Yaoi-unia?

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Charha
Viesti:

Yaoi-unia?

ViestiKirjoittaja Charha » Pe Touko 06, 2005 12:33

Tämä saattaa olla vähän outo kysymys, mutta oletteko koskaan nähneet unia, joiden sisältö on joko silkkaa yaoita tai ainakin lähestyy sitä? Itse näen koko ajan unia komeista fantasiahahmoistani, mutta tajusin juuri etten ole unissani tainnut kertaakaan päästä seuraamaan mitään todella kiinnostavaa pelehdintää.

Olisi todella herkullista nähdä sellaista unta, jossa pääsisi itse joko semeilemään/ukeilemaan omana lempihahmonaan tai sitten seuraamaan toimintaa lähimmästä puskasta käsin.

Kommentteja, anyone?
It's not the size, it's how much you use it.

Noretus
Viesti:

ViestiKirjoittaja Noretus » Pe Touko 06, 2005 16:47

En muistaakseni ole ikinä ollut osaa ottamassa ( onneksi, en haluaisikaan XP ) mutta onhan noita enemmän ja vähemmän shounen-ai/yaoi vivahteisia unia tullut "seurattua sivusta". Yleensä Saiyuki-unia vieläpä <3

Paras oli kun uni oli "piirretty" miun lempi Saiyuki doujinshi-piirtäjän tyylillä. Olin ihan onessani aamulla ;;*3*;; Gojyo ja Sanzo pelehti jotain keskenään.
Ei siinä nyt mitään hirveän rietasta näkynyt mutta se vähäkin riitti siihen että eka ajatus aamulla ei ollut "tämä päivä on huono".

Viimeaikaisimmassa unessa Hakkai ja Sanzo paijasi toisiaan ja Sanzo istui jostain syystä Hakkain sylkissä <3 Söpötititi... vaikka HakkaixSanzo ei olekaan mieliparitukseni.
Noretus

Mitral
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mitral » Pe Touko 06, 2005 20:39

Minä olen nähnyt 'yaoi' unia parikin kertaa...

Ensimmäisessä olin ihan oma itseni mutta mies ja pelehdin jossain pusikossa erään entisen koululaiseni kanssa, nätin sellaisen... Se oli hyvä uni ja olin aika sähäkässä mielentilassa kun heräsin siitä *drool*
Toisessa unessa olin taas mies ja semenäni toimi oma poikaystävä (ensin taisin puuhastella yksinäni mutta siitä ei tahtonut tulla mitään, niin tarvitsin apua)... Se oli hyvin outo uni, mutta loppuunsa aika ihana *droolx2* Ja ukkelini vain innostui kun kerroin unesta sille :)
Ja olen kyllä nähnyt kerran unta missä olin lesbokin.... Että näitä riittää

Omista tahi mangojenkaan hahmoista en ole kyllä päässyt näkemään unia ikinä, mikä on mälsää koska juuri sellaisia unia haluaisinkin nähdä :D
Kiitos ja anteeksi.

Kage

ViestiKirjoittaja Kage » La Touko 07, 2005 02:19

Paha tapa miettiä jotain bishietä ennnen nukkumaan menoa sillä lopputulos on melko hardcore-pläjäys kaikkea lukemaani ja kirjoittamaani sekä kehittelemääni muutaman onnettoman kontolle....
En kyllä valita sillä mukavia uniahan ne, ainoa vaan että toisinaan kiroaa aamulla kun ei osaa piirtää puoliakaan niitä asennoista saati bishieistä.... :evil:

Nakki

ViestiKirjoittaja Nakki » La Touko 07, 2005 19:48

Jos illalla liiaksi lueskelee yms. viihdyttää itseään, näkyy välillä unissa mielenkiintoisia teemoja. Varsinkin omia kavereitani olen ilmeisesti aika hanakka parittamaan.
Mutta mikä ettei, voisi sitä pahempiakin unia nähdä!
Itseäni en ole vielä yaoi- vivahteisissa unissa rietastelemassa nähnyt, mutta miehenä kyllä muuten vaan.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Arana

ViestiKirjoittaja Arana » Ma Touko 09, 2005 13:35

En yleensä uniani muista satunnaisia painajaisia lukuunottamatta, mutta ne ovatkin sitten olleet aika shounen-ai-pitoisia. Originaalihahmoilla tosin, sarjoista tai omista tarinoistani ei ole esiintynyt tuttuja. Enkä niissäkään ole itse seikkaillut yaoimiehenä, Väiski Vemmelsääri ja Leonardo Turtleseista olen tosin ollut, nekin vuosia sitten.

