuo animejakso tulee "puun takaa" ja saan lukea noita "Aargh arpeuduin loppuelämäkseni!" - tms viestejä :twisted: .
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Sleepy Dancer
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sleepy Dancer » Ti Maalis 04, 2008 17:55

en minä yleensä jaksa parittaa, mutta kun...

Abe x Mihashi Oofurista. pitävät toisiaan kädestä ja yrittävät ymmärtää toisiaan, saavat toisensa punastumaan, ovat jatkuvasti huolissaan toisistaan... heidän parittamiseen jos mihin on annettu aihetta. (ja näyttävät muutenkin hyviltä yhdessä).

Hanai x Tajima myöskin Oofurista. hekin ovat aika suloinen pari. ja muistaakseni Hanai totesi eräässä jaksossa "...mutta tuntuu hyvältä, kun Tajima sanoo sen."

ihme kyllä muista sarjoista en ole innostunut parittamaan poikia...en minä osaa, ellei hahmojen välillä ole selvästi lämpöä. :oops:
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Akita Inu

Re: Parituksia!

ViestiKirjoittaja Akita Inu » Ti Heinä 29, 2008 00:17

Ouukhei. Tällä hetkellä minulla ei taida olla kuin yksi paritus, josta tykkään ylitse muiden ja se ompi Sesshoumaru/Naraku. Töttöröö. Joo, tuntuu että vain harvat ovat tuon kannalla ja edes tajuavat sitä jotenkin. Liian vähän ficcejä löytyy ja vain muutamaan fanarttiin olen törmännyt (en sitten tiedä olenko etsinyt vääriltä sivuilta). He sopisivat niin hyvin yhteen, kun ovat vähän samanlaisiakin. Kylmiä, tunteettomia (näennäisesti), pahispuolta kummassain, Narakussa luonnollisesti enemmän. Kauniin näköisiä yhdessä, siinä yksi hyvä plussa. Sesshy on lisäksi tuollainen tunteitaan piilotteleva jääprinssi, joka ei ainakaan tiettävästi ole paljoa rakkauteen tai romanttisiin tunteisiin tutustunut, eikä hänen kasvoillaan juuri ilmeitä nähdä. Naraku puolestaan on se the pääpahis, muttei tosiaankaan läpimätä. Hänellähän on sentäs jotain aavistusta siitä mitä rakkaus on (Onigumon Kikyo-ihastuksen takia) ja hänen naamallaan näkyy jos jonkinlaista ilmettä ja tunnetta, hän näyttää niitä enemmän, vaikka ne hellät puolet piiloon jäävätkin. Joten, juuri Naraku on täydellinen opastamaan Sesshynkin tuolle paratiisimaiselle polulle ihanien tunteiden maailmaan, hän voisi opettaa Sesshylle jotain rakkaudesta ja niin edelleen. Hän voisi saada Sesshyn vapautumaan kylmästä muuristaan ja näyttämään ne tunteet, jotka muutoin pysyvät kahlittuna herran sisuksissa. Lisäksi heissä kummassakin on loistavaa semeainesta, enkä osaa kuvitella tätä paritusta miksikään söpöksi hempeilyksi, vaan ennemminkin aggressiiviseksi, sadistisuuteenkiin livahtavaksi, mutta kuitenkin joiltain osin herkäksi. Naraku-seme ja Sesshy-uke asetelma on aikasen herkullinen - sadistinen Naraku, joka tykkää ensin satuttaa fyysisestikin, mutta joka kuitenkin kykenee halutessaan olemaan helläkätinen ja parantamaan aiheuttamansa haaverit. Täydellisen alistuvaa osapuolta ei kummastakaan saisi. Sesshy-semekin toimisi vallan loistavasti, hän olisi enemmänkin alistushaluinen, ei ihan niin sadistisesti kuin Naraku ja hän voisi myös vaatia toiselta kunnioitusta itselleen.
Namsnams.<3 Niin, ja onhan pokkareissa tullut ilmi kutkuttavia vihjauksia parituksen suhteen, jos ne repliikit tahtoo sillä tavalla nähdä. Joku volume 29 vaikkapa ja Narakun uuden ruumiin testaaminen. "Olenko niin mielenkiintoinen?" hän kysyy Sesseltä ja kehottaa vieläpä kokeilemaan uuden ruumiinsa voimia *hohohoo*. Ja Sesshy myöhemmin "Hän käytti minua kokeillakseen uuden ruumiinsa voimia..." Todellakin. Tai volume 33, joka kierosti ajateltuna oli melkoisen herkkua sekin. Tällä kertaa Narakun suusta pääsi melkein suoraa flirttiä. "Sydämesi on aivan toista maata", "Ainakin sinusta on enemmän iloa kuin Inuyashasta". Krhm, joo. Näin siis. Sess/Nar, ikuisesti. :twisted:

