Yaoi/yuri rope

Kunhan aihe jotenkin läheltä liippaa yaoita tai shounen ai:ta, sana on täällä melkoisen vapaa.

Valvoja: Yaoi.fi / aktiivit

Sirpale

Yaoi/yuri rope

ViestiKirjoittaja Sirpale » Ke Syys 25, 2013 19:49

Hei kaikille~ ^^

Etsiskelen palavasti yaoi/yuri rope seuraa. Voin ropettaa facebookissa, skypessä, sähköpostissa tai vaikka kännykällä. Rakastan luoda omia rope hahmoja, mutta valmiitkin hahmot kelpaavat minulle ihan hyvin. Ropetan enimmäkseen hardcorea ja kaipaan aktiivista rope kaveria, jos olet kiinnostunut jätä viesti niin keskustellaan aiheesta :)

Higurashi-Massacre

Re: Yaoi/yuri rope

ViestiKirjoittaja Higurashi-Massacre » Ke Huhti 02, 2014 02:11

Moikka!Oon itsekin kova ropettamaan yaoita ja yuria!
Tykkään roolia yleensä skypessä :3
Tykkään enemmän roolia valmiilla hahmoilla mut OC hahmoja omistan myös....
Joten haluutko musta ropeseuraa?Just siis HARDCORE ropeseuraa? ;D
Olen 26 vuotias nainen!

Sirpale

ViestiKirjoittaja Sirpale » To Elo 07, 2014 20:20

Hei :) Kyllä mulle HC seura aina kelpaa ;) Anteeksi etten ehtinyt vastata viestiin aijemmin, toivottavasti kelpaisin vielä? :)

Renai

ViestiKirjoittaja Renai » Ti Tammi 27, 2015 23:50

Heips!
Miekin etsiskelen rope seuraa olen 24-v, että mieluiten roolaisin yli 20-v kanssa. Tykkään ropettaa omilla hahmoilla, että jos sinulla on vielä hakusessa tai joku muu rope kamua vailla? Voi lähettää viestiä :)

Toukk4

ViestiKirjoittaja Toukk4 » La Huhti 08, 2017 18:20

Hei, näköjään aika vanhoja viestejä tällä puolella mutta kokeilen nyt kuitenkin.

Tosiaan olen 23v nainen, aikaisemmin kirjoitellut hyvän ystävän kanssa yaoita. Kirjoitimme viimeisintä tarinaamme melkein 1,5 vuotta (ja siitä tulikin kunnon romaani) ja jatko-osa jäi pahasti kesken. Anyway, etsiskelen kirjoituskaveria yaoin kirjoittamiseen, omat tarinani ovat pääosin olleet koulu ja fantasia maailmaan pohjaantuneita joskus "realistinen" mutta aina joku pieni taika jossain välissä kun tarina ei muuten etenisi. Uken roolia vetänyt silloin kun kaverin kanssa kirjoitellessa. Vahvoja vaikutteita yleensä narutosta, joistakin anime-elokuvista kuten liikkuva linna ja hahmo on yleensä j-rock bandista tuttu.

Otan tietenkin uusia ideoita vastaan <3

Palaa sivulle “Yleinen yaoi-keskustelu”