Entäpä lasketaanko yaoipäiväunet? Niitä nimittäin riittää. Ei ollut viime keskiviikkona ensimmäinen kerta, kun huomasin tunnin loppupuolella laskeneeni kaksi laskua ja sen jälkeen uneksineeni randomista InuixKaidou-yaoista puoli tuntia.
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

Nakki

ViestiKirjoittaja Nakki » Ma Touko 09, 2005 19:08

Arana kirjoitti: Ei ollut viime keskiviikkona ensimmäinen kerta, kun huomasin tunnin loppupuolella laskeneeni kaksi laskua ja sen jälkeen uneksineeni randomista InuixKaidou-yaoista puoli tuntia.

Heh, tuo on kyllä tuttu tilanne... Kyllä saattaa vierähtää tovi jos toinenkin silmät kiiluen eteenpäin tuijottaen, etenkin koulussa hairahdan usein ja paljon.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Kihaku
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kihaku » Ti Touko 10, 2005 20:54

Todellakin ;). Ensimmäinen kerta taisi olla aikoja sitten kun en vielä pitänyt yaoista ja vastustin tiettyjä parituksia, joten se jäi aika pelottavasti mieleen. Pääsin seuraamaan Gokun ja Vegetan touhuja sivusta ja seuraavana päivänä keskustelin pelokkaana Vegetan seksuaalisuudesta: "on se hyvä olla bi, kun on enemmän mahdollisuuksia"

Nytpä sellaiset unet eivät pahemmin haittaa ja ovat ihan tervetulleita.. Näen/Olen nähnyt useista anime/manga hahmoista, yleensä ollut sivullisena, joskus itse hahmo, ja joskus joku random poika...
Pahinta on tietenkin herätä ;) tai kun esim. jo unen aikana tajusin, ettei niin suloista Momo/Ryouma kohtausta voisi olla shonen animessa...

Arana

ViestiKirjoittaja Arana » Ti Touko 10, 2005 21:23

Näinpä juuri viime yönä aivan merkillisen unen ja peräti muistan vieläkin stoorin. Lorvailen randomissa, värikkäässä paikassa, kun vastaan kävelee Touga leuka pystyssä ja kohta äijän perään juoksee Onizuka huudellen jotain älä jätä, rakas -tyylistä. Se oli pelottavaa. OnizukaxTouga-crossoveria... ei enää koskaan, pyydän... Hassu juttu sinänsä, kun en ole Utenaa enkä GTO:ta taas vähään aikaan lueskellut tai katsellut. Kaikkeen se alitajunta pystyykin.

Kihaku kirjoitti:Pahinta on tietenkin herätä ;) tai kun esim. jo unen aikana tajusin, ettei niin suloista Momo/Ryouma kohtausta voisi olla shonen animessa...

Minulla tuo ongelma hävisi, kun olin lukenut tarpeeksi doujinshia (aivopesevätmanipuloivatmokomat). Mutta hei, ajattele mieluummin, että niin suloinen kohtaus voi oikeastaan löytyä ainoastaan shounen-sarjasta, se vain on pitänyt leikellä pois nimellisen kohderyhmän vanhempien painostuksen takia. Väitettäni tukee se tosiasia, että kaikki suurimmat yaoifandomit syntyvät pitkien shounen-sarjojen ympärille. TeniPuri, FMA, Naruto...
Missing Link - elitistifanitytön animangablogi

leonichan
Viesti:

ViestiKirjoittaja leonichan » Ke Touko 11, 2005 10:16

Mitral kirjoitti:Ensimmäisessä olin ihan oma itseni mutta mies ja pelehdin jossain pusikossa erään entisen koululaiseni kanssa, nätin sellaisen... Se oli hyvä uni ja olin aika sähäkässä mielentilassa kun heräsin siitä *drool*
Toisessa unessa olin taas mies ja semenäni toimi oma poikaystävä (ensin taisin puuhastella yksinäni mutta siitä ei tahtonut tulla mitään, niin tarvitsin apua)... Se oli hyvin outo uni, mutta loppuunsa aika ihana *droolx2* Ja ukkelini vain innostui kun kerroin unesta sille :)