Sephylle puolestaan olen jo pitkään yrittänyt mietiskellä sopivaa kumppania, enkä vieläkään oikein tiedä. Genesis/Sephiroth on vaikuttanut aika kivaisalta ja siitä olen lukenut herkullisia ficcejäkin. Sephy/Zack ei myöskään ole kovin paha, eikä ehkä Sephy/Cloudkaan. Njuu.

Northern lights

ViestiKirjoittaja Northern lights » La Elo 16, 2008 21:43

Akita Inu kirjoitti: Naraku-seme ja Sesshy-uke asetelma on aikasen herkullinen - sadistinen Naraku, joka tykkää ensin satuttaa fyysisestikin, mutta joka kuitenkin kykenee halutessaan olemaan helläkätinen ja parantamaan aiheuttamansa haaverit. Täydellisen alistuvaa osapuolta ei kummastakaan saisi. Sesshy-semekin toimisi vallan loistavasti, hän olisi enemmänkin alistushaluinen, ei ihan niin sadistisesti kuin Naraku ja hän voisi myös vaatia toiselta kunnioitusta itselleen.

NarakuxSesshoumaru paritus on muutenkin mielenkiintoinen sillä Naraku lienee ainoa Inuyashan hahmoista joka voisi alistaa Sesshoumarua. Eipä muita hahmoja tule mieleen joka pystyisi siihen. Tosin, en kylläkään pidä ajatuksesta että Sesshoumaru olisi uke, mutta... ehkä sitten joskus...

Mutta ykkösparitukseni on kuitenkin InuyashaxSesshoumaru. Lienenkö ainoa joka pitää tästä parituksesta?
Enpä osaa selittää mikä tässä parituksessa niin viehättää, kuin että tykkään parittaa lempihahmojani keskenään. Lisäksi kun sarjassa tyypit vihaavat sydänjuuriaan myöten toisiaan on kai jokin vastareaktio lukea fanficcejä missä veljekset tulevat jossain määrin toimeen keskenään ei niin veljellisissä merkeissä :roll: .
En muuta voi tähän hätään sanoa kuin että ne on vaan niin suloisia yhdessä.

Muita parituksia joista pidän on:
RenjixIchigo (Bleach), KakashixIruka (Naruto), RenjixByakuya (Bleach), RitsukaxSoubi (Loveless), HisagixRenji(Bleach)

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » La Elo 16, 2008 23:52

Northern lights kirjoitti:Tosin, en kylläkään pidä ajatuksesta että Sesshoumaru olisi uke, mutta... ehkä sitten joskus... Mutta ykkösparitukseni on kuitenkin InuyashaxSesshoumaru.

Ristiriita! :D Paritukset kuuluu ilmaista muodossa seme x uke, joten kannatit juuri Sesshoumarua ukeksi Inuyashalle.

(Pilkunviilauksesta anteeksi. ^^;)

-Rudia-
Viesti:

ViestiKirjoittaja -Rudia- » Su Elo 17, 2008 09:51

ykkösparitukseni on kuitenkin InuyashaxSesshoumaru. Lienenkö ainoa joka pitää tästä parituksesta?

Et ole ainoa! Tosin Sesshu semenä Inuyashalle on jo vähän klisee... vois joskus lukee Inuyasha-semenä x Sesshu-ukena peritusfanficcejä... mutta koska olen kieroutunut ja rakastan kieroilla erilaisilla parituksilla ja uke-seme yhdistelmillä, mua vois pitää jo yaoin halventajana XXD

Tietysti kyse on silkasta mielipiteestä... jotkut paritukset alkaa olla jo kliseitä, että uusia asetelmia on pakko keksiä tai muuten menee maku kokonaan.

Rudia kiittää ja kuittaa puheenvuoronsa
Hate the sin -
but love the sinner

sokerikooma

ViestiKirjoittaja sokerikooma » Su Syys 21, 2008 00:53

No näitähän löytyy.. en osaa olla parittamatta miehiä keskenään sama se mikä anime on kyseessä. Ja varmasti muuten unohdan mainita jotain kivoja parituksia tässä viestissä..

Otetaan nyt ainakin Lavi x Kanda D. Gray-manista. Se ainoa oikea paritus kyseisestä sarjasta, todellakin. Allen saa nyt valitettavasti tyytyä vaikka Lenaleehen.. Kyllähän Lavi kutsuu Kandaa etunimellään (josta Kanda yleensä aina vetää skitsot) eikä ole vieläkään joutunut mugenin lävistämäksi, joten ei se Kanda sitä niin paljon nyt voi vihata, eikö? :'D. Fanfictionia noista ainakin löytyy ihan mukavasti.

Ja sitten vaikka Bleachista nyt pystyy parittamaan melkein ketä tahansa. Olen kyllä menossa vasta jaksossa 99 mutta rakastuin todellakin Renji x Byakuyaan, ja mielellään todellakin Byakuya ukena. Aikalailla vihiä oon huomannut myös Renji x Ichigoon mutta en ihan oikeasti älyä miten niin monet näkee Ichigon, 15-vuotiaan teinipojan, semenä Renjille.. Ichigo x Ishidakaan ei ihan mahdottomalta vaikuta. No muita kivoja, Ichimarun tai Shuuhein nyt näen mielelläni kenen tahansa kanssa : D. Hollow!Ichigo x Ichigo on kieltämättä aika mielenkiintoinen paritus myös. Eikä yhtään haittaisi nähdä Yumichikaa jonkun toisen miehen kanssa.

Ouranista Hikaru x Kaoru on ihan ehdoton. En kestä sitä ajatusta että Hikaru menisi yhteen Haruhin kanssa.. kuka tahansa muu Haruhille mutta ei Hikaru! Ihan sama vaikka olisi miten insestiä. Ne on niin pari. Ja episodit 23 & 24 vihjasi ainakin IMO Kyouya x Tamaki paritukseen aika vahvasti. Vai mitä se Honey ja Mori siellä puussa istuskellessaan tarkoitti?

Prince of Tenniksestä en jaksa mainita mitään pareja kun kyllästyihin siihen jo, mutta hei, ne viisikymmentä poikaa saa paritettua kaikki keskenään. Tosin luen yhäkin Kenya x Zaizen / Saeki x Ryou / Wakato x Kajimoto ficcejä jos sellaisiin satun törmäämään.. mutta etenkin ensiksi mainittu on kyllä aika erittäin harvinaista herkkua..

Death Notesta kaikki Ällää ja Lightiä koskevat jutut on kyllä jäänyt ihan huomiota vaille, mutta Matt x Mello on aika nams.

Muita kivoja parituksia on Yuuri x Wolfram (Kyo Kara Mao, aika selvä pari, ovat jo kihloissakin), Gwendal x Günter (Kyo Kara Mao), Ranmaru x Yuki (The Wallflover, nenä vuoti verta kun tongin väen vängällä vihjailua tästä parista - ja löysin), Kyo x Yuki (Fruits Basket), Yoite x Miharu <3 (Nabari no Ou, aika selvä pari, vai mitä se halaus lumisateessa ja Miharun ajatukset sitten muka on),

Biitti

ViestiKirjoittaja Biitti » Ke Syys 24, 2008 21:23

...MOI. Biitti-täti täällä hei. : D

Joo, minuahan ei saisi päästää tällaisten topiccien kimppuun mutta melko samahan tuo~

Joo. Itse näen itseni vähän omituisempana parittajana, (*GRIN*) makuni kun tuntuu olevan erityisen vaihteleva ja kaiken lisäksi valtavirran vastainen... Ainakin luulisin niin. =3=;

Mutta, niihin itse pareihin.

Ammoisista ajoista aloitamme. Weiss Kreuz ja SchuldigxOmi. Olen sadisti ja tykkään kunnon mindfuckeista. <3 Literally, grr~. Vanhemmista fandomeista oikein mikään muu ei olekaan päätynyt kestosuosikki listalle, näkee taas kuinka terve lapsi olen.