Voisin olla hieman kateellinen. Aina kun päädyn unessani olemaan mies, joku katkaisee minulta kaulan jollain pianon kielellä tai vastaavalla ja lopun unen ajan minun pitää varoa kumartumista. Juuri mitään yaoi-uniakaan en ole nähnyt. Ehkä kerran tai kaksi jotain epämääräistä. Lähinnä minullakin niitä päiväunelmia, joiden parissa kuluu kivasti aika.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

vameq

ViestiKirjoittaja vameq » Ke Touko 11, 2005 11:26

Mhöhöhöö. Näin kerran melkein unta, joka oli yaoita (tai no, oikeastaan shotaa) mutta sitten siinä ei tapahtunutkaan mitään. Se nuorempi osapuoli vain tuijotti minua ihmeissään suurilla, kosteilla silmillään ja sillä vanhemmalla oli kaksi penistä, joista se selitti antaumuksella. xP

Päiväunista en sano mitään.
Put on your red shoes and dance the blues.

Peipponen

ViestiKirjoittaja Peipponen » Ke Touko 11, 2005 21:53

Onhan noita unia tullut nähtyä vuosien saatossa vaikka miten paljon, niin omista hahmoista kuin muistakin...
Pari kuukautta sitten kun rupesin taas työskentelemään äkäisesti kirjani parissa, kului viikkoja niin että slashasin unissani hahmojani toistensa kanssa...(Kage tietää miun NemiaXFau-paritukset....ne ei toimi... :( )
Viime aikoina olen ollut totaalisessa Bleach-koukussa ja nyt DeathNote on alkamassa otta uudemman kerran valtaansa, niin olen nähnyt paljon RenjiXIchigo, ja KyourakuXUkitake-unia.....aah, niitä katsoessa silmät lepää...No pun intended.
Eikä sovi unohtaa Gankutsuou-uniani...Kreivi on niissä mitä notkein ja vikkelin seme... :oops:

Kihaku
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kihaku » Pe Touko 13, 2005 21:20

Arana kirjoitti:Minulla tuo ongelma hävisi, kun olin lukenut tarpeeksi doujinshia (aivopesevätmanipuloivatmokomat). Mutta hei, ajattele mieluummin, että niin suloinen kohtaus voi oikeastaan löytyä ainoastaan shounen-sarjasta, se vain on pitänyt leikellä pois nimellisen kohderyhmän vanhempien painostuksen takia. Väitettäni tukee se tosiasia, että kaikki suurimmat yaoifandomit syntyvät pitkien shounen-sarjojen ympärille. TeniPuri, FMA, Naruto...

Ooh.. totta. Kiitos! :) Niin, aivan.. leikelty pois.. sillä tiettyjen hahmojen käytöksestä päätellen niin voisi hyvinkin olla. :D Taissitten se on niin, ettei sellaiset kohtaukset ole juonen kannalta olleellisia kuten muut tavalliset: nukkuminen, syöminen, vesassa käynti... mutta ne tapahtuvat.
Toivottavasti se muistuu sitten unissakin. Rakastan PoT doujinshejä.... *viheltelee iloisesti*

Charha
Viesti:

ViestiKirjoittaja Charha » La Touko 14, 2005 00:06

Kihaku kirjoitti:Rakastan PoT doujinshejä....

Kuten myös - varsinkin Kazuma Kodakan kynäileminä. *squee hee hee hee tee hee, nenäverenvuoto* <3<3<3
It's not the size, it's how much you use it.

starscream
Viesti:

ViestiKirjoittaja starscream » Su Touko 15, 2005 17:15

Näkeehän noita, niille vain tahtoo käydä samoin kuin muillekin unille eli unohtuvat nopeasti heräämisen yhteydessä. Yleensä olen itse sivustakatselija, eli lueskelen unessa vaikka ficciä tai mangaa, jossa pojat heittäytyvät homoeroottisiksi.

Päiväunelmissa tuleekin sitten oltua suuri osa päivästä. -__-

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”