Naruto fandomi nyt ei suuremmalti kiinnosta enää, mutta pakkosanoa. KakuHidan on jotain NIIN UPEAA. RAKASTAN. RAKASTAN. RAKASTAN. Ihan ensihetkestä lähtien. Vanhojen avioparien tavoin käyttäytyvät parit ovat aina lähellä tämän fanitytön sydäntä.

Uudemmista fandomeista: Bleachin IkkakuxYumichika. Se on niin canon, myöntäkää pois. Näitä kahta fanityttöilen ihan kympillä, plus Ikkaku on hot. <3 Söpöstelyosaston ulkopuolelta (kyllä, te luitte oikein) löytyvät valkaisuaineen parissa myös GinKira (niin totta tämäkin) sekä übersuosikki GrimmjawxIchigo. MIKSEI SITÄ LÖYDY MISTÄÄN? D'X Ja miksi se on köpöä kun sitä löytyy?! Tahdon GrimmIchini..! En vaan osaa etsiä. Olen huono ja laiska. :'<

Gurren-Lagannista yhdyn edellisiin mielipiteisiin. ViralxSimon, koska Viral tarvitsee rakkautta ja saa luvan saada sitä Simonilta. En ole tähään pariin mitenkään hirveästi vielä tutustunut, mutta olen jo ihastunut itse ideaan ihan tarpeeksi. <3

D.Graymanistakin löytyy nykyinen superihkutusmegapläjäys, nimittäin LavixAllen. Syinä a) se että fanitytön on pakko parittaa ja b) LALLEN pelkkänä parituksen kutsumanimenäkin on jotain niin söpön kuuloista etten vaan voinut olla sanomatta sitä iljettävän söpöä "awwww"ia. Ja sanon ihan rehellisesti, että otan aina mielummin söpön ja ilkikurisen semen kuin sarjan yhden ilmeen ihmeen. Kanda, näpit irti Allenista. 8'<

Olen nyt tässä myös tutustunut Oofuriin, ja todennut AbexMihashin joksikin NIIN HEMMETIN SÖPÖKSI, että allekirjoittanut luultavasti joutuu poistumaan kohta hammaslääkäriin kun hampaat sulavat. Allekirjoitan yläpuolelta löytyneen mielipiteen myöskin HanaixTajimasta. Koska se vaan nyt on tyhmää olla ottamatta kaikkea irti punastelevista pesispojista.

Tästä Death Note hypetyksestä olen ohittanut suurimman osan yaoista ihan kädenheilautuksella. Itse näen Raiton ja L:n epäseksuaaleina olentoina ja MelloxNear nyt ei koskaan oikein iskenyt. Mutta MelloxMatt/MattxMello (EITHER WAY IS GOOD <3) on vain jotain niin... AH. Fanityttöily leiman arvoista, että en vaan voi ohittaa.

Ja noin. Siinä syy miksi meikäläistä EI saa laittaa tällaisten aiheiden kimppuun. Viestit on mammutteja. AINA.

EDIT: AI NIIN. Unohtuihan se synneistä suurin, se vaaleanpunaisin ja iljettävin mainstream heikkouteni - AkuRoku. Koska KH2 on PAHA, PAHA, PAHA peli jota ei saisi antaa kenenkään pienenpienenkään fanitytön käsiin! IKINÄ. KOSKAAN. EI.

-Rudia-
Viesti:

ViestiKirjoittaja -Rudia- » To Syys 25, 2008 16:42

On pakko taas terrorisoida tätä paikkaa.

Tuli tässä hankittua uus peli nimeltään Valkyrie Profiles 2: Silmeria. Siinä on aika mielenkiintoinen parituksen aihe, Dylan ja Arngrim - kummatkin isoja lihaskimppuja miekanheiluttajia, ja aina toistensa kimpussa. Hurmaavan sööttiä! Toisaalta toinen on aave ja toinen taas elävä ihminen... hmm.... kieroa vai kieroa? MEGAKIEROA!

Ja mitä Bitenshi-san kirjoitti KH2:sta - olen samaa mieltä. Liikaa herkkuja miehiä paritettavaksi... ja AxuRoxu on vaan LIIIIAN ilmiselvää, että pöksyt kastuu pelkästä katsomisesta.

"No one would miss me"
"That's not true! I would..."
Hate the sin -
but love the sinner

Akita Inu

ViestiKirjoittaja Akita Inu » To Joulu 11, 2008 12:38

Northern lights kirjoitti:
Akita Inu kirjoitti: Naraku-seme ja Sesshy-uke asetelma on aikasen herkullinen - sadistinen Naraku, joka tykkää ensin satuttaa fyysisestikin, mutta joka kuitenkin kykenee halutessaan olemaan helläkätinen ja parantamaan aiheuttamansa haaverit. Täydellisen alistuvaa osapuolta ei kummastakaan saisi. Sesshy-semekin toimisi vallan loistavasti, hän olisi enemmänkin alistushaluinen, ei ihan niin sadistisesti kuin Naraku ja hän voisi myös vaatia toiselta kunnioitusta itselleen.

NarakuxSesshoumaru paritus on muutenkin mielenkiintoinen sillä Naraku lienee ainoa Inuyashan hahmoista joka voisi alistaa Sesshoumarua. Eipä muita hahmoja tule mieleen joka pystyisi siihen. Tosin, en kylläkään pidä ajatuksesta että Sesshoumaru olisi uke, mutta... ehkä sitten joskus...

Ei niitä muita olekaan, niin : D Minä puolestani alan tykätä entistä enemmän Sesshystä jota alistetaan, vaikkei se helpolla tapahdukaan. Mutta mistäs sen tietää että hän oikeastikin on ihan niin tyyni ja viileä kuin antaa ymmärtää, saati tyytyväinen elämäänsä. Jos he vain menisivät yhteen oikeastikin, kaikki olisi hyvin ja voisin kuolla onnellisena. :lol: Kaikki merkitkin viittaavat siihen suuntaan (enkä suostu näkemään asiaa muulla lailla).

Pakko nyt kysyä teiltä, Inu/Sessh-parituksen kannattajat: eikö lainkaan häiritse että kyseessä ovat velipuolet? Tuohan menee jo aika lailla insestin puolelle, eikä se ole kovin viehättävää missään yhteydessä, niin irl-maailmassa kuin fiktiivistenkään hahmojen kesken, ei minun mielestäni siis.

Mlaa
Viesti:

Re:

ViestiKirjoittaja Mlaa » To Joulu 11, 2008 17:59

chinor kirjoitti:Watanuki x Doumeki xxxHOLiCista on myös niin ilmiselvä ja suloinen pari ettei toista samanlaista :D

Jes! Lisää Watanuki x Doumeki-faneja! *tanssahtelua*

Tamaki x Kyouya Ouranista. Älkää kysykö, en tiedä edes mistä toi lähti...
Kudo x Heiji Salapoliisi Conanista. Ja VAIN Kudo x Heiji, EI Conan x Heiji. Jätetään Conan rauhaan. :D
Kouno x Yuujirou Princess Princessista. Purrrr! <3
Zoro x Sanji One Piecestä. DUH. Ilmiselvää, söör.
Matt x Mello Death Notesta. ^^'
L x Light samasta sarjasta kuin ylempi in case you didn't guess.
Spoiler:
Maguri x Maora Gentlemen's Alliance Crossista. Spoilereissa siksi, jos joku ei ole vielä päässyt sinne asti mangassa
Viimeksi muokannut Mlaa, Su Joulu 28, 2008 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

happycherry

ViestiKirjoittaja happycherry » Pe Joulu 12, 2008 00:11

akuroku :3 no joo sori ku pungin tähänkin keskusteluun
mutku AKUROKU=AxelxRoxas=love
life inside the musicbox aint easy

tumppu-san

ViestiKirjoittaja tumppu-san » Su Joulu 28, 2008 14:29

Sebastian ja Ciel kuroshitsujista
taas palvelija x Herra praituksia, mutta ne on niin söpö paritus..
Yoite ja Miharu nabari no ousta
no niillon selvästikkin rakkaussuhde. ootteko sarjaa kattoneet huomannu ;'D
Zero ja kaname Vampire knightistä.
selvästi hyvä pari.

siinä muutama, mitä olen tässä lähiaikoina katsonut..
saattaa olla jo tulleita x3
mattey on rakkaus.

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”